Lastminute.com logo

Lastminute.com reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Lastminute.com reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2877
Lastminute.com logo
Website
nl.lastminute.com
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Lastminute.com

Minstens eens per jaar ben je wel toe aan een goed verzorgde vakantie, waar je even helemaal los kunt raken van de dagelijkse flow. Je geniet van overheerlijk eten, een andere cultuur en aangename temperaturen. Heb je op een relatief korte termijn besloten om op vakantie te gaan naar het buitenland, dan biedt een last-minute vakantie de ideale uitkomst. De beste deals, de mooiste hotels en de leukste bestemmingen vind je via Lastminute.com. Daarnaast lees je op deze pagina verschillende reviews die andere consumenten hebben geschreven over Lastminute.com.

Over Lastminute.com

Lastminute.com staat er bekend om reizigers de beste manieren te bieden om het maximale te kunnen halen uit hun vrije tijd. Dit betekent dat je als consument altijd zeker kunt zijn van erg scherpe deals en aanbiedingen. Of je nu enkel op zoek bent naar een ticket, naar een hotel of juist naar een compleet pakket, bij Lastminute.com ben je altijd aan het juiste adres. Naar wat voor soort pakket gaat je voorkeur uit? Bekijk het aanbod gerust eens online en ontdek alle mogelijkheden die er zijn voor het budget dat je op dit moment in gedachten hebt.

Waarom kiezen voor Lastminute.com

Steeds meer mensen kiezen ervoor om een vakantie te boeken via Lastminute.com. En dat is natuurlijk met een reden. Je hebt de keuze uit tal van prachtige bestemming, waaronder het New York, het exotische Thailand of juist een leuke stedentrip bij je in de buurt. In alle gevallen ben je altijd zeker van een voordelig aanbod van fantastische reiservaringen. Het bedrijf vormt onderdeel van lm group. Deze overkoepelende organisatie is een Europese leider in de online reissector. Het totale bedrijf haalt60 miljoen unieke bezoekers per maand binnen, verdeeld over40 websites in 15 verschillende talen.

Is Lastminute.com betrouwbaar?

Kies je ervoor om je vakantie te boeken via Lastminute.com, dan profiteer je direct van een aantal leuke voordelen. Denk hierbij aan scherpe deals voor hotels, voor vliegtickets en voor complete reispakketten. Daarnaast zijn er enkel hotels te vinden waar je van alle gemakken voorzien bent en de locaties zijn ook nog eens erg gunstig. Hierdoor weet je zeker dat je helemaal ontzorgd gaat worden op vakantie en helemaal tot rust komt. Dat is immers waar het allemaal om draait, toch?

Klantenservice en klachten

Wil je op dit moment vooral graag meer weten over het aanbod van deze reisorganisatie? Neem dan eens een keer contact op met de behulpzame klantenservice. Een fulltime Nederlandstalig account management en ondersteuning denkt graag met je mee en voorziet je altijd van advies op maat voor je reisgezelschap en het budget dat je in gedachten hebt.

Wil jij ook beoordelen?

Ben je op dit moment erg te spreken over het aanbod van Lastminute.com en heb je wel eens een vakantie geboekt via dit platform? Laat dan je review achter op deze pagina en overtuig andere consumenten van de vakantie die jij hebt geboekt.

Reviews over Lastminute.com
Gerelateerde bedrijven
TUI logo
TUI
134 beoordelingen
5,4
Cheaptickets logo
Cheaptickets
39 beoordelingen
3,9
Connections logo
Connections
4 beoordelingen
5
Gerelateerde blogartikelen
4,1
23% zou hier weer kopen
82 beoordelingen
Ervaringen met Lastminute.com

Ons team van experts heeft Lastminute.com geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Lastminute.com bestaat al sinds 1998 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Lastminute.com is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Lastminute.com is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van nl.lastminute.com te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 16-06-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Lastminute is een onbetrouwbare partij met een belachelijk slechte service

Aan alle reizigers die voornemens zijn om een vlucht via Lastminute.com te boeken. DOE HET NIET!!! Lastminute.com is een boevenbende die je oplicht, en je letterlijk aan je lot overlaten.

