Greetz logo

Greetz reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Greetz reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
1322
Greetz logo
Website
Greetz
Categorie
Webshops

Reviews en Ervaringen Greetz

Iemand een kaartje sturen was nog nooit zo eenvoudig. Via Greetz kun je iedereen voorzien van een leuke verjaardagskaart of klein cadeautje via de brievenbus. Je leest hier meer over Greetz, de mogelijkheden en ook alles over de ervaringen van klanten van Greetz. Onderaan kun je persoonlijke reviews van klanten lezen.

Over Greetz

Greets is de grootste webshop van Nederland waar je kaartjes en kleine cadeaus voor door de brievenbus kunt kopen. Greetz zorgt ervoor dat je iedereen op afstand kunt verrassen. Stuur jouw nichtje een kaart wanneer ze gaat verhuizen of verras een collega met een verjaardagskaart en bos bloemen in huis. Bij Greetz kun je kaarten kopen voor alle gelegenheden, denk bijvoorbeeld aan kaarten voor een verjaardag, communie, verhuizing, condoleance of gewoon zomaar een kaartje.

Greetz maakt het mogelijk om alle kaarten te personaliseren. Zo kun je een eigen tekst toevoegen en is het bij veel kaarten mogelijk om een eigen foto toe te voegen. Je maakt jouw kaart pas echt af, met een leuk cadeautje erbij. Denk bijvoorbeeld aan een reep chocola, een bloemetje per post of een ballon.

Waarom kiezen voor Greetz

Greetz is de grootste van Nederland op het gebied van online kaarten versturen. Daarom heb je bij Greetz ook altijd het grootste aanbod aan kaarten. Er zit altijd wel een leuk kaartje tussen en je kunt kiezen uit veel verschillende thema's, kleuren en designs.

Daarnaast is Greetz ook zeer voordelig. Niet alleen de kaarten zijn voordelig geprijsd, maar ook de cadeautjes per post. Greetz heeft ook met regelmaat leuke acties, waardoor je nog voordeliger een kaartje kunt sturen. Denk bijvoorbeeld aan 1 + 1 gratis acties of een gratis postzegel. Wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van Greetz, kun je altijd op de hoogte blijven van de kortingen en acties.

De website is een eenvoudig te doorzoeken en te bekijken. Je hebt binnen een mum van tijd een leuke kaart gevonden en kunt deze gelijk aanpassen en schrijven. Je kunt binnen enkele minuten jaar kaart al “op de bus” hebben. Je kunt een account aanmaken om een kaart te bestellen bij Greetz, maar dit is niet verplicht. Ook zonder account kun je hier een kaart bestellen.

Is Greetz betrouwbaar?

Greetz bouwt al jaren aan de webshop en breidt steeds verder uit. Waar je voorheen alleen kaartjes kon bestellen, kun je vandaag de dag ook kleine brievenbuscadeautjes kopen. Greetz is niet alleen populair vanwege het aanbod, maar ook vanwege de betrouwbaarheid en veiligheid. Je kunt hier veilig shoppen en kunt zelfs gratis een account aanmaken.

Bij Greetz is de betaling altijd veilig en vertrouwd. Zij bieden namelijk alleen veilige betaalopties aan. De meest gekozen betaalmethode bij Greetz is Ideal. Hiermee kun je gewoon via jouw bank veilig betalen. Dit kan via de desktop, maar ook gewoon veilig via de app van jouw bank. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd veilig met Paypal of creditcard betalen bij Greetz.

Klantenservice en klachten

Greetz heeft een actieve klantenservice waar je al jouw vragen kunt stellen. Lukt het bijvoorbeeld niet om een kaart aan te passen of een foto up te loaden? Neem dan contact op met de klantenservice voor hulp. Ook met vragen over de betaling en verzending kun je Greetz persoonlijk benaderen. Je kunt ze gewoon bellen of een mailtje sturen. Heb je een account op Facebook? Je kunt Greetz namelijk ook direct via social media bereiken en daar jouw vragen stellen.

Klachten over de service en kaarten kun je ook gewoon melden bij Greetz. Is de kaart niet naar wens of ben je niet tevreden over de service van Greetz? Meld het dan bij de klantenservice en er zal gericht worden gezocht naar een goede oplossing voor jouw klacht of probleem.

Wil jij ook beoordelen?

Wanneer je zelf weleens een kaartje hebt gekocht via Greetz of iemand een cadeautje per post hebt gezonden, kun je waarschijnlijk wel wat vertellen over deze webshop. Je kunt namelijk hieronder jouw persoonlijke ervaringen over Greetz delen. Schrijf een eigen review en laat andere klanten weten wat zij van Greetz kunnen verwachten.

Reviews over Greetz

Gerelateerde bedrijven

Plein.nl logo
Plein.nl
6 beoordelingen
8,7
Tenstickers logo
Tenstickers
8 beoordelingen
5,5
Wehkamp logo
Wehkamp
17 beoordelingen
6,7

Gerelateerde blogartikelen

5,2
25% zou hier weer kopen
46 beoordelingen
Onze beoordeling over Greetz

Ons team van experts heeft Greetz geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Greetz bestaat al sinds 2002 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Greetz is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Greetz is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van Greetz te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Greetz.

Geplaatst op: 11-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
De vernieuwde website is echt een ramp.

De website is vernieuwd. Dit is echt geen goede zaak.
1. Je bent de bestelde kaarten kwijt
2. Je ziet geen leeftijd meer (alleen nog dag en maand, geen geboortejaar)
3. Op de gebruikelijke plek (bij het openslaan van een kaart rechts) kun je niet normaal tekst plaatsen.
4. Stampz zijn afgeschaft
5. Geen zoekfunctie meer bij adressenlijst (echt onhandig als je veel namen/adressen erin hebt staan).
6. Totaal onbereikbaar.

Ik heb heel lang met veel plezier gebruik gemaakt van Greetz. Echt honderden en honderden kaarten verstuurd privé en voor mijn werk. Echt onbegrijpelijk wie dit heeft bedacht.

Zit nu bij Hallmark. Prima gebruikersomgeving.

Met vriendelijke groet
Andre

Geplaatst op: 27-09-2022
Laatst bewerkt op: 27-09-2022
Geschreven door: Andre E.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
De vernieuwde website is een ramp

Laatste keer dat ik iets heb besteld bij Greetz, terwijl ik fan was

Geplaatst op: 29-09-2022
Laatst bewerkt op: 29-09-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Beloofde bezorging niet nagekomen !

Kaart en ballon besteld op 30-8 voor levering op vrijdag 2-9 als verrassing voor jarige.
"s ochtends op 2-9 mail gekregen dat zending onderweg was. Daarna nooit meer iets gehoord. Link track en trace niet te bereiken, pagina niet meer in de lucht. Op zaterdag 3-9 betrokkene gebeld waardoor er van een verrassing geen sprake meer was, nog steeds niets bezorgd, geen bericht.
Vervolgens meer dan half uur in de wacht gestaan voor een chatsessie. Optie, bezorging kan wellicht nog voor maandag of dinsdag aangevraagd worden.
Echt zinnig voorstel (maar niet heus) als je iemand wil verrassen op z'n verjaardag.
Vervolgens wordt er nog gezegd dat het moeilijk bezorgen is, als iemand niet huis is.... alsof dat mijn schuld is. Zij zijn bezorgservice en moeten daar een oplossing voor hebben, zullen ze toch wel vaker meemaken neem ik aan. Bovendien zou enig berichtje van 'wel geweest, maar niemand thuis' op z'n minst wel prettig zijn geweest. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Aangegeven dat ik bezorging niet meer wil en mijn geld terug wil. Er wordt aangegeven dat ik het geld terug kan krijgen op mijn account....dat zou inhouden dat ik dan wederom gebruik moeten maken van Greetz om mijn geld a.h.w. terug te kunnen krijgen. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld gewoon terug gestort wil krijgen op mijn rekening. Het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Ik moet wachten tot ik bericht krijg dat de zending retour is en vervolgens moet ik zelf weer contact opnemen met Greetz. Het moet toch niet gekker worden !!

Geplaatst op: 03-09-2022
Laatst bewerkt op: 03-09-2022
Geschreven door: Herma R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Onbetrouwbaar wat levering betreft en sinds kort is het niet meer mogelijk om zonder account te bestellen. Eerst ben je dus al 15 minuten kwijt om een kaart te zoeken en in te vullen wat tekst betreft. 10 menus met aanbiedingen verder kom je er dan achter dat je eerst een account moet gaan aanmaken. Laat maar, ik loop wel langs de boekhandel.

Geplaatst op: 09-08-2022
Laatst bewerkt op: 09-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
2/5 2/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Track&trace werkt niet en levering is laat op de dag, als mosterd na de maaltijd

Producten zijn van goede kwaliteit. Jammer dat het pas zo laat op de dag bezorgd wordt. Ruim assortiment.

Geplaatst op: 29-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
1/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Ronduit slechte service

Als je 2 dingen besteld bij je kaart moet je 2x verzendkosten a 7,95 betalen! Vervolgens krijg je de orderbevestiging, klopt er bijv een huisnmr niet en kunnen ze niks meer voor je doen.

Geplaatst op: 06-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAT EEN AANFLUITING

Voor het pensioen van mijn vader een kaart en ballon in bestelling gezet, om er vervolgens er veel later achter te komen ( lees meer dan 3 maanden later) dat dit nooit is aangeboden door de koerier en of greetz. Geen email,
Geen vergoeding geen excuses gekregen vanuit Greetz en wel een teleurstelling in een familie verder.

Geplaatst op: 11-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Margriet R.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

In 30 dagen tijd 2x laten bezorgen bij Greetz. Begin maart ben ik 3 dagen bezig geweest met chatten ( want bellen kan je niet ) - uren ingestoken om mijn "verrassingscadeau"- fles wijn, kaartje en boeket laten bezorgen. Maar liefst 5 dagen later is het cadeau geleverd! ik was boos en heb klachten ingediend op mijn klachten is geen enkele sorry of berichtje voor teruggekomen.. een hele stomme fout van mij - heb ik afgelopen vrijdag weer een boeket en kaartje laten bezorgen - leverdatum stond weer netjes bij - 2 april tussen 11 en 16 uur ... helaas heeft mijn vriendinnetje tot heden geen boeket en kaart mogen ontvangen! en ik ben weer eindeloos aan het chatten! - kan je beter tegen de muur praten ! zo hopeloos! Klaar mee! ik ben zo teleurgesteld in Greetz en raad ik het iedereen af!!! mijn Greetz app is bij deze voor ALTIJD VERWIJDERD! Nooit meer!

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bezorging

Mijn zusje had voor mijn iets besteld voor mijn verjaardag van 16 januari.
Doordat ik in quarantaine zit had ze als bezorgdag zaterdag 15 januari staan. Dit staat ook op de doos. Kreeg deze pas 17 januari. Mijn zusjes contact opgenomen. Had Greetz gezegd, het was erg druk. Hoe kan dit? Terwijl ik wel eens mee heb gemaakt dat ze veel drukker zijn met Valentijnsdag, en de bezorging wel op tijd is.
Dit was dus echt een domper voor me, vooral om dat je nu dat ik in quarantaine zit er me zo op had verheugd. Je kan verder niks. En dan doet Greetz dit niet op tijd bezorgen. Was dus de laatste keer om hier zelf ook iets te bestellen. Omdat ze nogal tegen mijn zusje uitvielen toen ze er iets van zei. Zijn zo niet klantvriendelijk

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Nee zou er zeker niet meer kopen .,

Heb er meerde malen besteld .maar zins maandag hebben ze mijn vertrouwen verloren.ben vanaf maandag 10-01-2022 tm 13-1-2022 bezig geweest met mijn bestelling .de bloemen en de zoetig heid heeft onz 45 euro gekost .en nu dat de bloemen eindelijk is bezorgd. Zijn er wel wat bloemen gesneuveld. Jammer voor het geld wat je er voor betaald. Geen excuus van Greez gehad .

Geplaatst op: 13-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Natasja O.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Onbetrouwbaar qua leverdatum en duur

Positief is dat de site gemakkelijk is en dat gepersonaliseerde cadeautjes meestal zeer gewaardeerd worden. Ik heb echter al meer dan eens meegemaakt dat de bestelling niet op de afgesproken dag afgeleverd wordt. Service ho maar 'dat ligt aan onze partners die de bezorging voor ons verzorgen'. Bij een bestelling van 30 euro is een tegoedbon van 5 euro het maximum dat ze aanbieden. De cadeautjes zijn ook buiten proportie duur.
Een ballon van 20 euro? Niet normaal!

Geplaatst op: 09-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Greetz is bedrijf met een hele slechte service, zoals het niet op tijd bezorgen dat de kaart aankomt, kaart teruggestuurd en ze doen er niets mee. Krijg de kaart niet teruggestuurd naar eigen adres, wordt niet op niet gestuurd of ik moet opnieuw 4,79 betalen. Slechte service van het bedrijf al eerder klacht gedaan en wordt niet opgelost.

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Harla S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldig leuk

Al jaren bestel ik kaarten via Greetz. De prijzen zijn goed, in de winkel betaal ik meer. Ook zijn de kaarten origineel en er is echt iets te vinden voor iedereen.
Het leukste: zelf de kaart bewerken met foto's en stickers en zelfs muziek zodat iedere kaart een uniek exemplaar wordt.
Tot nu toe de bezorgdatum altijd.
Ik raad Greetz absoluut aan!
Maar...ik heb nooit cadeautjes verstuurd, dat kan ik dus niet beoordelen.

Geplaatst op: 03-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Morgaine V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Onbetrouwbaar en onverantwoordelijk!

Ik heb een bestelling geplaatst voor iemand als verrassing en het is wederom niet geleverd. Een beetje dom can mij, omdat het mij al eerder is overkomen. Maar ik dacht ik geef ze nog een kans. Het zijn moeilijke tijden. Fouten maken is menselijk, maar ik kreeg weer dezelfde melding het pakket is bezorgd en de bezorger heeft het ondertekend. Hoe zo? Nadat ik besloten had de volgende dag weer te laten bezorgen, komt een mail binnen over automatische storing van de bestelling en dat mijn geld teruggestort wordt. Gelukkig dat ik dit terugkreeg, want pakket of kaart bij GREeTZ bestellen doe ik nooit meer. Ik vraag me af: Wat gebeurt er als zenders niet controleren of hun bestelling afgeleverd zijn? Makkelijk geld verdienen zo!

Geplaatst op: 19-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Eugie

4 / 10
2/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Maken belofte niet waar!!!!!!!

Ruim op tijd een bos bloemen besteld (3 dagen voor moment supreme). Wat denk je.....geen bloemen voor de jarige en ook geen dag later.

Contact opgenomen en aangegeven dat de verassing eraf is en ik mijn geld terug wil. Volgens Greetz niet mogelijk omdat cadeau persoonlijk is. De koerier krijgt hierbij de schuld, echt verre van professioneel!

Volgens mij ben ik een overeenkomst mer Greetz aangegaan en niet met de vervoerder van Greetz. Als je jouw vervoerder niet in hand hebt, dan ook geen beloftes richting toekomstige klanten maken lijkt mij!

Wel een kortingscode ter waarde van €10,- gekregen. Ben bang dat die nutteloos is aangezien ik hier niet meer van plan ben om te bestellen.

Geplaatst op: 09-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: RW S.

4 / 10
1/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dit kan zelfs in 1 woord: SLECHT

Verjaardagsballon besteld. Bezorgadres ingevoerd. Toevoeging is niet doorgekomen en dan moet ik opnieuw €4,95 verzendkosten betalen. Het ergste is wel dat het er nu niet op tijd is. Een keer maar nooit meer.

Geplaatst op: 08-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Natashja N.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestelling van ballon wordt niet op tijd geleverd. Wel betalen maar levering veel te laat ipv dag van bestelling. Niet betrouwbaar

X

Geplaatst op: 31-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: B R.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slecht ze kunnen niet eens een kaart versturen

1 condoleance kaart besteld, zoals ze aangeven zou hij binnen 1 werkdag bezorgd worden, niet dus hij bleef op verwerken staan , chat met Lotte van greetz zij zou het regelen was blijven hangen met printen, ik zou binnen 60 min bericht krijgen dat hij verzonden was s,middags om 14 uur later nog niks verzonden. met natasja gechat het zelfde rideltje al bij die lotte, na veel gezeik kart geanuleerd nu is het wachten op mijn geld terug, voor mij geen greetz meer, als je nog niet eens een simpele kaart kunt printen en verzenden kun je beter , ander werk zoeken, en stoppen met je bedrijf

Geplaatst op: 16-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: M V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onjuiste communicatie. Niet op tijd geleverd.

Er werd niet gecommuniceerd dat ze niet op een bepaalde dag konden leveren en dat ballonnen leeg aankomen als ze niet op tijd zijn. Zeer teleurstellend. En zeker niet voor herhaling vatbaar.

Geplaatst op: 31-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit slecht!!

Meerdere malen bezorging niet op de afgesproken dag geleverd!

Geplaatst op: 11-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zes min

Kaart besteld etc en is op tijd bezorgd.
Code ontvangen voor gratis kaartje. Slaat nergens op, volslagen onduidelijk, geen idee hoe ik die code kan verzilveren, levert bij invoer geen cent korting op.

Geplaatst op: 20-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dannie S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Twee weken geleden heeft mijn zoon een cadeau via Greetz laten versturen naar mijn adres, voor mijn verjaardag. Via Packs parcelverzendingen. Het pakket bleek aan mij overhandigd te zijn, maar ik was op mijn verjaardag helemaal niet thuis. Dit gemeld bij Greetz. Ze zouden het opnieuw versturen. Het zou vandaag, zaterdag 1 december worden afgeleverd. Geen track and trace code ontvangen. Volgens de chatmedewerkster is er een track and trace code aangemaakt, maar is het pakket niet verstuurd. Fijn, twee weken later niets ontvangen. Ze gaan het opnieuw versturen”¦ afwachten dus”¦ hoe moeilijk kan dit zijn??? Niet leuk voor mijn zoon. Ik ga hier in elk geval nooit bestellen! Wat een slecht bedrijf!

Geplaatst op: 27-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
2x zeer slechte ervaring

Heb nu 2 x een bestelling geplaatst. De eerste werd 1 dag te laat geleverd. De laatste keer ballon en kaart geadresseerde niet thuis geen bericht achter gelaten. Op mijn account zag ik dat het pakket is geretourneerd. Op mijn email na meer dan een week geen enkele reactie. Weg 26 euro. Zeer slecht bedrijf niet voor herhaling vatbaar

Geplaatst op: 29-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Helena G.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Ondanks belofte en grof betaalde portokosten dagen te laat bezorgd. Niet op de hoogte gehouden en ook geen coulance achteraf. Ga niet af op belofte dat ze op tijd leveren. In de kleine lettertjes staat vermeld dat vertraging mogelijk is en daar verwijst Greetz naar. Beloften kunnen beter in kleine lettertjes en vertragingsmogelijkheid in grote letters.

Geplaatst op: 12-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen verantwoordelijkheid voor schade

Tot op heden vonden we de ballonnen altijd erg leuk, maar na het ontvangen van een zwarte ballon niet meer. De kinderen lopen met de ballon door de kamer heen. Maar nu heeft deze zwarte ballon strepen op het plafond achter gelaten. Greetz reageert hierop dat dit niet kan en geven een belachelijke bon van 5 euro. Hiermee gaan de strepen niet van het plafond!

Geplaatst op: 29-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rianne P.

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Krijg je een indrukwekkende grote doos van je nieuwe baas.
Welkom meid.
En dan komt er een een verwelkt bos bloemen uit.
Als ik op de site kijk zijn de bloemen best duur, geen een bos lijkt op die van mij.
Gewoon schandalig.
Ik zal er nooit iets laten verzenden, om je kapot te schamen. Had er graag een foto
Van bijgevoegd, maar dat kan helaas niet

Geplaatst op: 04-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer teleurstellend!

Bestelproces prima! Maar dat is ook het enige! Qua tijdigheid bestelling alleen maar slechte ervaringen; door de bezorgdienst wordt zelfs gelogen dat zij, vijf uur later dan gepland, aan de deur zijn geweest! Zelfs geen enkel bericht in de bus hebben gedaan!

En na het chatten met Greetz zelf, wordt alleen een kortingscoupon gegeven voor een volgende bestelling, die nooit meer zal komen!

Er wordt niet eens getracht om de klacht serieus te nemen en om eea keurig op te lossen!

Dus, mochten mensen iets willen bestellen bij Greetz, nooit meer doen!

Geplaatst op: 25-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goede kwaliteit!

Heb nu in totaal drie keer gebruik gemaakt van Greetz,en is drie keer perfect verlopen. Laatste keer verkeerde postcode opgegeven,maar werd met de chat meteen opgelost. Er werd ook meteen gereageerd.Was een beetje huiverig voor de bezorgdienst,maar bloemen etcetera., keurig op tijd afgeleverd, zonder beschadiging. Geadresseerde ook dik tevreden.

Geplaatst op: 17-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Peter. B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
SUPER SUPER SLECHT SLECHT EN NOGMAALS SLECHT.

Cadeau besteld met extra levering voor op een zondag! Levering is niet gedaan op de gewenste dag!” Al word de levering volgende dag gedaan, is er niemand, omdat de levering adres niet de woonadres is.

Dus alles in een soep gelopen.

Klantenservice gesproken en die geeft aan dat de pakket onderweg is, terwijl ze de ordernhmmer niet eens heeft gevraagd? Hoe kan je weten of me pakket dan onderweg is. Tot 20:00 wachten adviseert ze. Ja want na 20;00 is er geen klantenservice beschikbaar! Goed geregeld allemaal geweldig, erger kan gewoon niet.

Een verjaardag zonder cadeau! Bedankt dat jullie
Mensen in zo een nare positie zetten dat zr zichzelf gaan schamen dat ze voor jullie hebben gekozen.

Geplaatst op: 21-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Greetz


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Plein.nl logo
Plein.nl
6 beoordelingen
8,7
Tenstickers logo
Tenstickers
8 beoordelingen
5,5
Wehkamp logo
Wehkamp
17 beoordelingen
6,7

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Greetz een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 46 beoordelingen geplaatst over Greetz. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Greetz actief?

Greetz is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) cadeaus , drukwerk en kaarten versturen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Greetz reviews? Dan kunt u naar de website van Greetz gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie