Ziggo reviews, ervaringen en beoordelingen
Ziggo ervaringen
Ben jij niet zeker of Ziggo de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle Ziggo ervaringen, reviews en beoordelingen van Ziggo van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met Ziggo en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met Ziggo!
Over Ziggo
Ziggo werd in 2007 opgericht uit een fusie van @Home, Casema en Multikabel. Ziggo voorziet op dit moment 2,8 miljoen huishoudens van internet, televisie en/of telefonie. Ziggo streeft er dan ook naar om haar klanten het grootst mogelijk gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment.
Waarom Ziggo?
Ondanks Ziggo ongelofelijk veel opstartproblemen had bij de fussie van de drie bedrijven. Is Ziggo uitgegroeid tot de grootste aanbieder als het neerkomt op kabeltelevisie in Nederland. Als je dus opzoek bent naar een aanbieders met ervaringe en goede prijs/kwaliteit verhouding dan is Ziggo een prima provider welke tot op het heden nog jaarlijks groeit. Daarnaast is het bij Ziggo ook mogelijk om televisie, telefoon en internet te combineren in een combinatie pakket of alles in 1 pakket waardoor je al snel honderden euro's per maand kan besparen.
Overstappen naar Ziggo
Als je wilt overstappen naar Ziggo dan staan de medewerkers van Ziggo klaar om jou daarbij te helpen. Zodra je klant wilt worden van Ziggo zullen de medewerkers ervoor zorgen dat je vlekkeloos kan overstappen naar Ziggo. Daarbij helpen zij dat het oude contract op te zeggen en u zonder onderbreking over gaat tot Ziggo.
Ziggo is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Ziggo bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Ziggo lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Ziggo.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van Ziggo is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Bekijk zeker even de website van Ziggo.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Ziggo.
Ze laten je als zakelijke klant na een verhuizing gewoon een week zonder internet zitten. Het antwoord wat je krijgt is dat ze het niet weten en dat je maar gewoon moet afwachten tot hij het gaat doen. Echt schandalig.
Wij hadden de gratis mini media ontvangen. Dat verliep vlekkeloos. Echter er zat verkeerde kabel bij. 2x nieuwe aangevraagd via messenger (ziggo app)maar werd niet geleverd omdat nieuwe modem niet was aangesloten
Vervolgens gebeld. De eerste die mij hielp , kon mij na 20 minuten, nog steeds niet van antwoorden voorzien en hield mij aan de lijn deze heb ik vervolgens verbroken. Daarna heeft mijn man gebeld. Die kreeg ene Ruben aan de lijn. Wat een verademing deze man. Hij was rustig en geduldige heeft ons helemaal begeleid. Een dikke 10 hiervoor. Een pre voor de Ziggo.
Ons advies: neem meer mensen zoals die man in dienst
Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG
Ik heb een 1 jarig contract bij Ziggo.
Het hele jaar problemen met ziggo, ze houden zich niet aan contract en schrijven onterechte bedragen van je rekening af, bellen helpt niet, ze lossen niks op.
Ze hebben mijn 1 jarig contract ineens vrijgegeven omdat ze van mij af willen, normaal moet je het contract uitzitten maar ziggo mag dit wel zomaar doen? ze weten dat ze fout zitten maar toegeven ho maar!, ze hebben macht en dat weten ze en wij als klant hebben niks in te brengen.
Ik heb nu mijn ziggo abbonement in Januari opgezegd met een opzegtermijn van een maand, dus 1 maart contact beëindiging.
Niet te geloven, sluiten ze mij 1 februari ineens af.
Weer bellen en natuurlijk weer hetzelfde gesprek zoals altijd, waardeloze excuses en moet een dag wachten voordat alles het weer doet.
Nu een dag verder, wel weer tv en internet maar opnemen, terug kijken en opgenomen programma's doet het nog steeds niet.
Weer bellen en natuurlijk weer dezelfde waardeloze excuses van Ziggo, eerst zou het 24 uur duren, dus niet, weer bellen, nu duurt het 3 dagen, ook niet! Weer bellen en nu moet ik maar geduld hebben wanneer alles weer werkt. Graag doorverbinden met hogere hand maar dat kan volgens ziggo natuurlijk niet.
Al die poppetjes die bij ziggo werken kunnen of willen niet helpen en beschermen hun werkgever, hoezo machtsmisbruik!
Het heeft inmiddels een week geduurd en kan nu pas weer opnemen en terug kijken.
Alle programma's die ik heb opgenomen, zijn allemaal verdwenen terwijl ze hebben gezegd, maakt u geen zorgen, de opnames blijven staan, dus niet!
Na eindeloos te hebben teruggebeld met steeds dezelfde boodschap, u moet geduld hebben en telkens weer die sorry, stop daarmee want jullie sorry's die ik al het hele jaar hoor worden NIET gemeend.
Als klant trek je bij ziggo altijd aan het kortste eind.
Ze hebben een machtspositie en handelen daar ook na.
Nog een maandje geduld en dan ben ik eindelijk weg bij Ziggo.
Mensen wees gewaarschuwd, als er problemen zijn met ziggo, dan heeft u niks in te brengen.
Bij mij gaat dit al een jaar zo bij ziggo, bellen, bellen, bellen en nog steeds problemen!
Hopelijk wordt er een uitzending gemaakt over Ziggo om mensen te waarschuwen hoeveel macht Ziggo heeft!, het wordt tijd dat mensen hiervoor gewaarschuwd worden, kijk maar eens op Google hoeveel negatieve revieuws er zijn over dit bedrijf.
Wees gewaarschuwd!!!
Ik heb een 1 jarig contract bij Ziggo.
Het hele jaar problemen met ziggo, ze houden zich niet aan contract en schrijven onterechte bedragen van je rekening af, bellen helpt niet, ze lossen niks op.
Ze hebben mijn 1 jarig contract ineens vrijgegeven omdat ze van mij af willen, normaal moet je het contract uitzitten maar ziggo mag dit wel zomaar doen? ze weten dat ze fout zitten maar toegeven ho maar!, ze hebben macht en dat weten ze en wij als klant hebben niks in te brengen.
Ik heb nu mijn ziggo abbonement in Januari opgezegd met een opzegtermijn van een maand, dus 1 maart contact beëindiging.
Niet te geloven, sluiten ze mij 1 februari ineens af.
Weer bellen en natuurlijk weer hetzelfde gesprek zoals altijd, waardeloze excuses en moet een dag wachten voordat alles het weer doet.
Nu een dag verder, wel weer tv en internet maar opnemen, terug kijken en opgenomen programma's doet het nog steeds niet.
Weer bellen en natuurlijk weer dezelfde waardeloze excuses van Ziggo, eerst zou het 24 uur duren, dus niet, weer bellen, nu duurt het 3 dagen, ook niet! Weer bellen en nu moet ik maar geduld hebben wanneer alles weer werkt. Graag doorverbinden met hogere hand maar dat kan volgens ziggo natuurlijk niet.
Al die poppetjes die bij ziggo werken kunnen of willen niet helpen en beschermen hun werkgever, hoezo machtsmisbruik!
Het heeft inmiddels een week geduurd en kan nu pas weer opnemen en terug kijken.
Alle programma's die ik heb opgenomen, zijn allemaal verdwenen terwijl ze hebben gezegd, maakt u geen zorgen, de opnames blijven staan, dus niet!
Na eindeloos te hebben teruggebeld met steeds dezelfde boodschap, u moet geduld hebben en telkens weer die sorry, stop daarmee want jullie sorry's die ik al het hele jaar hoor worden NIET gemeend.
Als klant trek je bij ziggo altijd aan het kortste eind.
Ze hebben een machtspositie en handelen daar ook na.
Nog een maandje geduld en dan ben ik eindelijk weg bij Ziggo.
Mensen wees gewaarschuwd, als er problemen zijn met ziggo, dan heeft u niks in te brengen.
Bij mij gaat dit al een jaar zo bij ziggo, bellen, bellen, bellen en nog steeds problemen!
Hopelijk wordt er een uitzending gemaakt over Ziggo om mensen te waarschuwen hoeveel macht Ziggo heeft!, het wordt tijd dat mensen hiervoor gewaarschuwd worden, kijk maar eens op Google hoeveel negatieve revieuws er zijn over dit bedrijf.
Wees gewaarschuwd!!!
Zeer ontevreden over het internet,
heb of gelopen Dinsdag met een collega van jullie gebeld over slechte wifi, kreeg als antwoord ja dan moeten jullie pods gaan huren bij ons,
heb vervolgens een hele uitleg gekregen met hoe goed het wel niet is....... en zei specefiek dat er een lan-kabel in moet enzelfs daar werd opgezet van dat het goed is, krijg vervolgens de pods binnen heb ze aangesloten op het netwerk allemaal volgens instucties, heb vervolgens een hele week niets kunnen doen boven qua internet, of heel even wifi en dan valt het midden in de game/video uit, terwijl er nog gezegt werd dat het altijd en goed zou moeten doen wat het dus niet doet,
word hier gewoon hard genaaid/opgelicht want betaal er wel gewoon voor.
verwacht dat hier iets aan gedaan word en niet dat ik nog een paar keeer moet bellen omdat ik weer geen wifi heb,.... en ook niet dat ik weer pods krijg want HEB DAAR NIETS AAN!
onbetrouwbaar / wel toezeggen niet leveren
Sprinters besteld op basis van mediabox en extra zender movie en serie XL.(toezegging van deze bestelling in deze opbouw per mail) op 11-12-2021 gaat contract in..op 09-11-12 thuisinstallatie pakket ontvangen met CI kaart ipv "bewust gekozen mediabox"(ivm terugkijk mogelijkheid). Nu blijkt deze combinatie niet mogelijk te zijn. Nadat ik niet in ga op talloze "mooie producten die ze me dan nu kunnen bieden ...ga en wil ik annuleren..wordt gedreigd met annuleringskosten. Overstapservice is er niet vanwege het feit dat ziggo..c.a. twee weken eerder al het contract opzegt bij vorige provider..dus je krijgt een niet overeen gekomen product geleverd..welk ik niet ga gebruiken..en door het te vroeg opzeggen bij oude provider heb ook geen twee weken overbruggingsperiode (installatie tijd). Je zit dus gewoon weg uit het niets ..zonder TV...tenzij je toch maar het niet bestelde pakket installeert...laat u niet vangen voor deze malafide praktijken..uiteindelijk na 5x bellen met een totaal duur van c.a. 1,5 uur (waarvan 3x na wachttijd van 15minuten contact verbroken werd) per mail bevestiging gekregen dat het contract opgezegd wordt..kostenloos...maar de oplossing van de twee weken overbruggingsperiode die er normaal is kunnen ze niet herstellen... geen tv dus...fijn zo voor het F1 weekend...... 13-12-2021..bericht van dhl..er is een pakketje van Ziggo onderweg..?? waarom...contract is beëindigd..maar ze versturen toch maar ff de mediabox in de hoop ik alsnog ervoor kies...
inmiddels elders nieuw abonnement afgesloten..echter vanwege verwerkingsduur en 14dgn bedenktijd....
tv loos en internetloos de feestdagen in... dankzij het "klantvriendelijk" handelen van Ziggo.
onbetrouwbaar / wel toezeggen niet leveren
Sprinters besteld op basis van mediabox en extra zender movie en serie XL.(toezegging van deze bestelling in deze opbouw per mail) op 11-12-2021 gaat contract in..op 09-11-12 thuisinstallatie pakket ontvangen met CI kaart ipv "bewust gekozen mediabox"(ivm terugkijk mogelijkheid). Nu blijkt deze combinatie niet mogelijk te zijn. Nadat ik niet in ga op talloze "mooie producten die ze me dan nu kunnen bieden ...ga en wil ik annuleren..wordt gedreigd met annuleringskosten. Overstapservice is er niet vanwege het feit dat ziggo..c.a. twee weken eerder al het contract opzegt bij vorige provider..dus je krijgt een niet overeen gekomen product geleverd..welk ik niet ga gebruiken..en door het te vroeg opzeggen bij oude provider heb ook geen twee weken overbruggingsperiode (installatie tijd). Je zit dus gewoon weg uit het niets ..zonder TV...tenzij je toch maar het niet bestelde pakket installeert...laat u niet vangen voor deze malafide praktijken..uiteindelijk na 5x bellen met een totaal duur van c.a. 1,5 uur (waarvan 3x na wachttijd van 15minuten contact verbroken werd) per mail bevestiging gekregen dat het contract opgezegd wordt..kostenloos...maar de oplossing van de twee weken overbruggingsperiode die er normaal is kunnen ze niet herstellen... geen tv dus...fijn zo voor het F1 weekend...... 13-12-2021..bericht van dhl..er is een pakketje van Ziggo onderweg..?? waarom...contract is beëindigd..maar ze versturen toch maar ff de mediabox in de hoop ik alsnog ervoor kies...
inmiddels elders nieuw abonnement afgesloten..echter vanwege verwerkingsduur en 14dgn bedenktijd....
tv loos en internetloos de feestdagen in... dankzij het "klantvriendelijk" handelen van Ziggo.
Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.
Volgens Ziggo klantenservice moet een Ziggo TV MediaBox XL storing alleen opgelost kunnen worden via een monteur afspraak (thuis moeten wachten de hele dag) niet via de post (dozen omruilen). Maar als je de TV abonnement opzeg kan je de Ziggo TV MediaBox XL wel terugsturen via de post. Dus Ziggo TV opzeggen en overstappen naar KPN TV. Hopelijk beter klantenservice.
Wij zijn al jaren klant van Ziggo. Buiten het feit dat ik Ziggo duur vindt, moet ik wel zeggen dat de service voor ons geweldig is. Onze mediabox was er mee gestopt. We kregen meteen een nieuwe toegestuurd, maar had een ander soort aansluiting. Dus kwam er een hele vriendelijke monteur langs die voor ons alles heeft aangepast zodat het nu helemaal optimaal werkt. Hij nam echt de tijd om alles met mij door te lopen en te vertellen wat er was veranderd en waarom. Deze man verdient een pluim! Hij wist na aanleiding van mijn verhaal precies het probleem en was ook heel zeker van zijn zaak. En terecht!!
beloven GRATIS Movies en Series als trouwe klant (10 jaar+)
Sturen toch een factuur
Er is altijd wat bij ziggo en dan bel je ze helpen ze je pas over een week zit je een week zonder internet en tv fijn als je online les moet volgen ?
Yesterday I have received a letter from you that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some ''customer ziggo number'' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!
For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them ''NO THANK YOU'', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me''.
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?
Allemaal ziggo boycotten!
Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.
Wat een ontzettend fijn medewerker. Gebeld omdat ik zag dat Ziggo een aanbieding had. Binnen een paar minuten was alles geregeld en kon ik gebruik maken van de nieuwe actie
Mijn ervaring is je betaalt focking veel maar is super slecht alweer storing
Waardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed
Veel reclame en ook nog een prijsverhoging. Hoe durven ze. Ziggo probeert de indruk te wekken dat ze een A merk zijn maar ze komen niet eens in de buurt. Ik heb verschillende aanbieders gehad en nog nooit zo slecht als Ziggo. De mensen van de klantenservice doen echt wel hun best om te helpen maar zij kunnen ook niets veranderen aan de slechte verbinding. Soms valt deze zo'n 40 keer per uur weg en dat hele dagen lang. Voor mij geen prijsverhoging voor zo'n slecht produc DAAAAAG ZIGGO.
Alleen maar gedoe met dit kit bedrijf. Constant storingen en dan niet voor een maar minuten maar hele middagen. Ik raad dit bedrijf niemand aan want niks is er goed aan. De klantenservice is zo slecht want je kan niemand aan de lijn krijgen en het kost ook nog eens veel geld.
Monteur maakt er een zooitje van en internet doet het helemaal niet meer. Omdat ik particuliere klant ben geen spoedmonteur, dag wachten. Volgende dag nooit een monteur gezien, maar die beweert te hebben opgebeld en te hebben aangebeld. Dat kan Ziggo alleen niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik thuis was en dat ik niet opgebeld ben. Of ik even voorrijkosten wil betalen. En het Internet doet het nog niet! Ze gaan altijd achter hun monteur staan, niet achter hun klant, ook niet als ze zelf de problemen hebben veroorzaakt. Wat een zooitje en wat een vreselijke mentaliteit.
Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018 waar ik het niet mee eens ben. Zowel Ziggo als het incassobureau zijn niet voor rede vatbaar en dreigen alleen maar met een dagvaarding.
Altijd vriendelijke mensen als ik ze nodig heb. Het enigste is dat mijn eerste mediabox (?) kapot was en ik daardoor geen goed internet had. Moest hier 2 dagen op wachten, maar alles werkt nu weer en is netjes uitgelegd door de dame aan de telefoon
Super tevreden
Zeker de telefonische support is erg ggoe
Waardeloze klantenservice.
Blijf weg bij ZIGGO!
ZIGGO levert defect materiaal.
ZIGGO medewerkers hebben geen enkele kennis van zaken.
ZIGGO heeft te vaak storing
ZIGGO is veel te duur voor de kwaliteit en nazorg die het levert.
ZIGGO is ROTZOOI.
Beter een provider die jou waardeert als klant!
Eind dec gaan we verhuizen en ziggo heeft ons per ongeluk nu al afgesloten, maar het lukt ze niet ons weer aan te sluiten ondanks herhaalde beloften. We zijn nu een week verder. Er wordt een vergoeding beloofd, maar dit blijkt abonnementsgeld te zijn dat we terug krijgen voor elke dag dat we geen internet, tv en bellen hebben.... ofwel een sigaar uit eigen doos.
We hebben er nog weinig vertrouwen in dat het goed komt en dat we weer gewoon tv kunnen kijken en internet hebben. Ze bellen me morgen terug, ik ben benieuwd of dit nu wel echt gaat gebeuren en ze me eindelijk goed nieuws kunnen geven.
Omdat ik financieel tegenslag te verwerken kreeg was ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Nadat ik met een zekere Michael gesproken had heeft hij mij een voorstel gedaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd en ben er heel blij mee. vindt Ziggo in dit geval een meelevende klantenservice hebben met een sociale inslag
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.
Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.
Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.
Zodra het kan ben ik weg.
Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.
John
Zeer slechte service
Ik zit hier al vanaf 29/10 zonder tv,internet,telefoon,ed. ik heb helemaal niets meer. ziggo stuurt pas op 7/11 een monteur waardoor ik dus gewoon 10 dagen lang verstoken ben van alles. ze zeggen zelf dat het probleem bij hun in een eindversterker zit. zo ga je toch niet met je klanten om. beste mensen maak dat je weg komt bij ziggo want de service is een doffe ellende,arrogante mensen aan de telefoon,ellenlange wachttijden en als je dan eens gebeld wordt dan krijg je iemand te spreken die niets anders zegt dan dat ze niets voor je kan doen. nogmaals overal is wel eens wat maar zo erg als bij ziggo kan het nergens worden. wat een trieste bende.
Zojuist voor de tweede keer door een ziggosukkel gebeld om te zeggen dat hij niets voor mij kan doen en dat ik maar 10 dagen zonder internet,televisie en telefoon moet doen om dat ze niet in staat zijn om hun eigen netwerk werkend te houden.
Mensen blijf met je handen van ziggo af want het is een ballenfirma zonder fatsoen,vol met onkundige mensen en totaal geen service, wil je jezelf een hoop ellende besparen blijf dan ver weg van alles dat met ziggo te maken heeft.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Ziggo een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 52 beoordelingen geplaatst over Ziggo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 30% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Ziggo actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Ziggo reviews? Dan kunt u naar de website van Ziggo gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.