MediaMarkt logo

MediaMarkt reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
MediaMarkt reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2113
MediaMarkt logo
Website
MediaMarkt
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen MediaMarkt

Wil je snel beoordelingen van MediaMarkt lezen? Wij hebben de mening van vele consumenten van MediaMarkt overzichtelijk op een rij gezet. Lees hun ervaringen waardoor je zelf goed voorbereid een filiaal van MediaMarkt zal bezoeken.

Over MediaMarkt

MediaMarkt is een van oorsprong Duitse winkelketen die zich richt op consumentenelektronica. Het merk opende zijn eerste winkel in 1979 in de stad München. Momenteel is Media Markt met meer dan 1000 winkels actief in 14 Europese landen, waarvan er 50 in Nederland zijn gevestigd. Vanaf 2012 beschikt het bedrijf over een online winkel. De winkelketen werkt via een franchise-model waarbij een filiaal voor 10% eigendom is van de filiaalhouder. De manager mag zelf beslissen over het assortiment, prijzen, voorraadbeheer en personeelskosten. De gemeenschappelijke missie is eenvoudig: 'Gaan voor tevreden klanten. Dit is alleen haalbaar met tevreden medewerkers. We bieden klanten zowel online als offline de beste winkelervaring. Sinds 2018 voeren ze een slagzin: ' Altijd op zoek naar de WOW voor jou.'

Waarom kiezen voor MediaMarkt

Klanten kiezen voor de Media Markt door het grote aanbod van allerhande consumentenelektronica. Door de omvang van de winkels beschikken ze over een groot assortiment aan producten van verschillende merken waardoor er door de consument ook echt iets te kiezen valt. De verschillende categorieën staan overzichtelijk bij elkaar uitgestald in een bepaalde sectie van de winkel. Daarnaast verkopen ze een groot assortiment aan bijbehorende randapparatuur. Hierdoor is het voor de klant in de regel niet nodig om een andere winkel te bezoeken. Het assortiment van de webwinkel is nog velen male groter. De klant heeft de keuze of online bestelling verstuurd worden naar het huisadres of dat hij ze zelf ophaalt in een winkel naar keuze.

Is MediaMarkt betrouwbaar?

MediaMarkt is landelijk bekend en heeft in vele grote steden 1 of meerdere vestigingen. In 2020 was de verkoop in alle winkels en online bestellingen goed voor een omzet van 4,1 miljard euro. Media Markt voert het Thuiswinkel Waarborg Certificaat en voert het Kieskeurig keurmerk voor een bovengemiddelde goede service en/of verkoop en (leverings)voorwaarden. Ze zijn officiële dealer van 123 verschillende merken in consumentenelektronica. Garantiebepalingen en mogelijkheden tot ruilen zijn zowel online als offline beschikbaar. Online bestellingen worden in de meeste gevallen binnen de beloofde 24 uur aan huis geleverd.

Klantenservice en klachten

Reparatie van niet goed werkende producten zoals laptops en smartphones zijn mogelijk bij een Smartbar waar geschoolde medewerkers het product proberen te repareren. Iedere winkel beschikt over deze service en het is zonder afspraak te bezoeken. Het is daarnaast ook mogelijk om producten op te sturen naar een eigen reparatiecentrum. Zowel online als in de winkel is de klantenservice bereikbaar. Het is mogelijk om online vragen te stellen via facebook, twitter of chat met een virtuele assistent. Retourneren van een gekocht product is binnen 100 dagen mogelijk in een winkel of per post.

Wil jij ook beoordelen?

Heb je ervaringen met de MediaMarkt en wil je deze ervaring met anderen delen dan kan je nu een beoordeling achterlaten. Hiermee help je andere consumenten om gericht de beste winkel te kiezen als je op zoek bent naar consumentenelektronica.

Gerelateerde bedrijven
iBood logo
iBood
21 beoordelingen
6,5
CampusShop logo
CampusShop
1 beoordeling
9
Hikvision Alarmsystemen logo
Hikvision Alarmsystemen
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen
4,5
29% zou hier weer kopen
49 beoordelingen
Waardeloze service

MediaMarkt aankoop en levering van nieuwe Samsung OLED TV.

Op 23 januari Samsung Qled 55 inch TV gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Aan de kassa betaal en
afgesproken dat TV geleverd zou worden op 29 januari
29 januari toestel geleverd
10 februari beeld scherm gaat op zwart. Wel geluid geen beeld. Kabels gecontroleerd maar zonder
succes.
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer en melding gemaakt bij informatiebalie. Medewerker vertelt
dat er eerst een monteur moet komen om te constateren of het toestel daadwerkelijk stuk is.
Medewerker maakt rapport op en vertelt dat er binnen 36 uur een monteur zal komen. Dat wordt
dus maandag 12 februari.
12 februari Er komt geen monteur wel een e-mail van CE-Repair Services dat er een afspraak dient te
worden gemaakt om langs te komen. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 16 februari
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer om bij de informatiebalie te vragen of e.e.a. niet sneller kan.
Medewerkster zegt dat zij zal trachten om mij te helpen. Zij maakt een aantekening in het dossier
met de tekst “wij zullen trachten uw probleem zo spoedig mogelijk op te lossen” Naar mijn
mening geen oplossing want er wordt geen snellere datum voorgesteld. Hierop verzoek ik haar of
zij de store manager wil verzoeken om met mij in gesprek te gaan. Zij vertelt dat dat niet gaat
omdat manager in vergadering zit. “Geen probleem zeg ik dan wacht ik hier wel totdat de
vergadering is afgelopen”. Na enige discussie over het feit dat zij mij feitelijk niet geholpen heeft,
en haar meerdere keren heb medegedeeld dat ik het haar niet kwalijk neem dat klantenservice
van MediaMarkt nou niet echt klantvriendelijk kan worden genoemd in dit geval. Sommeert zij
mij dat ik niet in de zaak mag wachten. Dit doe ik toch omdat een winkel een openbaar gebied
is. Uiteindelijk komt er een afdelingsverantwoordelijke van de informatiebalie die mij vertelt dat
hij vernomen heeft dat ik onheuse bejegeningen heb gemaakt tegenover zijn medewerkster. Heb
rustig uitgelegd wat de situatie is en dat ik teleur gesteld ben in het feit dat een nieuwe TV binnen
2 weken stuk gaat en ik vervolgens in een circuit terecht kom dat niet klantvriendelijk genoemd
kan worden. Tevens nadrukkelijk gezegd, in het bijzijn van de betreffende medewerkster dat ik
het haar meerdere malen niet kwalijk heb genomen, maar MadiaMarkt in het algemeen.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik tot vrijdag moet wachten totdat monteur heeft
geconstateerd dat TV daadwerkelijk stuk is.
16 februari Monteur komt en constateert TV beeldscherm is stuk en klant heeft recht op
omruilgarantie omdat klacht zich binnen 30 dagen na aankoop heeft voorgedaan.
Met dit rapport terug naar MediaMarkt Zoetermeer en balie medewerker maakt een
omruilopdracht aan en verteld dat dit maandag 19 februari kan plaatsvinden. In dit gesprek wordt
opeens duidelijk dat de omruilgarantie ingaat op de dag dat een klant iets koopt en NIET de
datum dat het product geleverd wordt. Iets wat ik vreemd vind maar zo zijn de MadiaMarkt
voorwaarden zegt baliemedewerker.
19 februari chauffeur van MediaMarkt komt aan de deur met de melding dat hij een TV komt
ophalen. Ik vraag heeft u ook een ander toestel bij u omdat er sprake is van omruilen? Nee is het
antwoord ik heb alleen opdracht om het toestel op te halen. Ik meld dat ik dit vreemd vind en
laat heb weggaan zonder TV. Direct terug naar MediaMarkt Zoetermeer. Medewerkster (die mij
vorige keer ook te woord stond) wil mij niet helpen en ik moet wachten totdat er een collega van
haar komt. Andere medewerkster komt en ik vertel haar het hele verhaal. Reactie u heeft het
toestel niet meegegeven dus moet u opnieuw melden dat u een kapot toestel heb geleverd bij
klantenservice. Mijn reactie: “ik ben toch bij klantenservice?” Nee u moet bellen met
klantenservice omdat u het toestel online heeft gekocht. Wederom een nieuwe verrassing. Ik
meld: ik heb het toestel hier in de winkel gekocht en ook betaald ik heb het niet online gekocht.
Reactie baliemedewerkster: “omdat u het toestel heb laten thuisbezorgen geldt dat als online
aankoop”. Dus ik bel ter plekke de klantenservice en kom vervolgens in een keuze menu terecht
zonder mogelijkheid om een persoon te spreken te krijgen, wel verwijzingen naar de website.
Uiteindelijk via een medewerker van de service balie de naam van de floor manager Augustus
gekregen. Deze Augustus gesproken en hij was zo vriendelijk om met mij mee te lopen naar de
informatiebalie en verzoekt medewerkster om op het telefoontoestel van de balie klantenservice
te bellen en vervolgens de medewerker met mij te laten communiceren. Medewerker van de
klantenservice is het met mij eens dat e.e.a. nou niet de schoonheidsprijs verdient en maakt
rapport op dat het toestel de volgende dag zal worden opgehaald en dat ik daarna binnen 1 a 2
dagen een nieuwe TV zal worden geleverd.
20 februari toestel wordt opgehaald door MediaMarkt.
21 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV.
22 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. Telefonisch contact opgenomen
met klantenservice en gevraagd naar de status van levering van de nieuwe TV. Antwoord van
medewerker: “Ik zie in het systeem dat uw TV daadwerkelijk is opgehaald en zich nu bevindt in het
magazijn van de transporteur. Normaal wordt deze dan binnen 5 dagen naar ons magazijn
gebracht. NA binnenkomst controleren wij of het toestel daadwerkelijk stuk is en wordt dan uw nieuwe TV door
het transportbedrijf meegenomen en bij u bezorgt”. Op onze reactie dat er reeds een monteur is geweest die
moest constateren dat het toestel daadwerkelijk kapot is en deze monteur heeft hiervan een rapport opgesteld en
geconstateerd dat dit zo is en dat wij recht hebben op omruilgarantie. Tevens heeft klantenservice MediaMarkt
Zoetermeer ons eerder gemeld dat de omruiling binnen 2 dagen zou plaatsvinden wordt gereageerd dat hij dat
ook erg vervelend vindt en dat hij een urgentie verzoek zal indienen bij de transporteur om het transport naar
MadiaMarkt magazijn te bespoedigen en daarmee ook de levering van de nieuwe TV. Of dit ook daadwerkelijk
gebeurt kan geen garantie worden gegeven.
Wederom is de informatie die medewerkers van de MediaMarkt geven niet in overeenstemming met de
werkelijkheid. Wij kochten een maand gelden een nieuwe TV en nu na een maand te zijn verstreken zitten wij nog
steeds zonder TV!
23 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
24 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
25 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
26 februari gebeld met klantecervice over de status van omruilen. Antwoord medewerkster: “Wij wachten op
reactie van de MediaMarkt vestiging te Zoetermeer”. Dus nu moet de winkel weer reageren. Wederom een
andere uitleg!!!!
Wederom met klantenservice gebeld nu blijkt dat men e.e.a. heeft doorgezonden naar de MadiaMarkt te
Zoeterwoude i.p.v. Zoetermeer. Men beloofd dat wij vandaag nog informatie ontvangen hoe nu verder.

Geplaatst op: 26-02-2024
Laatst bewerkt op: 26-02-2024
Geschreven door: Rene B.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Most terrible experience ever!

I bought a washing machine beginning November 2023. A new model of Samsung.
This machine was broken on the 2nd week of using it.
I have contacted customer service of MediaMarkt and they have sent to me a link of the repaircompany which suppose to get in touch with me. I have sentout request to repair my washing machine. After sometime I got a request from this company that they need more information and I have provided this the same day on 29th of November. After that I have never heard from this company again. On 4th of December I have contacted MediaMarkt again and ask if they can help me because they took away my old washing machine (it was still working) and new is broken and I couldn't wash for couple of weeks. I have 2 kids. From 4th of December MediaMarkt have not tried to resolve the problem, only write sent an email to me with incident number and every time if I call they have no idea what is the problem. First they say that someone will come to check machine. Then they sent messages that it's will be an exchange for the new one. They came and took away broken machine. After that I have never received a new one. So I have to call every day again and every time they come with a different approach, like we will get a new machine or we will receive the money back. During my last phone call they told me that a person at supply base, who has received the broken machine said that machine has returned after 30 days the sale, so, I'm not entitled to get my money back. I have been completely shocked of this situation. So, it is 31st December 2023. I bought a new washing machine, because I couldn't wash for longer then a month. I have not received my money back and now I have to arrange a juridical help and start a process against MediaMarkt

Geplaatst op: 01-01-2024
Laatst bewerkt op: 01-01-2024
Geschreven door: Mervin F.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Perfect en geduldig geholpen door Raoul.

Heel vriendelijk en begripvol voor oudere mensen wij zijn 82 jarige klanten .

Geplaatst op: 19-01-2024
Laatst bewerkt op: 19-01-2024
Geschreven door: Piet H.

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos als er iets niet klopt

Ongelooflijk hoe moeilijk bereikbaar deze zaak is als er iets is met je gekochte product. In dit geval een wasmachine.
Duurde 1.5 voordat ze de factuur hadden gemaakt, moest een manager aan te pas komen en toen nog foutief op de factuur. Met gevolg dat mijn wasmachine niet boven werd gebracht. Daar begon de ellende mee. Daarna volgde een verkeerde aansluiting, trillen etc.
Kwam na een week de installatie. Die zeiden hij is kapot. Maar zij konden er niets mee. Regel dat maar in Ede.. ja in Ede een service monteur.. en die afspraak is ineens geannuleerd?! Waarom geen idee. Maar niemand kun je tel bereiken. Tot 2 keer toe gewoon verbinding verbroken, en ik was echt netjes, daar lag het niet aan.
Nu een wasmachine die het niet doet en niemand helpt. Zelfs heb ik een extra verzekering afgesloten.
Geen excuus niets. Ik ben wel ten einde raad. Nooit meer koop ik daar.
En morgen gaan we weer bellen!

Geplaatst op: 03-01-2024
Laatst bewerkt op: 07-01-2024
Geschreven door: Irene G.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mediamarkt.nl online onbetrouwbaar!

Onbetrouwbare oplichters. Lege doos gekregen en wordt geen onderzoek gedaan omdat mail met vragen niet aankomt. Er wordt niet gereageerd, klantenservice ondeskundig en helpt niet. Online bestellen gevaarlijk bij mediamarkt.nl. Niet doen!
Al meer dan 8 incidenten geopend tevergeefs. Onder andere incidenten: 231122-065632, 231122-073353, 231120-052860, 231117-002594, 231120-052860, 231120-052860, 231122-074991.
bestelnummer 198878769

Geplaatst op: 24-11-2023
Laatst bewerkt op: 24-11-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vandaag black vrijdag weekend bij mediamarkt de winkels waren open op zondag. Ik koop er een koffiemachine van het merk delonghi voor de prijs van 650 euro .nu ik thuis was nam ik een kijk op de site van dit merk en het zelfde toestel kost hier 449 .euro

Wat zijn jullie en bende afzetters.
Nooit van mijn leven kom ik nog in jullie winkels 200 euro meer betaald voor het zelfde toestel dat rechtstreek bij delonghi maar 449 euro kost .
Goed bezig !! Eenmaal erin getrapt maar geen 2 de keer.

Geplaatst op: 26-11-2023
Laatst bewerkt op: 26-11-2023
Geschreven door: Thomas V.

6 / 10
3/5 2/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichting

Ik had dringend een slowcooker nodig. Omdat deze niet voorradig was in mijn lokale Mediamarkt koop ik die online aan op Mediamarkt. Ik leg dus de slowcooker in mijn mandje voor de prijs van 52,79€ ik klik verder naar betalen en plots moet ik 67€ betalen!! Wablief!! Dit kan toch niet! Gebeld klantendienst ja mevrouw wij kunnen daar niks aan doen. Onze prijzen worden constant aangepast!!! Dus pas op dat je plots geen tientallen euro's meer betaal dan dat u dacht te betalen. Maar goed bedankt Mediamarkt ik koop niet meer bij jullie. Gelukkig was mijn vertrouwde bol.com er en heb ik nu dezelfde slowcooker aangekocht voor 47€ en heb ik hem morgen al in huis!

Geplaatst op: 24-11-2023
Laatst bewerkt op: 24-11-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te tv om vervolgens 30 min te kunnen kijken. Nu waren we naar de winkel geweest omdat we niet weer zo lang willen wachten om tv te kunnen kijken, ze konden niets voor ons doen geen vergoeding niet omruilen voor een nieuwe nee dan moet de tv eerst 3 keer geretourneerd worden om in aanmerking te komen voor een nieuwe of geld terug, dit doen ze zodat ze zeker weten dat wij hem zelf niet slopen zeiden ze tegen ons. Wij willen gewoon tv kijken en genieten van het cadeau en niet nog 4 a 5 maanden wachten totdat we hopelijk tv kunnen kijken, wij waren trouwe klanten en hebben veel gekocht bij de Mediamarkt, maar wij zullen om de slechte klantenservice nooit meer wat halen bij de Mediamarkt!!

Geplaatst op: 12-10-2023
Laatst bewerkt op: 12-10-2023
Geschreven door: Sanne V.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
MediaMarkt is een complete schande

goedendag iedereen, mijn klacht is als volgt, we hebben in september een vaatwasser gekocht bij MediaMarkt ostaker filiaal en we gaven de voorkeur aan de thuisbezorg optie met een prijsverschil van 25 euro op dezelfde dag. ze maakten een afspraak voor de volgende week om het te brengen, toen het product aankwam, was de deur niet volledig open en waren er duidelijke gebreken, dit werd gezien door de vrienden van het transportbedrijf die kwamen bezorgen. Ik heb MediaMarkt vele malen geprobeerd te bereiken over dit voorval en ontelbare e-mails gestuurd. ze gaven geen goede uitleg en zorgden niet goed voor ons, we hadden een complete chaos. Toen ik ze kon bereiken en ze me moesten antwoorden, vroegen ze me om video's en foto's te sturen door moeilijk te doen, en toen ik deze materialen stuurde, hielden ze ons weken bezig met smoesjes zoals dit bestand is corrupt, de grootte is te groot, het opent niet, en ze maakten het ons erg moeilijk. Na een lange tijd vertelden ze ons dat ze het product niet konden vervangen. Een complete schande. Nu de prijs van de vaatwasser die we kochten 200 euro duurder is op dezelfde websites die we bekeken, is de situatie waarin we ons bevinden ingewikkeld geworden. In deze situatie is er niet eens een klantenservice. Ze hebben ons letterlijk tot slachtoffer gemaakt, het duurt nu al maanden en we wachten nog steeds op een oplossing. In dit geval hebben ze niet alleen ons geld, onze tijd en ons werk verspild, maar ook onze gezondheid negatief beïnvloed, we hebben grote schade opgelopen. Denk daarom minstens 10 keer na als je gaat winkelen bij MediaMarkt. Wees voorzichtig met uw gezondheid, geld en tijd.

Geplaatst op: 07-10-2023
Laatst bewerkt op: 09-10-2023
Geschreven door: Emre P.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gaan antwoord van hun klantendienst.

Een echte schande. Triestige service en opvolging.
Ik bestel een Samsung Watch 6 bij de lancering omdat ik dan kan genieten van een cashback van 70€ en een gratis bandje t.w.v 49.99€. De leveringsdatum wordt 3 keer uitgesteld waardoor de watch geleverd wordt als de actie afgelopen is. Twee maal bellen naar de helpdesk en verschillende chat berichten later heb ik nog steeds geen antwoord laat staan een oplossing voor het mislopen van de 120€ waar ik recht op had. Ik had immers de watch op tijd besteld.
Het kan gebeuren dat een afgesproken leveringstermijn niet gehaald wordt maar mocht ik in de schoenen van Media Markt staan zou ik dit overleggen met mijn leverancier en een oplossing zoeken voor mijn klant. Niet is minder waar.
Ik wordt aan het lijntje gehouden en krijg steeds het antwoord dat ze een aanvraag gaan doen bij een collega voor een commerciële tussenkomst. We zijn nu 5 weken verder en nog steeds geen nieuws. Het getuigt niet echt van een goede klantenservice om iemand 5 weken te laten wachten op een antwoord of oplossing!!!
Ik voel mij hier een nummer en ben blijkbaar niet belangrijk voor Media Markt. Ok jullie je zin maar mij zie je niet meer terug en ik vertel dit verhaal aan iedereen die het horen wil. Dit zal jullie meer kosten dan de 120€ die het mij kost.

Geplaatst op: 26-09-2023
Laatst bewerkt op: 26-09-2023
Geschreven door: Dimitri G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Geen terugbetaling na meer dan een maand, na teruggestuurd product

Op 29/06/2023 bestelde ik bij mediamarkt een spiegelreflexcamera-pakket van canon bij jullie. Aangezien het pakket met vertraging zat, heb ik deze uiteindelijk ergens anders gekocht. Op 5/7 kwam mijn bestelling dan eindelijk aan. Ik heb het pakket ongeopend dezelfde dag teruggestuurd. Op 6/7 is mijn retourpakket aangekomen. Hiervan heb ik ook het bewijs. In de algemene voorwaarden staat ook vermeld dat een retour na 14 dagen wordt terugbetaald. Maar na verschillende keren contact opgenomen te hebben met de klantendienst, blijf ik steeds tegen een muur oplopen. Telkens krijg ik een andere reden te horen. Of ze zijn het aan het verwerken, of ze hebben mijn pakket niet ontvangen. Of er zijn problemen op de retourafdeling. Op de vraag wanneer ik mijn geld €570 dan terugkrijg kan of wil er niemand een antwoord geven. We zijn nu bijna een MEER maand verder. Ik heb ondertussen een klacht lopen bij testaankoop, ik heb 3 keer gebeld, 5 keer een bericht/mail gestuurd naar de klantendienst. Er worden steeds maar 'rappels' gestuurd waaraan geen antwoord wordt gegeven.

Geplaatst op: 03-08-2023
Laatst bewerkt op: 03-08-2023
Geschreven door: Jessica D.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Belachelijk

Vandaag wou ik boodschappen doen in de mediamarkt Oostakker met een volledig complete lege fietstas. Na enkele minuten werd ik er op gewezen dat ik de winkel met een lege fietstas de winkel niet binnen mag en werd er gevraagd de winkel te verlaten indien ik niet akkoord ging met de huisregels. Uiteraard ging ik hier niet op in daar er dames zijn met een grotere tas dan mijn fietstas die wel de winkel in mogen. Hierop werd de politie gebeld en werd er een pv opgemaakt omdat ik met een lege fietsttas de winkel binnenkwam en weigerde die buiten te laten. Na mijn aankopen die dan wel getollereerrd werden, werd er mij gezegd dat ik nooit meer welkom was in winkel. Hoe belachelijk kan het zijn.

Geplaatst op: 03-07-2023
Laatst bewerkt op: 03-07-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klanten om een eerlijke kans krijgen om defecte of ongeschikte producten te retourneren

Op 15 mei 2023 heb ik een (JBLLIVE460NCBLK) gekocht bij MediaMarkt ter waarde van 84,99 euro. Nadat ik de koptelefoon 20 minuten had gebruikt, kreeg ik echter vreselijke hoofdpijn door de druk van de hoofdband en merkte ik dat het geluid slecht was bij winderige omstandigheden. Daarom besloot ik om hem terug te brengen naar de MediaMarkt in Antwerpen. Tot mijn verbazing vertelde het personeel daar mij dat dit vanwege hygiënische redenen niet mogelijk was. Dus nu zit ik vast met een apparaat dat ik slechts 20 minuten heb gebruikt. Is dit de enige optie die MediaMarkt biedt om een duurzaam milieu te waarborgen?

Geplaatst op: 27-05-2023
Laatst bewerkt op: 27-05-2023
Geschreven door: Talib A.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters eerste klas!

Helaas is er geen mogelijkheid om 0 sterren te geven.
2 weken voor kerst 2022 een drone besteld bij de outlet waarbij de omschrijving stond: Nieuw, alleen doos open. Krijg ik de bestelling binnen zit er inderdaad een doos in van een drone. Na het openmaken van de doos was mijn verbazing groot, er zat geen drone in wel een accu. En een afstandsbediening van een oud type drone. En dat was het!. Na heel veel heen en weer gemail met allemaal domme vragen en antwoorden die nergens over gingen. Uiteindelijk 2 maanden verder de vraag om de drone doos terug te sturen en als de set compleet was kreeg ik mijn geld terug. Ja gekke Henkie! Terugsturen is dus geen optie aangezien de set bij lange na niet compleet was. Met andere woorden, 699 euro kwijt en een verdrietige zoon. Ga zo door Mediamarkt met deze maffia praktijken!

Geplaatst op: 25-02-2023
Laatst bewerkt op: 25-02-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
BESTELLING NIET ONTVANGEN!!!

Ik heb hier een step besteld bij Mediamarkt
Die ging dienen als dagelijks vervoer helaas is dit uitgedraaid in een nachtmerrie, Ik heb hier al zo veel spullen gekocht maar dit was de laatste keer dat ik hier iets koop! Er werd aan gegeven door pakjes bedrijf VPD dat mijn pakje geleverd is terwijl ik niets heb ontvangen na verschillende malen telefonisch contact te hebben op genomen met mediamarkt zeggen zij dat mijn pakje is geleverd terwijl dat niet het geval is pakje dienst heeft een handtekening geplaats die niet eens op de mijne lijkt en een
Foto van het pakje beneden in de inkom hal van mijn appartement waar iedereen binnen kan en deur 24/7 open staat.. Nu ben ik al meer als 15 dagen bezig met mediamarkt maar zij doen helemaal niets om een oplossing te bieden zij zeggen dat ik naar de politie moet gaan en dat zij dit voor mij zullen onderzoeken.. Terwijl dat ik aan geef dat ik de step dringend nodig heb ook heb ik mijn geld terug geeist maar helaas geen gehoor voel mij heel zwaar opgelicht !!!

Geplaatst op: 17-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Mohamed B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Altijd goed geholpen

Oude review verwijderd, omdat het probleem was verholpen.

Mediamarkt blijft mijn winkel waar ik genoeg keuzes heb.
2022 1 nieuwe wasmaschine gekocht zoals afgesproken op tijd geleverd, duidelijk uitleg ivm gebruik en netjes aangesloten.
Oude is zonder extra kosten meegenomen.
Alsnog bedankt Mediamarkt,
Pauline.A

Geplaatst op: 23-01-2023
Laatst bewerkt op: 23-01-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima

Hoi,
Ik ben gisteren door Wendie in mediamarkt Wilrijk geholpen.
hij was heel behulpzaam.
Bedankt hiervoor.

Geplaatst op: 08-03-2023
Laatst bewerkt op: 08-03-2023
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
4/5 5/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Smartbar incompetent en onervaren personeel

30 euro voor een nieuwe screenprotector, vingerafdruk werkt niet en een en al bubbels onder het scherm na 4 weken...randen lieten al los, diverse keren aangedrukt maar blijven loskomen. Hoe moeilijk kan het plakken van een scherm zijn voor 30 euro? Kortom verspilde moeite tijd en geld. Twee weken garantie op een prutsklus zou niet mogen.

Geplaatst op: 12-01-2023
Laatst bewerkt op: 12-01-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nog 1 ster waard.

Nog 1 ster waard.
Online 1februari nieuwe mobiel bestelt en nog steens niks geleverd. Abonnement verlenging is allang en breed goed gekeurd door me provider. Al paar keer contact gehad met klanten service en die weten het ook niet en die schuiven het af naar afdeling telecom.
WAT EEN WAARDE LOZE TOKKO, DOE ER NOOIT GEEN ZAKKEN MEER MEE!!!

Geplaatst op: 17-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ver-schrik-ke-lij-ke ervaring. Totaal niet klantgericht!

Smartphone online besteld eind november 2022. Vertraging en onduidelijkheid met aflevering door Bpost.
Bleek inhoud van pakket gestolen. Formulier ingevuld, klacht ingediend MET bewijsstukken (filmpje) van lege verpakking.
5 weken later: nog steeds geen nieuws (ik informeer ELKE dag), niemand bij Media Markt neemt je dossier ter harte. Bpost echter liet echter wel iets weten : dossier was rond bij hen en alles lag nu in handen van Media Markt.
Commerciële ingesteldheid = 0
Klantgerichtheid = 0
Media Markt incasseert wel je geld, maar denkt niet mee na over oplossing!!
Bevoegde diensten van overheid ingelicht, onderzoek is gestart.
Benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer Media Markt zijn verantwoordelijkheid EINDELIJK zal opnemen.
Media Markt: shame on you!! SHAME ON YOU!!

Geplaatst op: 28-12-2022
Laatst bewerkt op: 28-12-2022
Geschreven door: Lucy J.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed

Hoi Hoi,
Wij hebben vandaag een platenspeler gekocht en zijn heel fijn door Nada geholpen.
Zij was erg vriendelijk en behulpzaam.
bedankt Nada.

M.vr.Gr. Jacqueline.

Geplaatst op: 11-12-2022
Laatst bewerkt op: 11-12-2022
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
4/5 5/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Super slecht dom personeel bij de klantenservice

Ik bestel 2,5 week geleden een laptop van 500 euro , ik krijg twee dagen later een pakje van 17 x 14 x 11 cm afgeleverd DAAR zit dus geen laptop in . Heb inmiddels tien keer moeten uitleggen dat er er iets fout is gegaan MAAR ZE SNAPPEN HET NOG STEEDS NIET . Ze zeggen we zijn bezig met onderzoeken dat duurt al twee weken...ze blijven herhalen pakket is afgeleverd. Onderzoek bij post.nl levert ook niets anders op dan er is een pakket afgegeven. Ik heb nog 4 getuigen. Mediamarkt zegt nu net weer ga eens bij de buren vragen ...pfff.... daar wordt je toch moe van . Er is een pakket afgegeven en in ontvangst genomen DOCH ZE SNAPPEN NIET DAT ER IN DAT KLEINE DOOSJE NIET DIE LAPTOP ZIT .. echte SUKKELS . Wij sturen nu een klacht naar hoofdkantoor in Duitsland en Nederland t.a.v. de directie. We zullen dit ook in de Media verder bekend maken. wordt vervolgt....

Geplaatst op: 14-12-2022
Laatst bewerkt op: 14-12-2022
Geschreven door: Pierre J.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte levering

Op vrijdag 25-11-2022 iets besteld. Dit zou zondag 27-11-2022 geleverd worden. Hele zondag thuis gewacht maar niets ontvangen. Geen bericht op zondag, geen bericht op maandag. Nu dinsdag 29-11-2022 nog geen bericht. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Een klacht gestuurd maar een reactie ontvangen ""We streven ernaar om je binnen 3 dagen van een antwoord te voorzien. Wil je sneller ...... "". Hoelang nog te wachten wat al is betaald?

Geplaatst op: 29-11-2022
Laatst bewerkt op: 29-11-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Mediamarkt levert niet

Op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) heb ik via de webshop van Mediamarkt een IPhone besteld. Tot op heden is die door Mediamarkt niet geleverd. De klantenservice heeft mij niet geholpen, ondanks veelvuldig contact. Ook een klacht via het keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft niet tot levering geleid. Al die 11 weken reageerde Mediamarkt traag of nietszeggend op berichten of telefoontjes.

Geplaatst op: 09-10-2022
Laatst bewerkt op: 09-10-2022
Geschreven door: R. V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Product is met fabrieksfout geleverd. Ik ben nu al twee Weken bezig om een nieuwe product .

Product is met fabrieksfout geleverd. Ik ben nu al twee Weken bezig om een nieuwe product.

Geplaatst op: 11-09-2022
Laatst bewerkt op: 11-09-2022
Geschreven door: Elif Y.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service webshop

Op 12-04 het spel Truck Driver Premium Edition voor de Playstation 5 gekocht, omdat deze mij wel leuk lijkt... Helaas door uitgever Soedesco een paar keer uitgesteld, omdat er problemen (bugs) in t spel zaten en dezd zou vandaag gegarandeerd uitkomen...
Op de webshop adverteerde MM gister (29-09) met: Voor 20-09-2022 voor 23:59uur besteld, morgen in huis... Let op: dit is een HARDE garantie!!! U raadt t al, ik heb NIKS ontvangen... MM zal nu met een verdomd goede optie moeten komen, met alleen sorry komt MM niet weg...
Zij blunderen met de levering, dan is enkel sorry wel heel goedkoop...

Geplaatst op: 30-09-2022
Laatst bewerkt op: 30-09-2022
Geschreven door: Raymon S.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechtste service ooit.

Een aantal weken mijn ereader van nog geen jaar oud ter reparatie opgestuurd. Zou ongeverr 2 weken duren. Het retour sturen was al een crime omdat ik de retoursticker niet goed ontvangen had en na 2 telefoontjes en lang in de wacht kreeg ik alsnog een retoursticker opgestuurd. Na 2 weken gebeld en het bleek dat de ereader nog niet bij de reparateur was. Na een paar dagen een boze mail gestuurd met het verzoek er spoed achter te zetten of mij een nieuw exemplaar op te sturen ivm mijn vakantie. Als antwoord kreeg ik dat er een nieuwe naar mij opgestuurd zou worden omdat de reparatie te lang op zich liet wachten. Chapo dacht ik, maar helaas te vroeg gejuicht. Nu weer bijna 2 weken en ettelijke telefoontjes verder is 2 keer de verbinding verbroken tijdens een gesprek en heb ik nog steeds geen antwoord laat staan een ereader. Ik heb zojuist een nieuwe besteld bij een betrouwbaar bedrijf en kan morgen hopelijk mijn ereader vullen voor de vakantie. De Media Markt hoort nog van mij, en het mag duidelijk zijn dat ik er nog geen kabeltje meer aanschaf. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Als je antwoord geeft op de vraag, wat wilt u dat ik voor u doe? Krijg je steevast het antwoord, "nee, mevrouw dat kan ik niet, dat is een andere afdeling" doorverbinden naar de juiste afdeling kan niet en terugbellen al helemaal niet. Hoezo klantvriendelijk? Ik ben blij dat het om een produkt van € 119.- gaat, je zult een dure tv of ander apparaat van duizenden euro"s gekocht hebben. Dan ben je pas echt ziek. Maar het lijkt erop dat dit alles Media Markt niet echt boeit.

Geplaatst op: 01-07-2022
Laatst bewerkt op: 01-07-2022
Geschreven door: Aaltje E.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geluid

Nooit koop ik nog iets bij MEDIAMARKT.Luidsprekers van laptop werkte niet .In de winkel is laptop 1 dag geweest om oorzaak uitte zoeken . En bij afhaling moest ik 30 € betalen .Daar hij nog onder wettelijk garantie van 2 jaar was .

Geplaatst op: 21-08-2022
Laatst bewerkt op: 21-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Koop een telefoon van €700 euro is gewoon kapot. Doet niks gaat gewoon niet aan. Heel erg slecht voor zo een hoog bedrag verwacht je kwaliteit, en gezeik.

Geplaatst op: 30-06-2022
Laatst bewerkt op: 30-06-2022
Geschreven door: Sterre S.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer

Mijn Senseo was nog in garantie turn ik deze binnenbracht. Toen ze deze aanpakten hebben ze niet vermeld dat er eventuele kosten aan verbonden zijn. Wat op zich niet mogelijk was want ging om toestel van amper 1 jaar oud. Toch kreeg ik een mail dat er geen garantie was want het was externe schade, en dat hier extra kosten aan verbonden zijn die ik diende te betalen. Toen ik me hierop verzette mocht ik mijn onhersteld toestel komen halen. De kosten ging uit goedheid mediamarkt betalen. Pure afzetterij, nooit koop ik nog 1 ding wat in het verleden wel anders was.

Geplaatst op: 26-06-2022
Laatst bewerkt op: 26-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
2/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over MediaMarkt
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
iBood logo
iBood
21 beoordelingen
6,5
CampusShop logo
CampusShop
1 beoordeling
9
Hikvision Alarmsystemen logo
Hikvision Alarmsystemen
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is MediaMarkt een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 49 beoordelingen geplaatst over MediaMarkt. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,5 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is MediaMarkt actief?

MediaMarkt is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) computer , elektronica , muziek en telefoon accessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de MediaMarkt reviews? Dan kunt u naar de website van MediaMarkt gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie