Vliegtickets.be logo

Vliegtickets.be reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Vliegtickets.be reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
3836
Vliegtickets.be logo
Website
vliegtickets.be
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Vliegtickets.be

Wil je een voordelig vliegticket bestellen bij Vliegtickets.be, maar eerst meer weten over deze online vergelijkingssite voor vliegtickets? Lees dan hier extra informatie over deze website en de reviews met ervaringen over Vliegtickets.be onderaan deze pagina.

Over Vliegtickets.be

Vliegtickets.be is een Belgische vergelijkingssite voor vliegtickets. Hun visie is dat een goedkoop vliegticket vinden niet moeilijk hoeft te zijn. Zij maken het vinden van een goedkoop en gunstig vliegticket voor iedereen mogelijk, dankzij hun vergelijkingssite. Je kunt hier de gewenste bestemming en reisdata invoeren. Vliegtickets.be zorgt vervolgens voor een groot aanbod aan vliegmaatschappijen die voor deze reisdata vluchten bieden. Zo vind je in slecht één klik het grootste en meest voordelige aanbod aan vluchten.

Met een systeem dan het aanbod van meer dan 500 vliegmaatschappijen bekijkt en meer dan 3.000 internationale reisbestemmingen, is het altijd mogelijk om een goede deal te vinden bij Vliegtickets.be. Deze website biedt ook 'vanaf-prijzen' waardoor het altijd mogelijk is om voordelig een vliegticket te vinden.

Waarom kiezen voor Vliegtickets.be

Wil je voordelig op vakantie, maar heb je geen zin of geen tijd om op zoek te gaan naar een goedkope vlucht? Het kan heel wat tijd kosten om zelf de prijzen te vergelijken. Vliegtickets.be is daardoor echt een uitkomst. Zo kan iedereen met één klik op de knop het beste aanbod van het moment bekijken. Vliegtickets.be houdt rekening met acties en zo kun je ook via deze website last-minute deals of vroegboekkorting scoren

Vliegtickets.be biedt haar klanten online ook reisverzekeringen aan. Dit zijn niet alleen verzekeringen voor tijdens de reis, maar dit kan ook een annuleringsverzekering bevatten. Mochten de plannen anders lopen dan gedacht, dan kun je dankzij deze verzekeringen kosteloos annuleren of krijg je vergoeding bij problemen tijdens de reis. Vliegtickets.be biedt voordelige verzekeringen aan, waardoor een reisverzekering voor iedereen mogelijk is.

Zie je een goed tarief voor een enkele reis naar Parijs of een retour naar Amerika? Deze kun je direct bestellen. Direct na jouw bestelling via Vliegtickets.be, ontvang je jouw reisgegevens. Deze kun je ( en moet je in sommige gevallen ) uitprinten, maar ontvang je ook altijd online via de mail. Zo heb je jouw tickets en informatie altijd direct bij de hand en kun je deze dus ook niet vergeten.

Vlieg jij met regelmaat? Dan is het slim om een gratis account aan te maken bij Vliegtickets.be. Hier zie je altijd een overzicht van jouw gekochte tickets en kun je gewenste reizen toevoegen aan jouw verlanglijst. Met een eigen account kun je in het vervolg nog sneller boeken. Zoek je last-minute een ticket naar London? Deze bestel je snel en eenvoudig via jouw account. Download ook de app van Vliegtickets.be om via jouw telefoon reizen te boeken, wijzigen of E-tickets te downloaden op jouw telefoon.

Is Vliegtickets.be betrouwbaar?

Vliegtickets.be biedt al jarenlang de beste vliegtickets aan particulieren en bedrijven. Je kunt zeker zijn van een veilige webshop en betaling, want Vliegtickets.be is aangesloten bij Safeshops en IATA. Ook is Vliegtickets.be goed bereikbaar via de klantenservice, wanneer je vragen hebt. Niet voor niet is Vliegtickets.be dan ook winnaar geworden van 'Beste Service Award' van IATA.

Veilig vliegtickets bij Vliegtickets.be bestellen doe je met een account en een betaalmethode naar keuze. Je kunt gewoon veilig via jouw bank met Bancontact betalen. Ook mag je een creditcard of Paypal account koppelen aan jouw account om veilig te kunnen betalen. Bestellingen worden altijd gedaan via een beveiligde SSL verbinding.

Klantenservice en klachten

Heb je vragen over deze goedkope tickets of wil je meer weten over jouw vlucht? Vliegtickets.be klantenservice is er voor je. Zowel voor jouw vertrek, tijdens de vlucht als erna. Klopt er iets niet of heb je een vraag over jouw bestelling? Dan kun je Vliegtickets.be altijd bellen of mailen om assistentie. Een medewerker van Vliegtickets.be helpt je graag verder en zorgt voor een goede service zodat je altijd een goede vlucht kunt boeken.

Werkt jouw E-ticket niet of lukt het niet om een ticket te wijzigen of annuleren? Wanneer je problemen ondervindt of klachten hebt over de service van Vliegtickets.be, kun je altijd de klantenservice contacteren. Zij zijn ook altijd aanwezig om klanten te helpen bij klachten. Ze hebben een eigen klachtenafhandeling en staan bekend om hun goede service.

Wil jij ook beoordelen?

Wanneer heb jij voor het laatst een vliegticket gekocht bij Vliegtickets.be? Je mag als klant hier een eigen review achterlaten over jouw ervaringen met Vliegtickets.be. Heb je hier vaker besteld, was het eenvoudig om een bestemming te vinden en hoe was de algehele service die je van Vliegtickets.be hebt ontvangen? Je kunt in jouw review ook laten weten of je Vliegtickets.be zou aanbevelen aan andere reizigers. Laat hier een beoordeling achter over Vliegtickets.be en help nieuwe klanten die op zoek zijn naar een goedkoop vliegticket.

Reviews over Vliegtickets.be

Gerelateerde bedrijven

TUI logo
TUI
74 beoordelingen
6,0
333Travel logo
333Travel
2 beoordelingen
9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

4,5
20% zou hier weer kopen
22 beoordelingen
Onze beoordeling over Vliegtickets.be

Vliegtickets.be is geverifieerd door ons expert team. De webshop Vliegtickets.be bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Vliegtickets.be lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Vliegtickets.be. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

Vliegtickets.be is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet. Hun reputatie is daarom ook erg goed. Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.

Het is verstandig de website van vliegtickets.be te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Vliegtickets.be.

Geplaatst op: 15-10-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Frauduleus en onbetrouwbaar

Ik bestelde vliegtickets op Vliegtickets.be en betaalde deze online. Ik kreeg 2 dagen nadien een mail met een referentienummer maar geen tickets. Met dit nummer kon ik niet bij de luchtvaartmaatschappij terecht want dat was een intern nummer van Vliegtickets.be. Bij de luchtvaartmaatschappij hebben ze nooit een boeking van mij ontvangen. Ik ben dus mijn geld kwijt en heb nooit tickets gekregen. Wanneer ik dan wilde annuleren konden ze dit niet doen, ondanks het feit dat ik een uitgebreide annuleringsverzekering erbij nam. Telefonisch is niemand bereikbaar en per mail krijg ik alleen te horen dat ze mijn verzoek om terugbetaling niet aanvaarden. Dit bedrijf is een FAKE bedrijf en licht enkel mensen op. Koop hier nooit iets

Geplaatst op: 01-03-2022
Laatst bewerkt op: 01-03-2022
Geschreven door: Dirk S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Super

Wegens corona mijn vlucht tot driemaal toe moeten uitstellen.
Steeds vriendelijk, snel en zonder problemen .
Super service!!

Geplaatst op: 12-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Pieter V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer goeder ervaring

Zeer goede ervaring met Vliegtickets.be; goede prijs voor de tickets betaald. Contact met helpdesk was snel en correct. Enkel het downloaden van de tickets lukte niet maar dat bleek ook niet nodig te zijn voor de check-in op de luchthaven.

Geplaatst op: 18-04-2022
Laatst bewerkt op: 18-04-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Geld terug gekregen

Had tickets besteld voor zoon naar Spanje ,door corona kon hij niet vertrekken ,mail gestuurd en zoals beloof heb ik mijn geld terug gekregen half jaartje later ,wel min administratie kosten

Geplaatst op: 27-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Heidi B.

7 / 10
4/5 3/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Stelletje oplichters.

We wilden boeken, maar er zat een foutje in de geboortedatum dus we drukten op et pijltje terug. Opeens was het veel duurder, terwijl we alleen een geboortedatum hadden aangepast. Op een andere laptop werd de prijs alleen maar hoger. Kortom stelletje oplichters.

Geplaatst op: 20-02-2022
Laatst bewerkt op: 20-02-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
1/5 3/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring, niet voor herhaling vatbaar.

Slechte ervaring. Wij hebben een reis geboekt naar Edinburgh van 29 december tot 2 januari 2022 met Brussels Airlines. Gelet op de huidige coronamaatregelen moeten wij op dag 2 van onze aankomst een pcr test laten afnemen en dan in quarantaine gaan tot de uitslag bekend is, dus quarantaine op 31 december en 1 januari... Dit kan natuurlijk niet. Ik heb aan vliegtickets voorgesteld de reis te herboeken naar een andere bestemming, dit wordt geweigerd. Brussels airlines wil herboeken, maar zij moeten hiervoor het akkoord hebben van Vliegtuigtickets. Ik weet zeer goed dat er kosten zijn, ik wil die betalen. Een kleine commerciele geste was voor ons voldoende geweest. Neen dus. Ik zal nooit meer beroeo doen op deze firma.

Geplaatst op: 11-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
2/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer klantonvriendelijk

ik kreeg steeds de melding, dat ik niet online kon inchecken omdat mijn boeking was gemaakt door een onbevoegd tussenpersoon. Niemand die mij kon helpen, toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg, ging hij het uitzoeken en zette mij in wacht, maar had de lijn verbroken. Toen ik terugbelde waren ze gesloten. Nooit boek ik nog bij hun

Geplaatst op: 10-11-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lachwekkend slecht

Ik boekte tickets om met mijn zoon naar Madrid te gaan. Op de site stond een vlucht van Iberia met handbagage inbegrepen. Groot was mijn verbazing toen ik in de bevestigingsmail las dat het om een Ryanair vlucht gaat zonder handbagage. Nu moet ik 80 euro gaan bijbetalen. Toen ik dit vermeld had via mail, kreeg ik 2 keer een onrespectvol antwoord waarin eigenlijk net niet werd gezegd dat ik simpel was en dat dit gewoon niet kon! Geen enkel begrip of meedenken of wat dan ook. Slechtste customer service ever! Nooit boek ik nog hiermee en ik laat het hier ook niet mee. Dit is puur bedrog!!

Geplaatst op: 21-02-2022
Laatst bewerkt op: 21-02-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Weigeren terug te betalen na foute incheck

door de gebrekkige klantendienst problemen bij inchecken online, daarom 220 euro moeten betalen op de luchthaven.
in eerste instantie mail van medewerker die heel correct antwoorde.
vervolgens mail verkeer in het engels?
boeken bij vliegtickets.be is gokken soms goed soms erbarmelijk slecht

Geplaatst op: 28-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Tom B.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Erg hoge, onnodige wijzigingskosten

Wegens het hebben van Corona (overmacht) kon ik mijn vlucht niet nemen. Er werd mij een vlotte , gratis omboeking beloofd voor een andere vlucht, al dan niet naar een ander land, zolang het met dezelfde vliegmaatschappij was. Later wilde ik hier gebruik van maken. Voor mijn nieuwe vlucht, waarvan mijn ticket rond €480 kostte, diende ik wijzigingskosten van €320 te betalen! Dit zelfs nadat de luchtvaartmaatschappij zelf aangaf een gratis omboekingsbeleid aan te bieden bij een coronageval. Het enige antwoord wat ik van vliegtickets.be kreeg is dat ik in geen geval de kosten niet moest betalen, zonder verdere uitleg.

Geplaatst op: 24-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Chloe

4 / 10
4/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters!

Tickets gekocht van Brussel naar Nairobi en terug voor dochter haar vakantie van 2 weken. Bij terug vlucht zijn de vluchten juist voor vertrek 2 keer geanuleerd. Heb ook 2x PCR testen laten doen. Is na 1 maand nog niet terug (Kerstmis en Nieuwjaar gemist). En terug betalen van tickets doen ze ook niet. laten de mensen aan hun lot over. en geven helemaal geen service. Als je problemen en slapelose nachten wil moet je hier booken. NOOIT MEER!

Geplaatst op: 04-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Francois P.

4 / 10
4/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een slecht bedrijf om mee te kunnen communiceren”¦

Leidt jullie personeel beter op. Wees eerlijk en open over wat er te doen is met de vliegtickets qua omboeken en geld terugkrijgen. Ik heb jullie op 3 maand tijd misschien over de 14 mails gestuurd voor reiscredit waar ik gewoon geen antwoord op kreeg. Na zelf de luchthaven te bellen, zonder doorgestuurd te worden door jullie, hebben we voor zo’n 109€ extra een nieuwe vlucht kunnen boeken die 300€ goedkoper is dan de vorige vlucht, (zo’n 909€ zijn we wel kwijt) voor een vlucht die nu 560 kost. Natuurlijk te begrijpen dat ik niet zo blij ben met heel dit gebeuren. Jullie kleine letters zouden beter in het groot staan en leidt uw personeel op om vriendelijker te zijn en mensen te helpen. Superonprofessieel en echt teleurgesteld. Ik koop nooit nog tickets bij vliegtickets.be! Pas op mensen in deze coronatijden met welke maatschappij je vliegt. Misschien betaal je €50 extra ergens anders maar dat is het 300% helemaal waard.

Geplaatst op: 28-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Jill D.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters !!

Zeer slechte ervaring met vliegtickets be/nl
Vlucht geboekt via vliegtickets , dat ging super makkelijk. Alles erop en eraan vlucht , koffers, stoelen . Betaald en kreeg keurig een mail . Na twee weken dacht ik , ik zal mijn boeking eens bekijken . En daar begon de ellende . Ik kom niet in mijn boeking komen .
Klantenservice benaderd , na tien keer lukte het eventjes wel en daarna meteen weer niet . Klantenservice weer benaderd , kreeg ik de rechtstreekse inlog code van de vliegmaatschappij . Daar kon ik wel inkomen, waarschijnlijk omdat ik al een account heb bij deze maatschappij en dus ook direct kon zien dat er geen koffers waren bijgeboekt en geen enkele stoelreservering. Bij vliegtickets een gespecificeerde rekening opgevraagd .
Alleen het totaal bedrag kreeg ik binnen , anders was er niet mogelijk .
Daarna begon het heen en weer schrijven , over de koffers en de betaalde stoelreserveringen , de ene keer zag ik dat het vliegtickets.nl was en de andere keer vliegtickets.be.
Veelal even snel in het Engels geantwoord, prima kan ik ook lezen . Uiteraard apart voor deze Nederlandse / Belgische site .
Na vele mails (stuk of 30 ) heen en weer uiteindelijk mijn stoelreserveringen erbij gezet, en alleen de koffer van mijn partner. 1 dag voor vertrek nog maar voor 180 euro mijn eigen koffer bijgeboekt , rechtstreeks via mijn account anders kwam er weer 35 euro bij als ik het via vliegtickets alsnog zou moeten doen . ( let wel die had ik al bijgeboekt maar mijn woord tegen dat van hun)
Uitgekookte ratten . Beste mensen boek NOOIT een ticket , behalve als je goed stressbestendig bent , en je geld wilt weggeven .

Geplaatst op: 17-05-2022
Laatst bewerkt op: 17-05-2022
Geschreven door: Alie V.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een echte schande.... dat deze site nog bestaat

Ik boek een vlucht voor de maand mei en betaal correct. De volgende dag krijg ik simpelweg bericht dat deze geannuleerd werd; zonder enige reden. Dus na ongeveer 15 keer proberen via telefoon word ik "geholpen" door een Engelstalig persoon. Ik vraag de reden van annulering > slechte technische verbinding met de maatschappij waardoor mijn reservering niet is doorgegaan. Men vraagt mij nieuwe reservering te doen; met uiteraard dat de prijzen ondertussen am gestegen zijn. Ik vraag wanneer ik terug betaald wordt: 'oh voor deze avond 18h00 krijgt u uw geld terug op dezelfde rekening als je betaald hebt' .... wie heeft zijn geld na 3 dagen dus nog steeds niet gezien.... juist ja
Vandaag nogmaals geprobeerd te bellen en ineens kan men mij niet horen aan de andere kant (na 17keer!) proberen en dat ik moet terugbellen.
Ook mails gestuurd zonder enig antwoord....
Bon zal ik ondertussen ook het FOD op de hoogte brengen van deze praktijken... en dus NOOIT meer gebruik maken van dit "bedrijf met haar praktijken" > een SCHANDE IS HET!!! Service 0/10

Geplaatst op: 28-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Jos S

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belachelijk slecht.

Wat een belachelijk slecht geregeld zooitje. En dan is het nog zacht uitgedrukt.

Op Op 21 februari 2022 zou ik vliegen met Turkish Airlines (11:35) geboekt bij vliegtickets.be. Op 20 februari 2022 in de avond (toen ik al verbleef in het Schiphol hotel) werd de vlucht geannuleerd wegens slechte weersomstandigheden door Turkish Airlines.

Ik ben daarna gaan bellen met Vliegtickets.be en Turkish Airlines, maar beiden konden geen passende vervangende vlucht aanbieden. Ik heb mijn reis moeten annuleren en ben naar huis vertrokken. In de telefoongesprekken werd er door Turkish Airlines naar Vliegtickets.be gewezen voor restitutie van de gemaakte kosten en er werd door vliegticktes.be naar Turkish Airlines gewezen.

Vervolgens begon de marathon van het bellen en mailen. Volgens vliegtickets was de vlucht niet gecanceld. Vervolgens laten ze niks meer horen. Ik mail weer met de vraag naar mijn restitutie en krijg een mail terug dat ze mijn ticket wel willen annuleren. Mijn gecancelde vlucht willen ze annuleren.

Na heel wat mail contact krijg ik dan uiteindelijk toch te horen dat mijn geld binnen 15 dagen terug gestort wordt. Dan mag u een keer raden.. dit gebeurde niet. Waarop ik weer contact zoek. Ik krijg hierop een Engels mailtje terug. Er is een fout gemaakt..

Our apologies, there was a mistake in our last message. The refund is still pending from the airline.

Lang verhaal kort. In februari had ik moeten genieten van een bezoek aan een vriendin in Abu Dhabi. Maar dit is werd een horror verhaal van een gecancelde vlucht met veel onbeantwoorde mailtjes en slechte communicatie. 12 mei nog steeds geen geld terug en heel wat irritaties rijker.

Tip aan iedereen: boek nooit met vliegtickets.

Geplaatst op: 12-05-2022
Laatst bewerkt op: 12-05-2022
Geschreven door: Femke S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Begin februari 2 tickets naar rome besteld (vluchten begin april). Bijbetaald voor 1 stuk bagage. Op de "e-tickets" (lees: een standaard mail) staat dat er geen extra bagage kan meegegeven worden, al heb ik 80 euro extra betaald voor deze service. Reeds een maand geleden gemeld, ettelijke mails gestuurd, gebeld (na 30 minuten eindelijk binnen geraakt), maar NIKS reactie. Daarnaast blijken de boekingsnummers niet bekend op de website van de luchtvaartmaatschappij, dus ik begin me nu af te vragen of ik helemáál bedrogen ben door dit rotbedrijf

Geplaatst op: 14-03-2022
Laatst bewerkt op: 14-03-2022
Geschreven door: Pieter V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar Frauduleus

Beste ,
Ik bestelde vliegtickets op Vliegtickets.be en betaalde deze online. Ik kreeg 2 dagen nadien een mail met een referentienummer maar geen tickets. Met dit nummer kon ik niet bij de luchtvaartmaatschappij terecht want dat was een intern nummer van Vliegtickets.be. Bij de luchtvaartmaatschappij hebben ze nooit een boeking van mij ontvangen. Ik ben dus mijn geld kwijt en heb nooit tickets gekregen. Wanneer ik dan wilde annuleren konden ze dit niet doen, ondanks het feit dat ik een uitgebreide annuleringsverzekering erbij nam. Telefonisch is niemand bereikbaar en per mail krijg ik alleen te horen dat ze mijn verzoek om terugbetaling niet aanvaarden. Dit is een FAKE bedrijf, niemand kan je contacteren (steeds bezettoon) Koop hier nooit tickets

Geplaatst op: 01-03-2022
Laatst bewerkt op: 01-03-2022
Geschreven door: Dirk S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Heb geboekt vroeg boeking in oktober voor reis naar Tenerife
Door coronabesmetting en positieve pcr test moest ik mijn reis annuleren mijn boeking was niet terug te vinden op de site onder mijn e mail waarmee ik geboekt had de factuur is dan gekomen via Otravio een nederlands bedrijf die mij meedeelden dat ik nietts kon terug krijge ik had ook zitplaatsen bijgeboekt en ruibagae

Geplaatst op: 01-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

De vlucht was geannuleerd door Corona en geen terugbetaling gekregen na verschillende malen aan te vragen.

Geplaatst op: 30-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Philippe S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht! Oplichters!

Slechtste ervaring ooit! Wij gingen normaal naar Amerika op 1 november, maar doordat de grenzen nog niet open zijn dan kan dit niet doorgaan. Onze vlucht was al geboekt van in mei! Hierop had ik ook een annuleringsverzekering, maar wat blijkt: het geld krijgen we niet terug. Voor €1000 opgelicht door deze maatschappij. Slechte klantenservice die nooit telefonisch bereikbaar is enkel via mail, en uiteraard moet je hier even op wachten. Een voucher willen ze ook niet aanbieden. Maar ons geld, ja dat zijn we kwijt! NOOIT boek ik nog iets via deze website. Maar een rechtzaak starten zal ik zeker en vast doen! Oplichters!

Geplaatst op: 28-10-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER SLECHTE SERVICE, BELGISCHE WEBSITE WAAR NIEMAND NEDERLANDS PRAAT SCHANDEaat

Ik reserveerde tickets van Brussel naar Sevilla ,plots kreeg. Ik mail dat ik meer moest betalen en dat weigerde ik en vroeg me geld terug te storten op mijn nieuwe rekening nr. Na 25 x gebeld te 4x de zelfde vraag beantwoordt hebben heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag niet per telefoon dat krijg je iemand aan de lijn die enkel Duits Engels praat of Engels Spaans,of Engels Russisch Belgische website waar niemand Nederlands praat. dit ruikt oplichting,ik heb een klacht neer gelegd bij FOD economie wegens misleidende reclame. Service 0/10 Bereikbaarheid 0/10 Klantenservice 0/10 Ga liever boeken bij erkende site ipv deze oplichtes

Geplaatst op: 27-10-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Vliegtickets.be


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

TUI logo
TUI
74 beoordelingen
6,0
333Travel logo
333Travel
2 beoordelingen
9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
2 beoordelingen
9

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Vliegtickets.be een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 22 beoordelingen geplaatst over Vliegtickets.be. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,5 gekregen, waarbij 20% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Vliegtickets.be actief?

Vliegtickets.be is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Vliegtickets.be reviews? Dan kunt u naar de website van Vliegtickets.be gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie