Lastminute.com logo

Lastminute.com reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Lastminute.com reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2877
Lastminute.com logo
Website
nl.lastminute.com
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Lastminute.com

Minstens eens per jaar ben je wel toe aan een goed verzorgde vakantie, waar je even helemaal los kunt raken van de dagelijkse flow. Je geniet van overheerlijk eten, een andere cultuur en aangename temperaturen. Heb je op een relatief korte termijn besloten om op vakantie te gaan naar het buitenland, dan biedt een last-minute vakantie de ideale uitkomst. De beste deals, de mooiste hotels en de leukste bestemmingen vind je via Lastminute.com. Daarnaast lees je op deze pagina verschillende reviews die andere consumenten hebben geschreven over Lastminute.com.

Over Lastminute.com

Lastminute.com staat er bekend om reizigers de beste manieren te bieden om het maximale te kunnen halen uit hun vrije tijd. Dit betekent dat je als consument altijd zeker kunt zijn van erg scherpe deals en aanbiedingen. Of je nu enkel op zoek bent naar een ticket, naar een hotel of juist naar een compleet pakket, bij Lastminute.com ben je altijd aan het juiste adres. Naar wat voor soort pakket gaat je voorkeur uit? Bekijk het aanbod gerust eens online en ontdek alle mogelijkheden die er zijn voor het budget dat je op dit moment in gedachten hebt.

Waarom kiezen voor Lastminute.com

Steeds meer mensen kiezen ervoor om een vakantie te boeken via Lastminute.com. En dat is natuurlijk met een reden. Je hebt de keuze uit tal van prachtige bestemming, waaronder het New York, het exotische Thailand of juist een leuke stedentrip bij je in de buurt. In alle gevallen ben je altijd zeker van een voordelig aanbod van fantastische reiservaringen. Het bedrijf vormt onderdeel van lm group. Deze overkoepelende organisatie is een Europese leider in de online reissector. Het totale bedrijf haalt60 miljoen unieke bezoekers per maand binnen, verdeeld over40 websites in 15 verschillende talen.

Is Lastminute.com betrouwbaar?

Kies je ervoor om je vakantie te boeken via Lastminute.com, dan profiteer je direct van een aantal leuke voordelen. Denk hierbij aan scherpe deals voor hotels, voor vliegtickets en voor complete reispakketten. Daarnaast zijn er enkel hotels te vinden waar je van alle gemakken voorzien bent en de locaties zijn ook nog eens erg gunstig. Hierdoor weet je zeker dat je helemaal ontzorgd gaat worden op vakantie en helemaal tot rust komt. Dat is immers waar het allemaal om draait, toch?

Klantenservice en klachten

Wil je op dit moment vooral graag meer weten over het aanbod van deze reisorganisatie? Neem dan eens een keer contact op met de behulpzame klantenservice. Een fulltime Nederlandstalig account management en ondersteuning denkt graag met je mee en voorziet je altijd van advies op maat voor je reisgezelschap en het budget dat je in gedachten hebt.

Wil jij ook beoordelen?

Ben je op dit moment erg te spreken over het aanbod van Lastminute.com en heb je wel eens een vakantie geboekt via dit platform? Laat dan je review achter op deze pagina en overtuig andere consumenten van de vakantie die jij hebt geboekt.

Reviews over Lastminute.com

Gerelateerde bedrijven

333Travel logo
333Travel
3 beoordelingen
6,7
Cheaptickets logo
Cheaptickets
36 beoordelingen
4,1
TAP Air Portugal logo
TAP Air Portugal
16 beoordelingen
4,7

Gerelateerde blogartikelen

4,3
22% zou hier weer kopen
43 beoordelingen
Ervaringen met Lastminute.com

Ons team van experts heeft Lastminute.com geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Lastminute.com bestaat al sinds 1998 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Lastminute.com is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Lastminute.com is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van nl.lastminute.com te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 16-06-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Betalen voor een nooit bestelde reis !

Krijg een mail dat ik 826€ moet betalen, alhoewel ik nooit een reis boekte via deze instantie ! He alles doorgezonden omdat ik vermoed dat het phishing betreft. Hoe erg is dit ! Niet te betrouwen dus ...