In maart 2024 heb ik een vliegticket geboekt via Lastminute.com. Een vlucht naar New York geboekt voor 2 personen, met een additioneel service pakket. Na het boeken ben ik er achter gekomen dat ik per abuis de laatste twee letters van mijn achternaam had omgedraaid. Tja stom, ik weet het, maar op dat moment dacht ik nog, dat zal wel goedkomen. Echter de werkelijkheid is helaas anders.

De eerste uitdaging is om in contact te komen met Lastminute.com. De automatische chatbot, brengt je nergens. Tweede communicatie kanaal is een emailadres. Ik weet niet eens meer hoe ik er aan ben gekomen, maar daar mijn verzoek tot correctie van mijn naam ingediend. Na een aantal dagen het bericht gekregen dat het 130 euro moest kosten. Bijzonder omdat mijn additioneel service pakket beschreef dat ik kostenloos mijn naam kon wijzigen. Ik zou alleen de wijziging telefonisch moeten bevestigen. Het nummer wat wordt gecommuniceerd om te bellen, is niet bereikbaar en resulteert in verwijzing naar het web en sluit af met een harde afbreking van het contact. Dus bevestigen via de telefoon kan gewoon niet.

Na 2 weken verloop, helaas nog geen contact kunnen leggen en ook de correctie niet kunnen doorvoeren. Weer in de mail geklommen. Uiteindelijk de boodschap gekregen dat de naamscorrectie niet toegestaan zou zijn door de luchtvaartmaatschappij. Dit in tegenstrijd met enerzijds de voorwaarden van het additionele servicepakket en de berichtgeving van de luchtvaartmaatschappij die aangeeft dat het wel degelijk mogelijk is om de naamscorrectie door te voeren.

In totaal 5 weken met Lastminute bijna dagelijks gemaild, waarna ik 5 dagen voor vertrek een supervisor aan de lijn heb gekregen, die me uitlegde dat ze naamswijziging niet kon doorvoeren. Het zou bij de luchtvaartmaatschappij horen. 40 minuten met de dame uit India gebeld, maar ze kon me echt niet helpen. Op de vraag, maar wat betekent het additionele service pakket dan? Gaf ze me gelijk, dat dit niet klopte, maar desondanks, ze kon me niet helpen.

Om misverstanden en verdere frustratie te voorkomen op het vliegveld heb ik 3 dagen voor vertrek een nieuw ticket geboekt. 1200 euro lichter en een bak vol ellende en frustratie. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik onwijs telleurgesteld, boos en mezelf belazerd voel door de malfide organisatie genaamd Lastminute.com. Mijn advies aan alle reizigers, boek niet via Lastminute.com, en neem vooral geen additionele service pakketten, dit zijn namelijk gewassen neus pakketten. Mocht je voornemens zijn te vliegen, boek dan je vlucht rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij

Geplaatst op: 09-05-2024
Laatst bewerkt op: 09-05-2024
Geschreven door: Marco A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen communicatie mogelijk. Werden niet op de hoogte gebracht van wijzigingen in het vluchtplan

de bestelling op zich verliep vlot. echter op luchthaven bleek dat de extra bagage die we besteld hadden niet was doorgegeven, gevolg nogmaals betalen... Op de terugvlucht idem dito. Wijziging van het uur van de terugvlucht werd ons nooit meegedeeld. We zagen dit pas wanneer we wilden inchecken om te terug naar huis te vliegen. Gevolg het voorziene en reeds betaalde vervoer met een privévoertuig kwam ons veel te vroeg ophalen. No show en opnieuw extra vervoer moeten regelen en betalen. Communicatie is nagenoeg onmogelijk. Waarschijnlijk een bewuste keuze maar met desastreuse gevolgen. Wij boeken nooit meer met deze firma !

Geplaatst op: 07-04-2024
Laatst bewerkt op: 07-04-2024
Geschreven door: Marc K.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen service, geen contact mogelijk.

Geen service, geen contact mogelijk.

Geplaatst op: 16-02-2024
Laatst bewerkt op: 16-02-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Opgelicht!

ik heb een maand geleden een reis geboekt naar Egypte. na een paar dagen kreeg ik een email dat de zitplaatsen afgekeurd zijn. dat ik zelf naar brussels airline moest bellen dat €1000 meer zou kosten, na een paar vreemde telefoontjes en een voorschot van €1000 heb ik de reis geannuleerd. kregen we een vreemde email (Engels) en telefoon( Engels) dat we nog een bedrag zouden moeten betalen van €684, mijn geld al kwijt en nu vragen ze nog eens geld! heb zelf gevraagd of we geen andere reis konden boeken als antwoord kregen we nee dan ga je alles opnieuw moeten betalen !!!!!!

Geplaatst op: 23-02-2024
Laatst bewerkt op: 23-02-2024
Geschreven door: Jorina V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
€ 1075 kwijt!! Hier nooit boeken

Geannuleerd, ik zou mijn geld terug krijgen. Vergeet het maar. niet te bereiken, onduidelijk. Hier nooit boeken

Geplaatst op: 12-01-2024
Laatst bewerkt op: 12-01-2024
Geschreven door: Fedah B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Om te janken - een gewaarschuwd mens.....

We hadden een weekendtrip naar Madrid gepland van 2-3 maanden voor vertrek en selecteerden een heel mooi hotel in het stadscentrum, geweldige faciliteiten en uitzicht op de stad. Slechts een week voor vertrek ontvingen we een e-mail dat het hotel aan het opknappen was en dat de faciliteiten, de fitnessruimte, de spa enz. Niet beschikbaar zouden zijn. Dus vroegen we Lastminute.com om een ​​vergoeding of een aanbod van soortgelijke faciliteiten in de buurt. GEEN verandering van het hotel. Geen antwoord. 1,5 dag voor vertrek. E-mail, hotel niet langer beschikbaar. WAT? hadden 2-3 maanden geleden geboekt …. Aanbod van alternatief hotel, ok prima en telefonisch gebeld om te accepteren. Volgende dag 16 uur voor vertrek, sorry niet langer beschikbaar.. WAT? Alternatief dus aangeboden….10 km buiten centrum. Onaanvaardbaar. Ik moest zelf een hotel selecteren en dat deed ik vanaf hun eigen website…. Dus waarom konden ze dit niet zelf doen. Eindelijk bevestiging ontvangen < 10 uur voor vertrek. Grappig detail toen we aankwamen, bezochten we het oorspronkelijke hotel en vroegen of er kamers beschikbaar waren voor de periode. Doe maar een gok. natuurlijk! en de renovatie, nee meneer we hebben 4 jaar geleden een volledige renovatie uitgevoerd. Conclusie Lastminute.com doet zijn naam eer aan. Maar wat doet deze organisatie? Kamers optimaliseren, winst voor een paar euro ten koste van de eigen klanten en de stress en frustratie die het nota bene bij hun eigen betalende klanten veroorzaakt. Daarnaast logen ze ronduit tegen de klant over beschikbaarheid en renovatie. Gebruik dit alstublieft als een belangrijke waarschuwing, vooral als u een ontspannen de vakantie wilt beginnen.

Geplaatst op: 13-12-2023
Laatst bewerkt op: 13-12-2023
Geschreven door: Vincent K.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oneerlijke praktijken

er zijn gewoon geen positieve punten, we hebben heel veel betaald en niets gekregen wat ze beloofd hadden, ze hebben volledig andere boardingpasses gestuurd voor de terugvlucht wat maakt dat we 100euro moesten betalen op de luchthaven voor onze handbagage terwijl we een travel extra pack hadden bij lastminute.com wat ons ook 100euro extra gekost heeft ,wij raden iedereen af om hier een reis bij te boeken

Geplaatst op: 05-11-2023
Laatst bewerkt op: 05-11-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte klantvriendelijkheid

Wij hebben in november 2022 een retourvlucht voor april 2023 voor 7 personen geboekt naar Valencia via lastminute.com. Heen met Vueling en terug met KLM. Beging januari 2023 werd de terugvlucht geannuleerd door KLM. De 2 geboden alternatieven waren voor ons geen optie dus hebben wij meteen de optie geld terug aangegeven.
We zijn inmiddels 10 maanden, vele mails verder en we hebben nog steeds geen geld terug ontvangen.
We hebben meerde mail naar KLM gestuurd maar zij verwijzen steeds weer naar Lastminute.com. In eerste instantie verwees Lastminute.com ons naar KLM. heen en weer dus. Nu geeft Lastminute.com al voor de vierde keer aan dat zij het verzoek bij KLM neerleggen en vragen ook voor de 4e keer om 2 maanden geduld te hebben. Inmiddels loopt de frustratie aardig op. Gaat om bijna €900,-, geen klein bedrag.
tevens hadden wij de optie gekozen om Lastminute.com in te laten checken. Wij kregen echter maar geen tickets voor onze vlucht met Vueling. Minder dan 12 uur voor onze vlucht kregen wij te horen dat door een technische storing Lastminute.com niet voor ons kon inchecken. Nu moesten wij dit zelf dien. Het had ons al veel stress gegeven en nu ook nog zelf boeken. Er was geen keuze meer in stoelen dus hebben wij ook nog €140,- extra moeten betalen voor de laatste paar beschikbare stoelen.
Al met al is de service en zeker de klantvriendelijkheid van Lastminute.com ver te zoeken.

Geplaatst op: 28-10-2023
Laatst bewerkt op: 28-10-2023
Geschreven door: Marian J.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Misleiding 800€ kwijt

Trieste zaak, 800€ kwijt. Ze zeggen dat je alles gratis mag annuleren behalve je vlucht. Onze vlucht was misschien 100€ in totaal. Nu zeggen zij dat het 350 is maar de factuur hiervan sturen doen ze niet en die mag ik niet zien

Geplaatst op: 18-11-2023
Laatst bewerkt op: 18-11-2023
Geschreven door: Luka M.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
1400 euro kwijt

Ik heb via Skyscanner twee tickets geboekt naar Costa Rica voor een serie interviews die ik daar wilde doen. Ik vond een goede optie voor 1800 euro. Heen en weer naar San Jose. Ik werd doorgeschakeld naar Lastminute. Daar moest ik onze namen invullen en klikte toen op enter om te betalen. En nam nog een extra verzekering voor annuleringen of wijzigingen. Vorige keer dat ik dat deed, op een andere site, werd ik omgeleid naar een pagina waar ik al mijn paspoortgegevens in moest vullen, inclusief gemeente van uitgifte, paspoortnummer etc. Hier niets van dat alles. De volgende dag bel ik naar Lastminute. Daar kreeg ik te horen dat ik de naam niet kon aanpassen (mijn katholieke naam is anders dan mijn roepnaam). Ja daarvoor had ik inderdaad wel een verzekering afgesloten maar omdat de luchtvaartmaatschappij het weigerde kon dat niet. Dan maar annuleren. Daar was ik immers ook voor verzekerd. Dat kon wel: alleen zou de luchtvaartmaatschappij daar extra kosten voor in rekening brengen waardoor er minder dan 300 euro gerestitueerd kunnen worden. Nu zit ik met de handen in het haar. Het lijkt erop dat er 1400 euro van me gejat is door een legaal bedrijf. Het lijkt er ook op, gezien de reviews, dat deze truc om de haverklap wordt uitgevoerd. Je vult je naam in niet wetende dat deze ook op je vliegticket komt. Zeker met mensen met niet westerse namen, in het Hebreeuws of Arabisch zijn klinkers niet eenduidig te vertalen naar Latijns schrift, levert dat veel problemen op. Problemen? Neen je bent gewoon al je geld kwijt. Boek hier nooit. Onder geen beding

Geplaatst op: 07-10-2023
Laatst bewerkt op: 07-10-2023
Geschreven door: Jan maarten D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service na gewijzigde terugvlucht

We hebben een retour vlucht geboekt via lastminute.com waarna onze terugvlucht werd gewijzigd. Na te chatten met een medewerker werd ons verteld dat we volledige restitutie kunnen aanvragen voor de geboekte reis. Achteraf blijkt dat we enkel de terugvlucht terugbetaald krijgen. Chatten met een medewerker helpt niet, je krijgt enkel algemene antwoorden. Wat een slechte service, we boeken hier nooit meer!

Geplaatst op: 26-09-2023
Laatst bewerkt op: 26-09-2023
Geschreven door: Simone K.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel te duur en extra kosten voor terug thuis te geraken

Ingewikkeld voor het in checken bij de door jullie gekozen luchtvaartmaatschappij. Hierboven ook nog eens extra kosten voor terug thuis te geraken. Reis duur betaald weinig geregeld.

Geplaatst op: 08-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Géén service!

Na boeking van vliegtickets geen bevestiging ontvangen, na wat zoeken redelijk makkelijk te vinden na inloggen op de website. We hebben overal genoteerd dat we zaterdag om 8.20uur zouden vertrekken, in de app stond 12.45uur, we zijn er vanuit gegaan dat dit gewijzigd is, al vonden we het wel raar. Netjes ingecheckt en koffer bijgeboekt en betaald en toen begon de nachtmerrie! De vlucht is vrijdag zonder ons vertrokken en bij Lastminute.com is telefonisch niemand te bereiken en word je doorverwezen naar een chat, die chat is een robot en kan verder niks. Na heel veel moeite een persoon in de chat maar die was net zo hopeloos als de robot en kon niks voor ons betekenen en verwees ons door naar de vliegmaatschappij terwijl ik die al gesproken had en aangaf bij Lastminute.com te moeten zijn. Uiteindelijk hebben wij geen vlucht, geen vakantie en nu is het moed verzamelen om op welke manier dan ook contact en ons geld terug te krijgen.

Geplaatst op: 21-07-2023
Laatst bewerkt op: 22-07-2023
Geschreven door: Nancy V.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer negatief en erg teleurgesteld

Waar o waar moet ik beginnen. Ik heb zowel de positieve als negatieve reacties gelezen en ook ik was geschrokken van de negativiteit. Aan het begin van mijn boeking was dit niet nodig. Tenminste dacht ik.. ik heb lastminute.com moeten contacteren een aantal keer voordat ik mijn boeking (vlucht plus hotel) geconfirmeerd kreeg.

Eenmaal geconfirmeerd (1 juli geboekt, 4 juli geconfirmeerd) was ik redelijk tevreden en wachtte ik tot 13 juli om te vertrekken. En man man man wat een chaos was dat op Schiphol Airport. Wij vlogen met corendon en hebben MINIMAAL 27 uur vertraging gehad. Wij werden niet gecompenseerd met eten enkel hotel wat ook niet zo handig was want je had maar 4 uur slaap om vervolgens met een beetje hoop weer wakker te worden. En dan weer te zien dat de vlucht vertraagd was.

Uiteindelijk besloten na 4 maal en vertraging te hebben meegemaakt en compleet bekaf te zijn (ow en vergeet niet het heerlijk slapen op de vloer van schiphol airport met zn 4’en, omdat er niemand de eerste dag was om ons te compenseren met een hotel) en 2 volle dagen van onze 7 dagen hotel, de reis te annuleren.

Nou wilt lastminute maar 485 euro vergoeden van ruim 4962 euro. Mag jij bedenken hoe leuk wij dit bericht vinden. Om deze reden dus 2 advocaten benaderd die in de komende tijd met lastminute en corendon schakelen. Ik ga ervan uit dat het geld niet terug komt. Ow en voor anderen die denken een kans te maken op het krijgen van een vergoeding door de vertraging, deze duurt 1-6 jaar en niet 6-8 weken voordat je wat hoort omdat er A personeelstekort is bij Corendon, en B ik via familieleden bij Corendon mee heb gekregen dat Corendon faillissementen zal aanvragen.

Kortom doe hiermee wat je wilt, beoordeel de negatieve reacties en positieve reacties en neem deze vooral mee in het boeken via Booking.com die je doorverwijst naar lastminute.com.

Mocht lastminute.com deze review zien, mijn reserveringsnummer is 2407160006 en ik zie graag 4096 euro excl. vertragingskosten tegemoet. Anders zien wij jou bij de rechtbank :)

Geplaatst op: 14-07-2023
Laatst bewerkt op: 14-07-2023
Geschreven door: Ilias E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht bereikbaar

Afgelopen zondag reis geboekt naar Lissabon voor 4 personen. Stoelen gereserveerd voor de vlucht met Ryanair. Maandag al een mail gekregen dat de stoelreservering niet lukte wegens een ‘technische storing’. Of we zelf bij Ryanair opnieuw stoelen willen reserveren. Hoe dan? Wat een waardeloze service!! We hebben echt 2 stoelen nodig met extra beenruimte. Lastminute is slecht bereikbaar. Ik heb er nu al spijt van.

Geplaatst op: 18-07-2023
Laatst bewerkt op: 18-07-2023
Geschreven door: Martin V.

5 / 10
2/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Totally incapable!

What a dreadful service. And that is being said by someone who is very assertive by nature when it comes to doing business. Hence I dared to take a risk and book through Lastminute.com.

I'll give you the headlines and spare the details:
1. Selling an insurance you do not need. However, in order to complete your order you have to purchase this insurance. Within the given time set by the EU you have to find their telephone number, get through a long waiting list, accept being disconnected a few times, and cancel the insurance. Forget about the chat function, it will mostly be a chatbot anyway, intended to take you in circles and drop the matter. And even if you get through...
2. Upon checking in for the flight to Crete, we found out that Lastminute forgot one check-in luggage. Again it is a pain to reach them and then to make sure timely action is taken, was a very tough job. But I finally managed, last minute :P
3. During online check-in for the flight back, one of the travelers could not be checked in. According to the airline she should be 16+ where as in reality she is 15. Evening before the flight there was no way in the chat to convince Lastminute that they had made an error and should correct this. The only thing said, was that I should solve this with the airline. And yes of course, at a cost I could solve it during physical check-in. The total lack of support or self-reflection of the support staff of Lastminute is dreadful! It proves that they have no idea what business they are in, what quality means, how you treat paying customers (sorry Lakshmi, Rakesh and whomever of the many indian helpdesk people I happened to speak to and chat with during this journey); go, please find a decent job at a decent employer. And those who have the power in Lastminute to change things: SHAME on you for getting rich over the backs of innocent travelers.

As started with, I am assertive by nature and supported by a mild threat of legal action, I made sure to be compensated to the last €.

Geplaatst op: 19-06-2023
Laatst bewerkt op: 19-06-2023
Geschreven door: Peter S.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede service

Snelle boeking tickets netjes op tijd. Probleem met inboeken van bagage, maar keurig netjes en snel opgelost.

Geplaatst op: 02-06-2023
Laatst bewerkt op: 02-06-2023
Geschreven door: Egbert H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Telefonisch niet bereikbaar!

Ik wil graag telefonisch contact opnemen met lastminute.com. Heb een vraag over een geannuleerde vlucht. Nergens een telefoonnummer te vinden waarop ik hen kan bereiken. Dit is niet klantvriendelijk.

Geplaatst op: 22-06-2023
Laatst bewerkt op: 22-06-2023
Geschreven door: Carrie K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Perfect verlopen

Bij de boeking bij booking.com doorverwezen naar lastminute.com.
Nadat de boeking voltooid was zijn we reviews gaan lezen. OMG
Alleen maar slechte reviews.
Nochtans dadelijk een mail binnen met de correcte gegevens en bijbehorend plan. Bij booking.com navraag gedaan en zij beweerden dat dit volledig betrouwbaar was.
Vanwaar de omleiding naar lastminute (vlucht en hotel) is ons niet bekend en schept toch wat onraad in eerste instantie, zeker als je de commentaren leest.
Dan maar afwachten tot je laatste betaling waarna dadelijk de reserveringnr. van TUI en hotel binnenkomt.
Wel alles gecheckt of dit correct was.
En inderdaad alles is perfect verlopen.

Achteraf gezien hebben we ons zorgen voor niets gemaakt. Ik zou zeggen geen paniek en go with the flow

Geplaatst op: 23-05-2023
Laatst bewerkt op: 23-05-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima boekingsproces, in uitvoering geheel ontzorgd.

Voor de reis hadden we ons voorgenomen: als alles goed gaat schrijven we een review om onze ervaring te delen. Bij deze, want... We hadden geboekt via booking.com en zagen na bestelling dat we bij lastminute hadden geboekt (via website automatisch doorverwezen). Van lastminute reviews van bekeken en daar schrokken we behoorlijk van, veel negatieve geluiden. Daarmee met lichte stress aan de reis begonnen. Maar vanaf het boeken was de informatievoorziening passend en enkele dagen voor de reis werd alle informatie over vlucht en hotel nog eens overzichtelijk weergegeven als reminder. Ook de uitvoering was helemaal prima. Alles goed geregeld en precies wat we verwacht hadden en meer! Prima vakantie gehad. Zonder zorgen zouden we een volgende keer weer lastminute gebruiken.

Geplaatst op: 03-05-2023
Laatst bewerkt op: 03-05-2023
Geschreven door: Alexander D.

9 / 10
4/5 4/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte klantservice!

Mijn vriendin heeft reis geboekt half april met als vertrekdatum einde mei 2023.
Door omstandigheden heeft ze moeten annuleren.
Ze heeft ruim 590€ betaald bij boeking, en krijgt pas in november 380€ terug op haar rekening. Als alternatief krijgt ze wel een voucher TWV 590€ indien ze opnieuw besteld.
Zeer slechte service ! Nauwelijks en moeilijk te bereiken en zeer onvriendelijk
Ik raad aan om hier NIET te boeken !!!

Geplaatst op: 28-05-2023
Laatst bewerkt op: 28-05-2023
Geschreven door: Luk G.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik heb net geboekt voot Dubai🫣All de reviews maak me ongerust😟

Ik zag net alle reacties. Ík verbaast.Ik ben in december met mijn dochter naar Londen geweest. we hebben zelfs kaartjes gekocht voor big eye en andere activiteiten van lastminute.com We hebben zonder problemen vakantie gehad. Nu hebben we een reservering gemaakt voor Dubai op 6 mei. Ik hoop dat het alles goed komt. ik laat het weten..

Geplaatst op: 27-04-2023
Laatst bewerkt op: 27-04-2023
Geschreven door: Ilknur T.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Doen niet wat ze beloven

Wat begon als een mooi vooruitzicht op een zonnige vakantie met mijn kleindochter is geeindigd in teleurstelling.
Bij hotelkeuze stond shuttleservice. Niet waar, 80 euro voor een taxi.
Dag van vertrek geen instapkaarten. Assistentie gevraagd, ze gingen het bekijken.
Toen we in Eindhoven stonden nog niets maar daar konden we dankzij een vriendelijke assistent vertrekken.
Vandaag teruggekomen. Gisteren weer geen instapkaarten, weer contact, nog steeds technische problemen, ze gingen 9 euro terugstorten. Ik moest het zelf maar regelen met Rynair.
Vandaag 60 euro betaald in Allicante of we konden niet mee. Daar sta je dan als 63 jarige oma met je kleinkind van 9.
9 euro betalen voor noproblem checkin is niet veel. Maar als je boekt verwacht je de service.
Na de assistentie vandaag te raadplegen, antwoord, geen terugbetaling, dat is ons beleid. Schande!

Geplaatst op: 15-04-2023
Laatst bewerkt op: 15-04-2023
Geschreven door: Cathy V.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wrang

Vandaag vertrek naar Reykjavic. Gisterenmiddag aangegeven dat vlucht 6885 gecancelled was. Contact gezocht via chat, 2x zonder concreet antwoord.
Contact gehad via Transavia 2x die wel naar alternatieve vluchten zocht. Geen resultaat! Vandaag na eerste contact bijna 20 uur later, eindelijk een bericht dat reis niet doorging en er een 'fully refund' komt!
Maar... moet je als klant na een boeking 5 maanden geleden zolang wachten op een antwoord? Is er geen mobile communicatie meer? Of is het wellicht zo dat de team manager ook een chat bot is?

Geplaatst op: 23-04-2023
Laatst bewerkt op: 23-04-2023
Geschreven door: Victor

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting. Een kleine wijziging kost direct 85 euro. Telefoon wordt niet opgenomen.

Slechte service. Een kleine wijziging kost direct 85 euro. Niemand te bereiken. Ik ga hier nooit meer boeken. Stiekem omgeleid van booking.com

Geplaatst op: 10-04-2023
Laatst bewerkt op: 10-04-2023
Geschreven door: Hugo H.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Vreselijke oplichters zijn ze! 200 euro extra betaald voor flexibele tickets waarbij staat dat het mogelijk is te annuleren. Aangegeven dat er niet gevlogen kan worden wegens zwangerschap. Uiteindelijk is het niet mogelijk om te annuleren ondanks dat dit wel in de voorwaardes staat en op het moment van boeken. We worden doorgestuurd naar de vliegtuigmaatschappij waarbij het service pakket van 200 euro niet zit inbegrepen. De klantenservice is daarnaast slecht bereikbaar en neemt niks serieus. Het geld van de hele reis van boven de 1000 euro weggegooid. Echt verschrikkelijk.

Geplaatst op: 12-04-2023
Laatst bewerkt op: 12-04-2023
Geschreven door: Isola M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik boek hier nooit meer

Booking.com stuurde stiekem de boeking door naar Lastminute.com
Onze hotel boeking werd ivm gebruikmakend van de optie " boek vlucht" doorgestuurd naar lastminute.com.
Ondanks "Genius" Booking.com klant is men niet bereikbaar. Vervolgens wordt het een hele slechte ervaring omdat lastminute.com onder valse voorwendselen je reisschema aanpast en je aan het lijntje houd met heel veel automatisch gegenereerde berichten tot je bijna vertrekt.
Uiteindelijk is het jouw vakantie die hierdoor verziekt is en het is allemaal juridisch goed dichtgetimmerd zodat je geen aanspraak kan maken.
De relatie van mij met booking.com is door hun verziekt

Geplaatst op: 31-03-2023
Laatst bewerkt op: 31-03-2023
Geschreven door: Anton A.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boek NOOIT maar dan ook NOOIT bij last minute.com.

Ik had een bevestiging gekregen inclusief reserveringsnummer. Aangekomen bij het hotel was bestond dit reserveringsnummer helemaal niet! Het hotel kon het bedrijf last minute.com niet en had hier ook nooit geen zaken mee gedaan. Ik had deze boeking via booking.com gemaakt maar na heel veel rompslomp kwam ik er achter dat het niet via booking was geboekt maar via lastminute.com. Er is alleen contact te krijgen via de chat waar je gewoon standaard antwoorden krijgt. Kortom totaal klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf! Ik raad een ieder aan NOOOIT in zee te gaan met dit bedrijf! Boek rechtstreeks bij het hotel zelf is nog goedkoper ook.

Geplaatst op: 08-04-2023
Laatst bewerkt op: 08-04-2023
Geschreven door: Jacqueline N.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer!

‘door Corona’ werd onze vlucht tot 2x toe gecanceld en kon ik dezelfde vlucht voor een veel hoger bedrag alsnog herboeken. Zeer vreemd, maar het werd nog gekker. Pas na 6 maanden ontving ik voor de door hun gecancelde vluchten 2 vouchers en 2 kadobonnen. Ik wilde snel van lastminute.com af en besloot met deze vouchers een vakantie te boeken. En wat denk je …. per boeking kun je maar één voucher gebruiken. Mijn totale schade door HUN toedoen: ruim €4.000,-.

Lastminute.com NOOIT MEER!

Geplaatst op: 27-02-2023
Laatst bewerkt op: 28-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantvriendelijkheid bestaat niet bij dit "bedrijf"

Vlucht en hotel geboekt. Binnen een paar uur (!) geannuleerd vanwege (volgens mijn zoon) de verkeerde bestemming. Kreeg telefoontje van een callcenter, totaal onverstaanbaar Engels. Ik moet ruim 1/3 (€1186) aan annuleringskosten betalen. Krijg vervolgens de dagen er na geen contact op welke manier dan ook. Geen coulance en klantvriendelijkheid. Mijn eigen schuld maar NOOIT meer boeken bij LASTMINUTE.COM!

Geplaatst op: 13-03-2023
Laatst bewerkt op: 13-03-2023
Geschreven door: Neill V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Lastminute.com
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
TUI logo
TUI
134 beoordelingen
5,4
Cheaptickets logo
Cheaptickets
39 beoordelingen
3,9
Connections logo
Connections
4 beoordelingen
5
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Lastminute.com een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 82 beoordelingen geplaatst over Lastminute.com. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Lastminute.com actief?

Lastminute.com is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hotels en vliegticket aanbieders.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Lastminute.com reviews? Dan kunt u naar de website van Lastminute.com gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie