UltraOnline NL reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen UltraOnline NL
Wil je graag meer weten over de beoordelingen van UltraOnline NL? Overweeg je een nieuwe stofzuiger, een ander huishoudelijk apparaat of een tablet aan te schaffen bij dit bedrijf? Logisch dat je dan eerst even kijkt naar ervaringen van andere klanten. Wij hebben reviews over UltraOnline NL voor je verzameld. Je leest op deze pagina hoe andere mensen deze winkel beoordelen. De recensies staan handig voor je op een rijtje. Zo kun je zelf een weloverwogen beslissing nemen om je gewenste artikel wel of niet bij UltraOnline aan te schaffen.
Over UltraOnline NL
UltraOnline NL is een online retailer die consumentenelektronica zoals smartphones, tablets, camera lenzen, smart gear, camera’s, drones, audioaccessoires en huishoudelijke apparaten verkoopt. Je betaalt bij dit bedrijf nooit verzendkosten als je iets bestelt voor een bedrag vanaf €50. Verder is er sprake van een beveiligde betaling met VISA, Mastercard of PayPal. De producten die je koopt, zijn altijd voor 100% nieuw. Verder is het de missie van deze online shop om de producten voor aantrekkelijke prijzen aan te bieden. Er wordt continue en wereldwijd gezocht naar de nieuwste en meest populaire elektronica. De belangrijkste missie is om te zorgen voor een 100% bevredigende en stressvrije online winkelervaring. Een belangrijke USP van UltraOnline NL is dat klanten profiteren van een 30 dagen geld terug garantie.
Waarom kiezen voor UltraOnline NL
De producten die UltraOnline NL aanbiedt, vallen onder de consumentenelektronica. Je vindt in deze shop van alles wat je nodig hebt om te fotograferen. Ook op het gebied van mobieltjes, laptops, computers en tablets vind je een ruim assortiment. Ook voor draagbare tech en audio kun je producten bestellen bij dit retailbedrijf. Daarnaast worden er producten aangeboden op het terrein van games en drones. Tenslotte zijn er producten aan te schaffen die het leven gemakkelijker maken. Denk hierbij aan onder meer zonnebrillen, koffiemachines en stofzuigers.
Is UltraOnline NL betrouwbaar?
Betalen is in ieder geval veilig bij UltraOnline NL, daar kun je met een gerust hart op vertrouwen. Er is een klantenservice, maar het is niet heel gemakkelijk om contact te krijgen met een medewerker. Het telefoonnummer dat je op de website vindt, is alleen bedoeld voor administratieve doeleinden. Je kunt wel een e-mail sturen naar de klantenservice. Je zult dan met 24-72 uur een reactie terug krijgen. Het bedrijf bevindt zich in Hong Kong. Dit kan voor sommige mensen snel iets minder betrouwbaar lijken. Een groot voordeel is natuurlijk de lage prijzen en het uitgebreide assortiment. Als het gaat om de betrouwbaarheid van een bedrijf, dan is het altijd prettig om beoordelingen van andere klanten te bekijken. Je ziet dan dat niet iedereen tevreden is over UltraOnline NL. Sommige mensen geven aan dat het lang duurt voordat ze hun bestelde producten in huis hebben. Op zich komt dat natuurlijk vaker voor bij bedrijven die niet in Nederland zelf gevestigd zijn. Je leest namelijk ook hele positieve recensies. Deze consumenten geven ook aan dat ze langer dan normaal moesten wachten op hun bestelling, maar dat uiteindelijk de tevredenheid overheerst. De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs ligt een beduidend stukje lager dan elders.
Klantenservice en klachten
Je ziet op de site hoe er wordt omgegaan met klachten. Ook is het mogelijk om binnen 30 dagen een bestelling te retourneren. De klantenservice is alleen voor administratieve zaken telefonisch bereikbaar. In alle andere gevallen is het de bedoeling dat je een e-mail stuurt. In de meeste gevallen krijg je binnen 2 dagen een mail terug.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij al een keer een artikel besteld bij UltraOnline NL? Schrijf dan een beoordeling en laat deze achter op onze pagina. Laat je weten hoe lang het duurde voordat je de bestelling binnen had? Ben je tevreden over het product? Lukte het, als dat nodig was, om contact te leggen met de klantenservice? Beschrijf het in een recensie en help op die manier andere mensen. Zij krijgen hierdoor namelijk een beter beeld van dit bedrijf en kunnen dan een weloverwogen besluit nemen om wel of niet bij UltraOnline NL te bestellen.
Vorig jaar maart een chromecast gekocht, maar nooit aangekomen, 10 tot 15 keer met ze gemaild, uiteindelijk ligt het bij de douane volgens hen, die geeft het niet vrij. Omdat ze het verstuurd hebben kunnen ze niets meer doen. Wees slim, koop hier absoluut niet!!!
Chromecast TV op 14 mrt 2021 nog steeds niet geleverd. Tot 6 okt reactie gehad via mail - "sorry voor ongemak" , "vervoerder is pakket kwijt", "gaan we oplossen", enz,enz..
Na 6 okt geen reacties meer op mijn mailtjes. Dus je word gewoon gruwelijk genaaid. Geld kwijt...
Ik bestelde een Google Chromecast met Google TV in maart 2021. In oktober heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Na eerder contact lieten ze mij vanuit UltraOnline weten dat het pakket werd verstuurd en ze dus niets meer voor me kunnen doen. Dit is een bedrieglijke praktijk. Nu zie ik dat ze offline zijn 🥺💣
Op 22 juni jl. een Chromecast besteld en betaald. Zou binnen 7 werkdagen worden geleverd. Continue zelf achteraan moeten mailen. Uiteindelijk op 12 augustus jl. bericht dat het pakket verloren is maar dat de koerier toch zo welwillend is 1/3 van de prijs terug te betalen. Belachelijk en volledig in strijd met Europese en Nederlandse wet- en regelgeving. Als klant van Ultra Online heb ik ook niets met hun afspraken met de koerier te maken. Ik heb een koopovereenkomst met Ultra Online gesloten en Ultra Online pleegt wanprestatie door niet te leveren en vervolgens het aankoopbedrag niet terug te betalen. NIET KOPEN BIJ DEZE SITE!
Nadat een foutieve versie van het product wat ik besteld had was geleverd (US versie 110V, dus onbruikbaar) heb ik Ultraonline op de hoogte gesteld. De reacties waren erg formeel en alleen gericht op refund hetgeen ik niet wilde; ik wilde gewoon het juiste product zoals ik had besteld; EU versie 230V. Geen enkele inhoudelijke reactie en geen excuses voor het verkeerd leveren (met foto's aangetoond). Uiteindelijk regelen ze een pickup nadat ik had beschreven dat het product ongebruikt (gelukkig) en in perfecte staat was doch alleen de netstekker verwijderd was om een EU-stekker erop te zetten. Het was toen dat ik ontdekte dat de kabel wel erg dik was en zag op het apparaat 110V staan. Na verzend en bevestiging aankomst in HongKong constateren ze wat ik had beschreven en wordt gemeld dat ze het product wat ze zelf foutief hebben verstuurd niet meer kunnen verkopen en dus mag ik het terughebben tegen betaling van 76€ verzendkosten! Voorheem meerdere malen bij Ultraonline besteld zonder problemen maar dit heb ik nog nooi meegemaakt. Wat een onbeschofte en arrogante reacties. Nooit meer bestel ik bij Ultraonline.
Vanwege de prijs een iPad met hoes besteld op 16 juni. Volgens de bevestiging kon het 2-3 werkdagen duren voordat deze vanuit het magazijn verstuurd zou worden. Na een week nog geen reactie en zelf maar gemaild. Na 2 dagen een reactie, dat ze 26 juni weer voorraad zouden ontvangen. Wederom een week na de 26e nog geen reactie, zelf maar weer gemaild en ja hoor, na 2 dagen een reactie dat ze nu op 10 juli weer voorraad zouden krijgen!
De helpdesk is vrijwel niet anders te bereiken dan via mail, op mijn verzoek om telefonisch contact op te nemen wordt totaal niet gereageerd!
De order dus maar gecancelled en hier bestel ik dus nooit meer!
FRAUDE/DIEFSTAL/SCAM: Nokia 8.3 5G TA-1243 8GB/128GB Dual Sim - Polar Nacht, bestelling met kredietkaart betaald op 20 juni 2021 voor 309 Euro. Sinds 5 juni zou het pakket vrijgegeven zijn bij de douane in Luxemburg en sinds 9 juni blijft de (chinese) melding hangen op DELAY. Sedertdien krijg ik beleefde emails van Ultraonline dat ze niets kunnen doen of terugbetalen omdat de GSM reeds verstuurd werd. Ze zijn niet van plan om bij niet ontvangen van de betaalde
GSM, geld terug te storten, want Ultraonline legt de schuld bij de koerier. Kan wel maar ik heb geen contract met de koerier maar betaalde UNL
De levering van mijn producten heeft een tijdje geduurt maar dit was het ook zeker waard aangezien het mij veel geld heeft gescheeld. Als je hier ook besteld raadt ik aan om met paypal te betalen zodat je iets meer aankoopbescherming hebt mocht het verloren raken tijdens de bezorging.
Top website
Ik heb hier recent de nieuwste ipad air besteld en dit was een groot succes. Dit heeft me meer dan 100 euro gescheeld. Het hele bestel proces is goed gelopen en ik ben super tevreden. Alles is snel geleverd zonder verzendkosten.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is UltraOnline NL een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 10 beoordelingen geplaatst over UltraOnline NL. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,8 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is UltraOnline NL actief?
UltraOnline NL is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) elektronica , hobby en telefoon accessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de UltraOnline NL reviews? Dan kunt u naar de website van UltraOnline NL gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.