Geplaatst op: 01-02-2023
Laatst bewerkt op: 01-02-2023
Geschreven door: Christina S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters

Geboekt met een gratis annulering voor het hotel. Helaas stond in dit niet in de bevestiging. En wat doet Last Minute? Bij annuleren laten ze je toch betalen voor het hotel. Bij contact met een callcenter medewerker (uit India) leidt deze je om de tuin, geeft steeds hetzelfde foute antwoord, herhaalt en verwijst je door naar de bank die de fout gemaakt zou hebben.
Nooit maar dan ook nooit meer boeken via Last Minute com. Let op: ze zitten op de site van Booking com, dus je denkt dat je met Booking te maken hebt, maar helaas...!

Geplaatst op: 30-01-2023
Laatst bewerkt op: 30-01-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Wat een vreselijk bedrijf!
2 dagen voor vertrek cancelden ze onze vluchten via email. In de email kon je een terugbetaling aanvragen. Dat doe ik, en ik boek ergens anders andere vluchten. Dan komen ze een halve dag later opeens met een nieuwe email dat de vluchten toch weer beschikbaar zijn en ik dus geen terugbetaling krijg. Maar ondertussen heb ik al nieuwe vluchten geboekt!

Via email, chat en telefoon geprobeerd de terugbetaling te krijgen, omdat deze tenslotte door hun via email was beloofd, maar een 'nee de vlucht is weer beschikbaar dus we geven geen geld terug' is het enige antwoord dat ik kreeg.

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: S W.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Drama

Ze noemen zich "lastminute" maar wanneer je boekt "lastminute" kunnen ze pas na 12 of 24uur een bevestiging sturen en vervolgens laten weten dat de vlucht niet is gelukt. Niet boeken via lastminute! Niks lastminutes aan!!

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer, zeer slecht, boek hier niet geeft alleen maar stress.

Je betaald voor incheck en extra koffer. Maar vervolgens moet je zelf inchecken en koffer mag niet mee. Geld krijg je niet terug.

Contact is niet mogelijk, op geen enkele manier kun je contact krijgen. Lastminute.com geeft veel onzekerheid en stress en bederft vakantie pret.

Tip: boek rechtstreeks bij Vliegmaatschappij zelf, dan weet je zeker dat het goed is en je kunt altijd contact maken als dat nodig is.

Geplaatst op: 19-01-2023
Laatst bewerkt op: 19-01-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dramatisch

Boek alsjeblieft niets bij dit bedrijf, zelfs als je een extra servicepakket boekt en dus voor betaald voor hulp bij annulering of iets dergelijks krijg je deze niet. Je moet zelf contact opnemen met betreffende vliegmaatschappij en Lastminute.com denkt totaal niet mee. Voorgeprogrammeerde antwoorden krijg je terug met keer op keer een verwijzing naar Algemene Voorwaarden.

Ga naar je lokale reisbureau of boek je ticket rechtstreeks bij de vliegmaatschappij, dit is weggegooid geld.

Geplaatst op: 10-01-2023
Laatst bewerkt op: 10-01-2023
Geschreven door: Chantal V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
De slechtste ervaring met reisorganisatie op het web ooit.

Na 5 chatgesprekken, 4 telefoontje naar diverse nummers die de chatservice gegeven had, nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen. Het betreft een boeking van vluchten voor 14 personen, dus zou je denken dat je iets menselijker behandeld zou worden ;-)

Geplaatst op: 30-11-2022
Laatst bewerkt op: 30-11-2022
Geschreven door: Jo C.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
profielfoto Jo C.
Jo C.
30-11-2022
per abuis ja gedrukt bij nogmaals kopen. Vanzelfsprekend moet dit NEEN zijn !!
profielfoto Jo C.
Oplichters

Ik had in het bestelproces aangegeven dat ik het premium pakket niet wilde. In de laatste stap voegen ze ineens het premium pakket toe zonder dat je hier zelf voor kiest. Je klinkt op betalen (maar hebt niet door dat dit pakket erbij zit) en vervolgens wordt er wel extra geld van je creditcard afgeschreven. Echt boeven!

Geplaatst op: 24-11-2022
Laatst bewerkt op: 24-11-2022
Geschreven door: Kim

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Annulering niet duidelijk

Scam slechte voorlichting website denken niet mee in oplossing.

Geplaatst op: 28-10-2022
Laatst bewerkt op: 28-10-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Alles naar wens (boeking) verlopen.

Na het lezen van de reviews had ik twijfels of het goed zou komen.
Met 6 vrienden geboekt 4 dagen Sevilla.
20 uur voor vertrek nog geen boarding pass na een telefoontje ongeveer 18 uur voor vertrek kwamen ongeveer 10 minuten later via de mail de boarding pass.
Hotel was super en bij vertrek via mail de boarding pass ontvangen voor terugvlucht naar Amsterdam.
Wij kunnen terugzien op een mooi weekend verzorgd door lastminut.com.

Geplaatst op: 19-10-2022
Laatst bewerkt op: 19-10-2022
Geschreven door: Jan R.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters!!! Boek nooit bij dit bedrijf!!!

Ik had 7 ticktets geboekt en dacht dat het geregeld was. Een paar minuten later ontving ik een e-mail met de mededeling dat de boeking niet bevestigd kon worden. Vervolgens kreeg ik de mogelijkheid om de vlucht opnieuw te boeken. Maar dan voor €40,- per ticket meer (totaal een verhoging van €280,-).

Geplaatst op: 17-10-2022
Laatst bewerkt op: 17-10-2022
Geschreven door: Hans K.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Stinkt!

Paar uur na de bevestiging een mail dat de tickets omgeboekt werden naar een nachtvlucht. De vlucht was niet beschikbaar.
Direct een refund gevraagd en bij de airliner zelf geboekt.
Geen probleem en nog een tientje goedkoper ook (had skyscanner gebruikt, dus dat werkt ook niet helemaal jofel)
Maar gaaf concept: je laat mensen boeken, gaat zelf naarstig op zoek naar tickets die je als bedrijf goedkoper kan inkopen, en zegt vervolgens: sorry, vlucht gecancelt.
Mocht het je niet uitmaken en je accepteert het, zijn de verdiensten voor lastminute.com hoger.
Walgelijke praktijken

Geplaatst op: 10-10-2022
Laatst bewerkt op: 10-10-2022
Geschreven door: Leon B.

6 / 10
4/5 3/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

ik boek nooit meer via lastminute.com-
op aanbeveling van hun een hotel geboekt in istanbul..daar aangekomen waren er ten eerste al geen handdoeken of beddengoed.
de kamers zaten vol met kakkerlakken...
bedwantsen en bloedmijt....de volgende dag direkrt contact opgenomen met lastminute.com en werd er gezegd dat er een passende oplossing zou komen,
we zijn nu een maand verder en nog steeds niks !! ik heb gevraagd voor mijn geld terug van het hotel, maar ook daar word alleen op gezegd dat ze ermee bezig zijn...dat er maximaal 28 dagen voor staat...die zijn we al voorbij..ik heb meerdere email gestuurd met meer dan 25 fotos aan bewijs..niet alleen van de ongedierte, maar ook van de vreselijke staat van het hotel...alles kapot, schimmel,haren,smerigheid....ik vind de manier hoe lastminute.com het aanpakt schandalig !!!
nooit meer boek ik via hun site.

Geplaatst op: 02-11-2022
Laatst bewerkt op: 02-11-2022
Geschreven door: Chantal V.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos hotel..

Omdat het hotel op hun site werd aanbevolen heb ik geboekt...nadat ik erop werd gewezen door mijn zus pas een week later de reviews van het hotel gaan bekijken op google..( ik wist niet dat je evengoed op google moest gaan kijken als je bij zo een bekende site boekt) vreselijke reviews gezien, dus meteen contact opgenomen met lastminute en het verhaal uit gelegd. Er werd mij verteld dat als het hotel echt zo slecht was ik contact op moest nemen en dat er dan een passende oplossing gevonden zou worden. Eenmaal aangekomen in het hotel was het nog erger dan de reviews...overal kakkerlakken en bedwantsen, alles was kapot en vies, geen beddegoed of handdoeken...na 2 nachten heb ik geprobeerd contact te zoeken met lastminute maar zonder succes...pas de laatste dag kreeg ik antwoord van ze dat het 28 dagen kan duren voordat hun het hotel controleren.. niks over vergoeding of wat dan ook ! Schandalig vind ik het, en dat zo een grote site dit hotel aanbeveelt vind ik wel erg

Geplaatst op: 05-10-2022
Laatst bewerkt op: 05-10-2022
Geschreven door: Chantal V.

6 / 10
3/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters

Via deze site een vlucht geboekt met Turkisch Airlines naar Gazipasa met overstap in Istanbul. Bij Turkisch Airlines mag je 20 kg ruimbagage gratis meenemen. Tot mijn verbazing moet ik bij Lastminute.com hiervoor 55 euro betalen, dat noem ik grote afzetterij!

Geplaatst op: 13-10-2022
Laatst bewerkt op: 13-10-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Diefstal door ongewilde late wijziging bestelling

Onderstaand verhaal is review van mei en ons is zojuist exact het zelfde overkomen

“Tijdens het boeken van tickets heb ik aangegeven geen gebruik te willen maken van het aangeboden servicepakket.
Na het invullen van de betaalgegevens van de creditkaart kwam er geen overzicht van kosten maar wel een bevestigingsknop om te boeken. In de veronderstelling dat ik alles juist had ingevuld, mijn dochter had meegekeken en wist ook zeker dat ik het servicepakket niet geboekt had, heb ik geboekt.
Na bevestiging kreeg ik twee mails, eentje met bevestiging van de tickets en eentje waarin bevestigd werd dat het service pakkage werd geactiveerd, bij deze laatste mail stond ook dat je het pakket kon annuleren via een mailadres.
Bij controle van de creditcard bleek inderdaad ruim meer afgeschreven dan de ticketprijs. Bij een andere aanbieder zou ik, door deze extra kosten, goedkoper zijn voor dezelfde tickets”

Geplaatst op: 27-09-2022
Laatst bewerkt op: 27-09-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeker niet boeken via lasminute.com

Vlucht werd geannuleerd door staking van de luchthaven maatschappij.
Ik vraag mijn terug betaling aan die goedgekeurd word.
Maar naar maanden is deze nog steeds niet terug betaald. Klanten service al meermaals aan gesproken maar ze zeggen dat ik meer geduld moet hebben.
Klanten service trekt ook echt op niks ze willen je niet verder helpen..

Boek zeker niets via lastminute.com het zijn bandieten !!!!

Geplaatst op: 27-08-2022
Laatst bewerkt op: 27-08-2022
Geschreven door: Elias

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super fijn!

Eerst erg geschrokken van alle reviews.

Uiteindelijk is alles perfect gelopen.

We hebben zelf voor de zekerheid het hotel nog gecontacteerd en de Transavia app gedownload.

We gaan zeker nog eens boeken!

Geplaatst op: 29-08-2022
Laatst bewerkt op: 29-08-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Onze vlucht werd geannuleerd, geen reactie geld terug.

Onze vlucht werd geannuleerd. Dit hebben we van de vliegtuigmaatschappij moeten horen. Bij boeking.com kregen we alleen te zien dat we nog niet konden inchecken.

Nu willen we graag het geld terug van de vlucht die is geannuleerd.
We hebben al onze gegevens gedeeld, maar ze blijven aangeven dat ze ons mailadres niet kunnen verifiëren…

We hopen natuurlijk dat de afhandeling netjes gedaan wordt.

Geplaatst op: 03-08-2022
Laatst bewerkt op: 03-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima geregeld!!

Na te hebben geboekt las ik verschillende hele slechte reviews. Ik was hierdoor bij voorbaat al bang dat alles mis zou gaan. Maar niets is minder waar!! Alles was netjes geregeld; vliegtickets, accommodatie en prijs/kwaliteit. Ik schrijf nooit reviews, maar had van te voren bedacht om dit wel te doen bij een goede ervaring. Vooral ook om aan anderen te laten weten dat het ook wél goed kan gaan!!! Zou er zéker nog een keer boeken.

Geplaatst op: 19-08-2022
Laatst bewerkt op: 19-08-2022
Geschreven door: Hilga N.

10 / 10
5/5 4/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Wat een scam!

I booked and insured my booking against dates change every time I make a date change I get fake excuse why the change didn't get through

Geplaatst op: 15-08-2022
Laatst bewerkt op: 15-08-2022
Geschreven door: Shadi

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

Ik weet niet welke ‘ experts’ lastminute zulke goede recensies geeft, maar het zijn ronduit boeven. Ik bestel als extra onderdeel het online checken waar ik voor betaal. Het lukt ze niet en zeggen dan” zoek het zelf maar uit”.
Storten vervolgens maar de helft van het betaalde bedraag terug terwijl ze ‘ aanbieden’ het hele bedrag terug te storten. Call agents willen je niet helpen en zelf reageren ze niet. Moet nog op vakantie maar hou mijn hart vast.
Deze site moet uit de lucht en dit bedrijf worden aangepakt

Geplaatst op: 04-08-2022
Laatst bewerkt op: 04-08-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschil in berekening én betaling tussen offerte(s) en factuur

Factuur vs. offerte
Tijdens de voorbereiding van mijn reis naar Spanje vorige maand (24/05/22-02/06/22), bestudeerde ik twee offertes van lastminute.com.
OFFERTE
1) heenreis CRL 9,50-terug ALC 15,40: nettoprijs 150,48, alles in € 229,52 (+5,51-4,50, zie *)
2) heenreis CRL 9,50-terug ALC 15,05: nettoprijs 155,48, alles in € 234,52 (+5,51-4,50, zie *)
° Ik koos niet voor 'payment via Masterbuy' (dus geen korting van € 5.51) en niet voor 'checkin no problem' (dus geen kost van € 4.50).
Bagage: afgezien van een enkele kleine handtas die in de cabine mag, moest mijn koffer (Europese norm, afmetingen 55x40x20 cm, gewicht minder dan 10 kilo, volgens IATA) worden opgeborgen in het ruim van het vliegtuig voor € 37,27 per reis, m.a.w. € 74,54 euro.
Belasting: € 0.
Administratiekosten: + € 5,51 - € 4,50.
FACTUUR
Op de factuur waren enkele bedragen gewijzigd, en werden diensten toegevoegd waarvan ik niet op de hoogte was en geen akkoord voor gegeven had.
Nettoprijs retour: € 158,89
Bagage: € 31,98 (ik betaalde € 74,54)C
Commissies en bemiddelingsdiensten: € 47,57 euro (niet vermeld in het aanbod)
Administratiekosten: ontbreken (ik betaalde € 5,51)
Korting: 4,91 euro (waar komt die korting vandaan?)
Referenties
Een afdruk van de offertes en de factuur zijn beschikbaar als bewijs.

Geplaatst op: 21-06-2022
Laatst bewerkt op: 21-06-2022
Geschreven door: Véronique D.

7 / 10
4/5 3/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte firma.

Instapkaarten de dag van de vlucht pas gekregen. Ga maar naar Ryanair op de luchthaven. Zeiden ze. Dat is oogelijk
Zeer stressful

Geplaatst op: 04-07-2022
Laatst bewerkt op: 04-07-2022
Geschreven door: Frans E.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
LOUSY, EMBARRASSING

Buy tickets with them from April to June to Colombia.
After having everything in order already paid a week I get an email flight change. I had to stay in Panama one night. And I had to do it finally lost a day of being in Colombia.
The following week another flight change back this time one night in Paris but with the great inconvenience that the airline did not pay me for the hotel so I called this company and they told me that that is not their problem. They take care of absolutely nothing.
After two weeks I change the return flight again now 8 hours of stopover in Madrid
And if I keep counting all the times they changed my flight I didn't finish finally I had to travel back on June 18 but they changed it for the 19th.
I call so many times to talk to them that I get a phone bill. 😱 Etc.
Only bad experience with them from minute 1 I bought the ticket until I had stress because I no longer know what was going to happen
They are scoundrels who attend you badly by phone nothing serious in their management
They do what they want with you
I am more than sure that my ticket was resold thousands of times
NEVER MORE

Geplaatst op: 24-06-2022
Laatst bewerkt op: 24-06-2022
Geschreven door: Paula andrea A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER boeken via lastminute.com!

Een website gekoppeld aan booking.com vertrouwde ik ivm goede ervaringen in het verleden met booking. Helaas! Ik boekte een hotel+vlucht. Er wordt eerst gevraagd je roepnaam in te geven om het hotel te reserveren. Later zouden de gegevens tbv de tickets worden aangevuld. Ik kon na reservering inderdaad gegevens aanvullen/wijzigen zoals aangegeven, maar niet meer de naam aanpassen. Ik had gelukkig betaald voor de service om wijzigingen te kunnen maken. Telefonisch krijg je echter alleen een bandje met alg.informatie. Geen hulp. Dus meteen via chat wijziging aangevraagd. Vervolgens gedurende 8 dagen aan het lijntje gehouden via chat en telefoon (dagelijks contact). Mijn verzoek was als ‘priority" ingediend. Ik hoefde me geen zorgen te maken, "just be patient". Ook alle begrip voor het feit dat ik echt deze vlucht wilde halen ivm een zieke buitenlandse vriendin. ‘we understand’ en herhaaldelijk ‘apologies’. Er kwam echter steeds geen reactie, ondanks de beloofde termijnen (oa beloofde reactie binnen 24 uur). Uiteindelijk vandaag bericht gehad dat ze geen aanpassing hoeven maken vlg algemene voorwaarden ( 20 min. na een telefoontje dat het "echt prioriteit had" en ‘don’t worrie"). Net zo lang wachten tot de termijn van wijzigingen is verstreken en de tickets onbruikbaar zijn geworden is dus het beleid. Geen restitutie want ‘geen wijzigingen meer mogelijk’. Mij werd eerder geadviseerd contact op te nemen met Turkish Airlines. TA was behulpzaam en gaf aan dat ze mijn wijzigingen hebben doorgegeven aan lastminute.com en wachten op bevestiging. En ze waren not amused dat LM mij adviseerde zelf TA te bellen, aangezien LM de verkoper is en alleen kan wijzigen. De wijziging/bevestiging kwam dus niet. Alleen een mail binnen 48 uur voor vertrek dat ze (LM) dit niet (hoeven) doen. Gevolg: nieuwe tickets moeten kopen direct bij TA en geen restitutie bij LM ivm verstrijken wijzigingstermijn. Honderden euro’s lichter. Pure oplichting!!

Geplaatst op: 05-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marjan H.

5 / 10
3/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goedkope tickets, maar je wordt opgelicht met een service package

Tijdens het boeken van goedkope tickets heb ik aangegeven geen gebruik te willen maken van het aangeboden servicepakket.
Na het invullen van de betaalgegevens van de creditkaart kwam er geen overzicht van kosten maar wel een bevestigingsknop om te boeken. In de veronderstelling dat ik alles juist had ingevuld, mijn dochter had meegekeken en wist ook zeker dat ik het servicepakket niet geboekt had, heb ik geboekt.
Na bevestiging kreeg ik twee mails, eentje met bevestiging van de tickets en eentje waarin bevestigd werd dat het service pakkage werd geactiveerd, bij deze laatste mail stond ook dat je het pakket kon annuleren via een mailadres.
Bij controle van de creditcard bleek inderdaad ruim meer afgeschreven dan de ticketprijs. Bij een andere aanbieder zou ik, door deze extra kosten, goedkoper zijn voor dezelfde tickets.
Meerdere malen gemaild om aan te geven dat ik het servicepakket niet geboekt had en dat ik dat wilde annuleren, maar geen enkel reactie.
Kortom pure oplichterij!

Geplaatst op: 07-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Daan S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Simply thieves

Simply thieves, after payment I found 25 GBP added to the total which were not shown before payment, when I contacted them they told me that these are booking fees and refused to refund although they did not mention before payment and also said that it's mentioned in the confirmation email, actually confirmation email received after payment so it makes no sense also the email contains nothing, after the money stolen by them they are too expensive

Geplaatst op: 15-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER VIA LASTMINUTE!!!!!!!!

Mijn advies aan iedereen is om niet/nooit via deze maatschappij te boeken. Ik heb een retour voor drie personen geboekt van Weeze naar Gerona. Met opzet een duur servicepakket gekocht en annuleringsverzekering gekocht.
Helaas heb ik moeten annuleren en nu blijkt in de kleine letters dat ik wel mag annuleren maar niets aan betaald geld terug krijg!!!!!!!!!
Hoe is het mogelijk!

Geplaatst op: 26-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters zijn het

Wij zouden 8 okt 2020 vliegen. Ivm corona gecancelled. Ander half jaar!!! Heb ik moeten wachten tot ik mijn geld terug had. Honderden mailtjes, Honderden telefoontjes, maar niemand die ook maar dacht laat ik dit dossier is uitzoeken. Oplichters zijn het.

Geplaatst op: 09-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mirella B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Lastminute.com


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

333Travel logo
333Travel
3 beoordelingen
6,7
Cheaptickets logo
Cheaptickets
36 beoordelingen
4,1
TAP Air Portugal logo
TAP Air Portugal
16 beoordelingen
4,7

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Lastminute.com een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 43 beoordelingen geplaatst over Lastminute.com. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 22% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Lastminute.com actief?

Lastminute.com is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hotels en vliegticket aanbieders.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Lastminute.com reviews? Dan kunt u naar de website van Lastminute.com gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie