RadissonHotels.com reviews, ervaringen en beoordelingen

1878
RadissonHotels.com logo
RadissonHotels.com
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen RadissonHotels.com

Wat kan de voorpret van een hotelletje boeken al leuk zijn. Heerlijk zoeken naar een comfortabele kamer en je al verheugen op een uitgebreid ontbijtbuffet. Bij RadissonHotesl.com is er voor elk wat wils. Hotels met of zonder zwembad en ook nog eens overnachtingen mogelijk in een groot aantal verschillende landen. Alleen boek je een hotel meestal niet zonder je van te voren te verdiepen in de faciliteiten. Ook de kwaliteit van de service en bijvoorbeeld de bedden zijn echt van die dingen die je van te voren even wilt weten. Om precies te weten hoe deze dingen in werkelijkheid zijn bij RadissonHotels.com, kun je reviews van andere boekers bekijken. Wij verzamelden recensies van andere gasten van dit hotel. Je vindt de beoordelingen hier op een rijtje, zodat je ze op je gemak kunt doornemen. Vervolgens kun je zelf een weloverwogen beslissing nemen om hier wel of niet te boeken.

Over RadissonHotels.com

RadissonHotels.com beschikt over 265 hotels. Deze liggen verspreid door 65 landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Omdat dit zo’n groot aanbod is, is er veel potentie voor affiliates. De hotels bevinden zich in de meest gewilde bestemmingen van de wereld. Denk hierbij aan dynamische, grote steden, in de nabijheid van luchthavens en in de meest aantrekkelijke hotspots. Je kunt bij RadissonHotels.com ook de merken Art’ otel, Edwardian en Park Plaza boeken. Het design van de hotels is bijzonder. Het wordt omschreven als iconisch, stijlvol en verfijnd.

Waarom kiezen voor RadissonHotels.com

Wil je graag veel keus hebben als je een hotel boekt, dan kan RadissonHotels.com een goede optie zijn. Weet je al welke bestemming je precies wenst, dan is het makkelijk. Je kijkt bij bestemmingen en vervolgens verschijnt er een hele lange lijst met allemaal landen. Natuurlijk had je van te voren al even geselecteerd op het werelddeel. Je klikt het land van je voorkeur aan en dan krijg je weer een heel lijst met keuzemogelijkheden. Deze zijn allemaal in de stad waarin jij wilt verblijven. Dan kun je nu filteren op je voorkeurswensen. Wil je beslist een kluisje op de kamer? Maak je graag gebruik van de wasservice? Is het voor jou belangrijk dat er hardlooproutes in de buurt zijn? Er moeten ook echt mogelijkheden tot fitness zijn? Zo vink je alles aan wat jij nodig vindt en vervolgens houd je alleen die hotels over die aansluiten bij jouw wensen. Het boekingsproces verloopt verder vanzelfsprekend. Je wilt een hotel boeken, maar dan wel voor een voordelige prijs, kies dan voor de aanbiedingen. Sowieso geeft RadissonHotels.com aan dat je bij hen garantie krijgt op online het beste tarief. Verder kun je lid worden en op die manier door middel van punten voor kortingen sparen. Ook ontvang je in dit geval een welkomstgeschenk. Het is zelfs mogelijk om op een gegeven moment gratis hotelovernachtingen aangeboden te krijgen.

Is RadissonHotels.com betrouwbaar?

Dankzij de aanwezigheid van SGS, weet je zeker dat je boeking en verblijf veilig zijn. Om te weten of het een aanrader is om te boeken en om erachter te komen of dit een betrouwbaar bedrijf is, kun je reviews bekijken. Als je ze leest over RadissonHotels.com heb je al snel geen enkele twijfel meer over hun betrouwbaarheid. Alles blijkt voor de gasten tot in de puntjes verzorgd te zijn. Mensen geven uitstekende beoordelingen en bewijzen dat door aan te geven de volgende keer weer een hotelkamer bij een van hun hotels te boeken.

Een hotelketen met zoveel hotels neemt over het algemeen klachten heel serieus. Ook bij dit bedrijf is dat zeker het geval. Ook al zijn er zoveel hotels en zoveel medewerkers, toch is het eenvoudig om contact op te nemen met de klantenservice. Je geeft eerst aan of je online of telefonisch contact wilt. Kies je voor de telefoon, dan mag je aangeven om welk land het gaat. Vervolgens zie je een nummer dat je kunt bellen. Ook is dit bedrijf op zo ongeveer alle kanalen van de sociale media aanwezig en kun je op die manier even contact zoeken.

Heb jij ervaring met RadissonHotels.com? Boekte je een keer een luxe kamer bij hen? Had je tijdens het reserveren ook al je voorkeuren aangegeven en werd aan al je wensen voldaan? Laat het weten door middel van een beoordeling. Je helpt hiermee andere mensen die overwegen bij dit hotel te boeken.

Reviews over RadissonHotels.com