Lil.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Lil.nl ervaringen
Jij als consument wilt er wel zeker van zijn dat jou bestellingen voor je huis goed zijn! Lil.nl ervaringen kunnen jou keuze om een bestelling bij Lil.nl van groot belang zijn! Lees daarom hieronder alle Lil.nl ervaringen van andere consumenten welke al eerdere Lil.nl ervaringen hebben!
Over Lil.nl
Lil.nl opgericht in 2008 is een online woonwarenhuis met meer dan 5000 artikelen op voorraad. Lil.nl is dan ook 365 dagen per jaar 24 uur per dag geopend waardoor je altijd terecht kan voor alles op woongebied. Door de grote diversietijd in aanbod en de vele verschillende merken is er eigenlijk voor iedereen wel wat bij Lil.nl. Of je nou opzoek bent naar verlichting, kapstokken, vloerkleden, eettafels of banken voor iedereen heeft Lil.nl wel wat!
Lil.nl ervaringen van anderen
Lil.nl heeft van haar eigen klanten maarliefst een 4,7 uit 5 gescoord op basis van 15558 beoordelingen. Dit betekend dat Lil.nl dus een ongelofelijk grote tevreden klantenbestand heeft! Toekomstige klanten kunnen op basis van dit gegeven dus met een gerust hart een bestelling doen!
Lil.nl ervaringen plaatsen
Zoals hierboven vermeld heeft Lil.nl een ongeofelijk tevreden klantenbestand, maar toch is een onafhankelijke beoordelings website bezoeken geen overbodig luxe. Bij deze website ben je namelijk verzekerd van een onafhankelijke beoordlingen en dat is waar jij als concumentn op zit te wachten. Heb jij dus Lil.nl ervaringen en wil jij deze delen met toekomstige Lil.nl klanten? Deel dan vandaag nog je Lil.nl ervaringen zodat deze toekomstige klanten weten waaran ze toe zijn!
Voor 23u besteld, morgen in huis .. Niets van! 12/03 hebben wij een rek besteld dat de volgende dag zogezegd ging opgestuurd worden. We zijn nu 18/04 en nog steeds niets ontvangen... Al een paar keer lil.nl proberen te bereiken via facebook maar geen antwoord. Via de telefoon moet je minutenlang wachten tot het aan jou is (wat overigens geld kost..) en dan krijg je steeds iemand anders aan de lijn die je dan verteld dat het er binnen 2 weken zeker is.. Maar dit was nooit het geval. Nu zijn we het een klein beetje beu maar we krijgen zoals gewoonlijk niemand te pakken. Nochtans bij onze eerst bestelling bij lil.nl was alles vlot verlopen. Heel spijtig dat het nu zo verloopt
Eind december 2017 heb ik zeven stoelen besteld ter waarde van meer dan 600 euro. Deze zouden geleverd worden begin januari 2018. Toen kregen we een e-mail dat ze (medewerkers van lil.nl) zich vergist hadden en dat de bestelling op 9 maart geleverd zou worden. Op 9 maart werden de stoelen niet geleverd. Op 15 maart heb ik gebeld naar de klantendienst van lil omdat we nog steeds geen bericht gekregen hadden omtrent de levering. Na ongeveer 15 minuten wachten kreeg ik de klantendienst aan de lijn die mij vertelde dat de leverancier de stoelen nog steeds niet geleverd had aan lil.nl. Dit zou zeker eind maart gebeuren. Gezien we eind maart opnieuw niets van onze bestelling hoorden hebben we op 4 april 2018 de klantendienst opnieuw gecontacteerd. Na een wachttijd van 30 minuten vertelde de medewerkster dat de levering nog steeds niet verkrijgbaar was bij de leverancier en dat ik opnieuw moest wachten.
Op de website staat dat de stoelen een wachttijd hebben van één tot vier werkdagen, dus heb ik besloten om de bestelling te annuleren. De klantendienst reageert niet op e-mails en doet weinig om je te helpen. Ik kan enkel maar hopen dat ik het bedrag terug op mijn rekening krijg.
Na 3 maand aan het het lijntje gehouden te zijn (lees: beloftes van levering, meerdere malen meer dan 3 kwartier in de wacht aan de telefoon te laten wachten) vandaag te horen gekregen dat de lampen zo goed als zeker niet leverbaar zijn. Helaas wel betaald... ik hoop voor ons maar ook voor hun dat het geld binnen 14 dgn weer op onze rekening staat.
Verschrikkelijk oplichters. Ga werken voor je geld!
Ik heb begin december een kastje besteld van bijna 600 euro. Vooruit betaald en op de site stond dat er een levertijd was van 5-7 werkdagen.
Na 1 dag kreeg ik een mail dat de verwachte leverdatum helaas later zou worden.
Hij zou geleverd worden op 1 feb.
Ik heb gewacht tot een aantal dagen na 1 feb maar geen enkel teken van leven van de kant van Lil. Ik ben zelf gaan bellen en heb maar liefst 3 kwartier! in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de telefoon en sorry sorry maar het gaat nog 1,5 week duren. Ik had het prettig gevonden als ik daarvan op de hoogte was gebracht. Nu moest ik er zelf achteraan.
Na 1,5 week weer geen enkel teken van leven van de kant van Lil. Ik dus zelf weer bellen en weer ruim een half uur in de wacht gestaan. Op mailtjes die ik tussendoor heb gestuurd kreeg ik geen antwoord. Pas na mijn telefoontje een aantal dagen later kwam er ook een reactie op mijn mail.
Uiteindelijk is het kastje wel geleverd maar veel te laat en de service is echt slecht! Ze zouden eens iets moeten bestellen bij bijvoorbeeld Coolblue en dan kijken hoe dat werkt. Dat is service!
Lil, neem je klanten serieus. Ik bestel hier echt nooit meer iets en zou iedereen aanraden dat ook niet te doen!
24-11-2017: Lamp besteld van €230, met levertijd 5 - 8 Dag(en). De prijs was iets lager dan andere webwinkels, dus heb ik voor Lil gekozen.
11-12-2017: Na twee weken had ik nog niets ontvangen, dus heb ik gevraagd wat de status was. Op deze mail heb ik geen reactie gehad.
18-12-2017: wederom een mail gestuurd, uitgelegd dat ik erg ontevreden was en dat ik ditmaal wel een reactie verlangde. Duizend maal excuses natuurlijk, de lamp zou rond 22-12-2017 verstuurd worden.
06-01-2018: nog niets gehoord of ontvangen. Alvast aan de bank gevraagd of dit onder de creditcard verzekering viel, gelukkig wel. Mocht er niets geleverd worden, dan zou ik in ieder geval van hun mijn geld terug krijgen. Lil ook weer gemaild en mijn bestelling geannuleerd.
10-1-2018: vier dagen later een reactie dat de bestelling geannuleerd was en dat het geld binnen 14 dagen (pas!?) teruggestort zou worden.
26-1-2018: betaling eindelijk terug ontvangen.
In totaal hebben ze me dus 2 maanden aan het lijntje gehouden en ondertussen heb ik ze 2 maanden gratis werkkapitaal gegeven tegen 0% rente, dat krijg je natuurlijk bij geen enkele bank. Als je het mij vraagt staat dit bedrijf op omvallen, ze hebben geen voorraad en lokken klanten met lage prijzen. Omdat je vooruit moet betalen trekken ze gratis financiering naar binnen. Ze gebruiken jouw geld waarschijnlijk om in de tussentijd andere kosten te dekken, typisch signalen van een bedrijf in moeilijkheden.
Na honderden goede ervaringen met het bestellen bij webwinkels helaas terecht gekomen bij Lil.nl.
Slechter dan dit wordt het niet, ga hier vooral niets bestellen! Artikelen kunnen niet worden geleverd en vervolgens krijg je je geld niet terug. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, op mails wordt veelal niet gereageerd en als ze wel reageren krijg je het ene doorzichtige excuus na het andere maar zorgen dat je zuurverdiende centen terug gestort worden op je rekening ho maar. Een dikke vette 0 voor Lil.nl!
Stoelen besteld en geannuleerd. Helaas nooit geld teruggekregen, zelfs 2 maand na datum niet. Talloze emails, telefoontjes gedaan: geen reactie. Klantendienst zegt zelfs dat ik juridische stappen moet ondernemen. Bestel hier niet mensen, want jullie zijn jullie geld kwijt!
Besteld via de webshop. Beloven levering binnen 24u. Anderhalve maand verder, nog steeds niks geleverd. Reageren niet op email en bij bellen naar klantenservice sta je minstens 30 minuten in de wachtrij! Vraag me inmiddels af of het wel een echte webwinkel is of niet. Ik wil mij geld terug!
- Bestelling gedaan begin mei (2-3 dagen levertijd)
- Na enkele mails waarop niet werd gereageerd, midden juni nog steeds NIETS ontvangen .
- Na 2 maanden wachten eind juni het bestelde dat KAPT was en uit mekaar viel , thuis geleverd gekregen .
- In originele verpakking meteen teruggestuurd
- Na meerdere mails EN telefoontjes tot HEDEN nog geen terugbetaling mogen ontvangen !!!
JULLIE DOEN JEZELF DE DAS OM !
Zeer slechte ervaring met LiL. Op basis van mijn ervaring raad ik het helaas niemand aan om hier een aankoop te doen. Mijn bestelling zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en krijg ik nu te horen dat het nog eens 10 werkdagen zal gaan duren voordat mijn levering gebracht wordt. Drie maal werd mij verzekerd dat de bestelling binnen enkele dagen gedaan zou zijn, en tot op heden blijkt er niets van waar te zijn. Ik wacht nog steeds, maar ga niet akkoord met een levertijd die 5x zo lang is als wordt verteld bij de aankoop. Wie wil nou zo lang wachten? En een tegemoetkoming, nee hoor, niets kan LiL voor me doen om dit enigszins goed te maken. Slechte service, ik kan niet anders oordelen. Nogmaals, ik raad het niemand aan, tenzij ze een product wellicht direct op voorraad hebben... LiL, kom je beloftes eens na! Zorg dat de klant niet zelf steeds moet informeren! Zorg voor een tegemoetkoming voor zulke slechte service!
Ik heb nog nooit een slechte review geschreven, maar nu kan ik niet anders. Lil doet werkelijk alles fout wat ze fout kan doen. Ze zijn oneerlijk over de datum waarop de bestelling wordt geleverd. Dan heb ik het niet over weken, maar maanden vertraging! En zelfs toen was ons servies er nog niet en moest ik ook nog eens zelf vragen waar het bleef. Toen ze aangeven dat het nog een aantal weken ging duren, heb ik het maar geannuleerd. Zeer frustrerend. Daarnaast: wat ze wél hebben gestuurd, kwam deels gebroken aan. Hoezo? Het-is-servies! Lil is onbetrouwbaar. De klantenservice zelfs onbeschoft. Afrader!!
Wij hebben een product besteld die de volgende dag geleverd zou worden.
Voor ons was het vooral belangrijk dat we dit product snel hadden, wat ook meermaals gemeld werd aan de helpdesk.
Deze helpdesk hebben we zelf 5 maal moeten bellen voor een update.
Uiteindelijk zijn we 4 werkdagen aan het lijntje gehouden met leugens , en hebben we de bestelling maar gecancelled.
(het product zou beschadigd zijn dus kon niet verstuurd worden, wat totaal niet strookt met de voorgaande communicatie. bizar ook dat ze pas na 4 werkdagen beseffen dat het product beschadigd is terwijl de eigenlijke levertijd 1 dag was)
mijn advies aan lil.nl : speel liever open kaart met uw klanten in plaats van ze aan het lijntje te houden met leugens. dit zorgt alleen maar voor frustratie !
Levertijd 5-7 dagen.
Dit werden er 6 en uiteindelijk niets gehad.
Tussendoor met flauwe zaken aan het lijntje gehouden.
Bij Robin Design (aanrader!!!) binnen 1 dag mijn spullen binnen.
Nooit meer naar LIL zou ik zeggen...
Op zondag avond mijn bestelling geplaatst en dinsdag middag reeds geleverd!(in België) Super, tot ik besefte dat er iets niet volledig in orde was met de reismand.
Dezelfde avond een mailtje hierover gestuurd en de volgende ochtend reeds een bericht terug met de oplossing hiervoor ;het leveren van een andere(nieuwe)reismand.
Binnen de week was alles volledig in orde! Een uiterst tevreden klant! Bedankt voor de vlugge levering en de uitstekende service
Service is echt een woord wat ze niet kennen. Twee keer wat besteld, beide keren zwaar teleurgesteld. Ze geven een te verwachten datum van levering, maar komen deze totaal niet na. Dan moet ik uit eigen initiatief vragen waar het blijft en dan krijg je echt LETTERLIJK iedere keer dezelfde mail retour. Problemen met de productie, vertraging, spijt ons heel erg, maar vrijdag!!! ??? En dat dan iedere keer als je vraagt of het nu toch echt een keer gaat komen. Maar helaas een spiegel!! na anderhalve maand wachten maar geannuleerd en de volgende dag wel binnen via een andere site. Idem met borden en schalen... wederom die vertraging in de productie. Zucht. Ik ben totaal klaar met dit bedrijf en wil iedereen aanraden hier ver van te blijven.
Bestelling geplaatst op 17 mei voor bijzettafel met levertijd 3-7 dagen. 19 mei ontvang ik een mail dat de leverancier het niet voorradig blijkt te hebben. Leverdatum wordt 2 juni. In de tussentijd wordt de levertijd niet aangepast op de website. 9 juni nog niets ontvangen en niets gehoord! Pas bij navraag wordt gemeld dat er opnieuw vertraging is bij de leverancier en ze kunnen nu niet eens meer een leverdatum noemen! Werkelijk! Bestelling daarop geannuleerd. Bedrag zou binnen 2 weken terug gestort worden. U raadt het al.. na 2 weken geen geld. Wederom geen bericht, zelf er weer achteraan en als reactie krijg je dat er een fout is gemaakt in de administratie. Zeer ongeloofwaardig! Mijn eerste en zeker ook laatste ervaring met lil.nl
Nog ruim op voorraad bij deze webshop, en de volgende dag ook echt geleverd! ik ben helemaal tevreden
na een kleine vertraging goed de hoogte gehouden door LiL.nl het pakket arriveerde een dag later.
Precies zoals beschreven stond de afmetingen, daarom past het bankje goed onder de veranda.
super
Our product arrived damaged. We noticed it when it was already built.
Lil.nl service was terrible with the poorest attempt for compensation and imposing difficulties in returning the product (for example product must be self-dismantled, no pick up from home, etc). Most importantly, response time on email was slow and questions asked were often not answered.
Will never purchase again!
Box tuinstoelen, snel geleverd en keurige staat
Bedankt voor de snelle service en gratis zending. Mooi lamp ontvangen en optijd!
Prima bench en snel geleverd.
Fijne tuinhaard ontvangen
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets!
Mooi schaar en handzaam in gebruik
Tevreden over mijn nieuwe hondenmand voor mijn jack russel
scherpe prijs en netjes verpakt
Wij hebben drie keer iets besteld bij Lil.nl. Tot drie keer toe is het fout gegaan bij de levering. De eerste keer is het verkeerde aantal stoelen bezorgd en weken de kleuren af van elkaar.
Op de website wordt er gesproken van levertijden die zij niet hebben waar gemaakt bij de tweede en derde bestelling. Op de dag van beide bestellingen is er gebeld met de vraag of de levertijd kon worden gegarandeerd. Dit werd toen gegarandeerd.
Wanneer je belt met een vraag over de status komt er een smoes en wordt er gezegd dat er wordt teruggebeld. Dit gebeurt dan geheel in het karakter van het bedrijf niet.
Mijn advies is om deze club te vermijden. Schande dat dit soort bedrijven onder het thuiswinkel Waarborg mogen opereren.
erg blij met mijn HK living servies
Op zaterdag twee lampen besteld, omdat deze winkel het goedkoopst was. Bijna gelijk een bevestiging van de bestelling en de betaling ontvangen. Netjes een mail gekregen dat de bestelling verzonden was. Op zondag zijn de lampen in goede staat bezorgd. Perfecte service.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Lil.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 109 beoordelingen geplaatst over Lil.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,9 gekregen, waarbij 37% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Lil.nl actief?
Lil.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kunst , meubels , slaapcomfort en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Lil.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Lil.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.