Bax-shop reviews, ervaringen en beoordelingen
Bax-shop ervaringen
Alle Bax-shop ervaringen en beoordelingen kun je vinden op deze website. Heb jij eens iets uit het assortiment van Bax-shop aangeschaft en wil jij je ervaring delen met anderen? Wij geven je de mogelijkheid om een review of een beoordeling te plaatsen op onze website. Jouw review of beoordeling helpt anderen bij het vinden van een winkel die goede producten en service levert.
Over Bax-shop ervaringen
Bax-shop heeft een breed assortiment voor alle muziekliefhebbers en muziekmakers. Het assortiment varieert van oordopjes tot geluidsinstallaties voor grote evenementen. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf. Daarnaast hebben zij de Gazellen Award gekregen voor de snelste groeiende onderneming. Om de vraag van de klanten te waarborgen wordt het assortiment nog altijd aangevuld met nieuwe producten. Naast alle populaire producten kun je ook terecht voor exclusieve modellen bij Bax-shop. Om de klanten tevreden te houden blijft Bax-shop kritisch kijken naar hun klantenservice. Tevens geeft bax-hop hun klanten de mogelijkheid om hun Bax-shop ervaringen te delen met anderen op het forum. Hierdoor blijft Bax-shop op de hoogte van de klanttevredenheid. Dit alles heeft geholpen bij het opbouwen van een enorme klantenbestand.
Bax-shop producten en diensten
Bax-shop heeft een breed assortiment in het gebied van muziekinstrumenten, geluid, produceer- en DJ-gear. Naast een kantoorpand en een magazijn heeft Bax-shop een webshop met meer dan 750.000 bezoekers per maand. Om hun klanten zo goed mogelijk te helpen bij technische problemen en montagevraagstukken heeft Bax-shop een eigen technische dienst en installatieteam.
Baxshop service en klachten
Heb jij eens een product gekocht bij Baxshop en ben je niet tevreden over het product of over de afhandeling van het product? Meldt dit door middel van een review of door een beoordeling te plaatsen van jouw Baxshop ervaringen. Mensen willen namelijk graag weten of een webshop betrouwbaar is en of ze betrouwbare producten leveren.
Een B-stock Ayra ERO 150 BSW gekocht die volgens de website geen krassen heeft en goed zou werken, maar ontvangen met gebruikersschade/krassen en bij pan op een bepaald punt een hard geluid maakt. Tevens was de lamp ook aanzienlijk minder fel dan de andere ERO die ik had besteld. Om die reden op 5 juni een retour gestuurd, maar tot op heden niet verwerkt. Op de website staat duidelijk dat binnen 14 dagen geld word teruggestort, maar momenteel is het alweer 18 dagen. Op e-mails word niet gereageerd en telefonisch kunnen ze niks doen, ik snap dit niet.
Ik raad iederwen aan een melding te maken bij het ACM tegen Bax! Dan worden ze hopelijk eens wakker geschud met een fikse boete.
Cadeaubon 100 € besteld. Na 3 weken nog niet toegekomen. Reclamatie blijft onbeantwoord. De laatste maal dat ik daar nog iets bestel! men weze gewaarschuwd.
Gewoon verschrikkelijk, service is een dikke 0 opvolging nog slechter en een uur in wacht staan met de telefoon. ik zou hier helemaal niets kopen want ben al bijna een maand aan het wachten op een toestel wat 3x op stock zou zijn.
Hopeloze service, bestellingen worden niet verstuurd, klantenservice vrijwel onbereikbaar, 45mionuten in de wacht en dan weten ze niet waar ze het over hebben, geholpen wordt je niet meer. Dat was een paar jaar geleden toch een stuk beter geregeld.
Artikelen besteld die niet geleverd worden, wel op voorraad en netjes op tijd besteld en direct betaald!
Ook niet ingelicht dat de bestelde artikelen niet verstuurd zijn!
Dit gaat mij klanten en geld kosten.
Waardeloos!
Wacht ook al ruim 2 weken op een terugbetaling van een geretourneerd artikel.
pianobank zou volgende dag geleverd worden. Niet dus en ook de dagen erna niet. Bax belt na een week doodleuk op of ik zending alsnog wil ontvangen via zelfde vervoerder DHL en zegt erbij dat zij veel klachten krijgen over DHL. Expresse zending via andere vervoerder doet men niet. Beter dus maar andere muziekspullen leverancier zoeken.
Na bestelling van een drumstel een onvolledige set aangekregen. Een halfuur in de wacht bij de klantendienst om dan te horen dat ze een onderzoek gingen starten naar de ontbrekende stukken. Geen communicatie meer naar mij toe dus zelf nog veel mogen bellen. Na heel veel gedoe uiteindelijk de ontbrekende stukken gekregen en nu krijg ik te horen dat ik het drumstel zou moeten terugsturen om dan een nieuwe set te krijgen!! Te zot voor woorden!
Als je ze nodig hebt, krijg je ze niet te pakken of krijg je amper communicatie.
Als het in orde is, krijg je nog duizende mails dat je het drumstel moet terugsturen.
Er klopt duidelijk iets niet bij deze klantendienst!
Ook nog betalingsherinneringen krijgen over facturen die zij opmaken die niet van toepassing zijn. Ik had in het begin reeds betaald dus loopt duidelijk in het honderd.
Alsook heb ik in 3 weken tijd met 7 personen in contact geweest en moest telkens opnieuw beginnen. Dus ook geen communicatie onderling
Algemeen tevreden over het gamma, de productinformatie en het gemak van bestellen en betalen MAAR helemaal niet tevreden over de levering (de laatste 2 keer). Het is heel moeilijk (zeg maar bijna onmogelijk) correcte info te krijgen wanneer een bestelling die op voorraad was na 10 dagen (8 werkdagen) nog steeds NIET aangekomen is MAAR wel betaald.
Ik heb in het verschillende dingen besteld zoals een in ear monitor set en omdat dat altijd goed ging heb ik een tijdje geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar en ik heb ook geen moment de indruk gehad dat ze hier enige moeite voor doen door met de leverancier in contact te treden. Ik moet maar gewoon wachten. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Nog steeds wacht ik op een bevestiging en op terugbetaling. Mijn advies: bestel ergens anders waar ze wel snappen dat de klant hun boterhammen betaalt.
speaker besteld en na levering beschadigd toegekomen , totaal niet meer bruikbaar , na verschillende malen foto's en nodige uitleg te hebben gestuurd nog steed geen duidelijk antwoord laat staan oplossing , enorme teleurstelling dit bedrijf en 30 dagen niet goed geld terug slogan is een frats
After years of hard work and saving up enough money to buy the groovebox of my dreams (the op-1) I finally ordered it via Bax Music.
On the day of delivery however I received an empty parcel without groovebox or receipt or anything in it and was confused that nobody asked to sign for the package.
Immediately I emailed the web store asking what happened here because something went wrong somewhere.
They nicely started an investigation to find out what went wrong.
They got word back from the delivery service that nothing seemed out of the ordinary and that the parcel was signed for, so they concluded the delivery as successful.
Of course I immediately started to panic and went to look at who signed for my groovebox. It turned out that the delivery driver signed for my package. With initials and a signature that I've never seen before.
I emailed Bax Music back to tell them I never signed and don't recognise the initials or signature that the tracking page shows.
They replied after a while saying that the delivery service concluded the delivery successful and that if I had a problem I need to go to them.
After chatting with the delivery service they told me that only Bax Music can start a new investigation (which they refused to do for me) and that my only other option was to call in the police.
After calling the police they started an investigation at Bax Music. At which point they likely showed the successful delivery and the police moved on.
When I told the police the problem is likely with the delivery service they told me that if I want the delivery service investigated that's up to Bax Music to initiate that. Which they again refused to do for me.
I went to look for legal help to try and get my money back. With some help I set up a few letters to try and unbind myself from the purchase. I sent a total of 6 legal letters which nobody replied to which I found very unprofessional.
Afterwards I reached out to the helpdesk at Bax Music via telephone to ask why nobody had replied.
Which is when the service desk agent told me that there is a note under my account stating that "it is no use to reply to this person, we don't have to reply to any calls or emails we receive from him".
I was absolutely destroyed after hearing this.
I give them €2000,- of my hard earned money that I worked years for to accumulate so I can have the instrument of my dreams. Something goes wrong with the delivery which causes me to now still not have the groovebox and lose €2000,- and they refuse to help and then straight up ignore me. Absolutely devastating and heartbreaking.
I've sadly exhausted all my options, the only way for this to be solved is for Bax Music to see me when I say I never signed for the package and that they need to investigate at the delivery service to see that I never received anything. But they refuse to help me, ignore me on purpose and in the process (in my opinion) steal €2000,- from me.
I can't believe this happened to me. All these years of saving, gone. With nothing to show for it but several months of excruciating stress.
Sorry for the excessive review but this series of events is so absolutely crazy to me that I need people to see what Bax Music has done to me.
Op 22 mei 2023 heb ik een basversterker gekocht waarvan er nog 1 op voorraad zou zijn. Niet dus. Na twee weken wachten maar eens gebeld. Antwoord: o, hij is niet leverbaar, staat in backorder (20-25 weken levertijd). Toen heb ik in plaats hiervan een andere versterker besteld. Deze viel tegen, dus heb ik het pakket geretourneerd. Daarna heb ik nooit meer iets gehoord. Na tig mailtjes te hebben gestuurd, bleek dat mijn retourpakket al lang was verwerkt. Ik zou binnen 7 dagen m'n geld terugkrijgen. Het is inmiddels 1 juli en ze blijven me maar aan het lijntje houden. Ik heb hier heel veel stress over en wil daar van af. Daarom heb ik vandaag een incassobureau ingeschakeld, ook al gaat me dat geld kosten. Ik eis gerechtigheid!
BAX MUSIC ALS WERKGEVER: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar Bax Music n.a.v. een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in Goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen ...... Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van Bax Music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij Bax Music. Uitermate kwalijk! Daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van Bax Music.
Bestelling die zogezegd onmiddellijk beschikbaar was, kon pas na een week afgehaald worden. Personeel ongeïnteresseerd , klantendienst telefonisch onbereikbaar.
Na annulering wacht ik al 7 weken op terugbetaling, contact daarover met klantendienst is nutteloos.
Vermijd Bax! Er zijn betere alternatieven
Ik kocht hier en geluidsinstallatie op factuur als Belgisch bedrijf. Echter kreeg ik geen factuur met het Belgische BTW-nummer van Bax-shop maar het Nederlandse. Toch moest ik de BTW betalen maar kan deze niet terugvorderen door een fout van Bax waardoor ik +/- €250 kwijt ben. Na maanden bellen/mailen met Bax (want als ik ze niet contacteer hoor ik niets van hen) krijg ik te horen, 'jammer niets aan te doen, wij gaan dat niet voor u oplossen'.
Ik heb al voor duizenden euro's bij Bax gekocht en dan wordt ik zo behandeld.
Mijn geduld is op en FOD economie is de volgende stap.
Iets kopen bij Bax-Shop levert alleen maar problemen op, extra boekhoudingskosten en je verliest nog eens je BTW door fouten lang hun kant...
Wees verstandig, voorkom dit en koop elders...
Lange tijd 2010 - 2017 ben ik redelijk tevreden geweest tav 'zakt-als-een-baksteen' shop ;-).
Vooral waar het ging om snelle levering tegen een toen nog 'concurrerende' prijs. Echter, al vanaf 2017 werd de 'klantvriendelijkheid' nog slechter, de serviceverlening nog beroerder.
En ze probeerden zelfs een huurcontract door mijn neus te boren voor een basgitaar waar ik aanvanklijk interesse in had, maar eerst een paar vragen beantwoord wilde zien. Dat er op diezelfde basgitaar een levertijd van zeven maanden was (zie website!) drong blijkbaar niet tot hen door... Of die keer dat ik vragen had over een duur FX-pedaal. Ik zou binnen het kwartier teruggebeld worden (twee jaar verstreken en tot op heden niet gebeurd ;-). Tijdsbesef is er niet. En er is al helmaal geen enkel benul of kennis van producten en hoe ze daar met muzikanten moeten omgaan. Alsof er alleen maar schoolgaande weekendhulpjes werken die meer interesse hebben in hun loon (dat wij moeten betalen) dan voor de klanten. Ik heb een 'vergeet-mij' verzoek ingediend...
Heb enkele weken geleden 2 bestellingen gedaan (ruim 300 euro), naar nu blijkt de levertijd meer dan 25 weken, dus wil mijn geld terug.
Bax-shop reageert al dagen niet op email en ook niet op de annulering per email. Mijn geld heb ik niet teruggekregen!
-Heb meerdere terugbelverzoeken gedaan, geen reactie.
-Zeker 6x gemaild, geen reactie.
-Opgebeld: er wordt niet opgenomen maar direct opgehangen.
De bestelling, die elders gewoon op voorraad is, heb ik geannuleerd. Wil mijn geld terug!!
Maar hoe?
Gitaar besteld van bijna 900 euro. Produkt zou daags nadien aankomen. Nooit iets ontvangen. Bedrijf is telefonisch onbereikbaar sinds eind 2022. Op mails naar de klantendienst wordt niet gereageerd. Vrees dat ze in slechte papieren zitten en faillissement nabij zijn. Blijf er weg !!!
Vandaag bestellen, morgen in huis. Niet dus. 3 dagen later. Hele dag bezig geweest winkel te bereiken.
Wachttijd tot meer dan 25 minuten
Winkel is dagelijks niet te breiken. Waardeloos.
klantendienst is onbereikbaar:
telefoneren lukt niet, lange wachtrij, telkens opnieuw
geen reactie op contactformulieren die je hen via hun site stuurt
beloofde reactietijd is ruim overschreden, gewoon een seintje dat ze je mail ontvangen hebben en probleem zullen bekijken lukt hen niet
cadeaubon kopen lukt, maar hem besteden lukt niet, te mijden
Na veel telefoontjes ( niet bereikbaar) baxie 5/6 uur in de wachtrij, mails en messenger nog steeds ons geld niet terug , wel veel excuses Ivm fouten op de financiële afdeling maar t lukt ze maar niet geld terug te storten😡
De prijs en kwaliteit zijn goed maar heel vaak problemen met het uitchecken van producten online. Als ze iets niet hebben en je vraagt ernaar toe via telefoon dan bestellen ze het verkeerde artikel ook al heb je deze zeer dringend nodig. Wel veel keuze tussen producten als ze het tenminste hebben anders zitten we weer bij mijn tweede zin.
Bij het bestellen van een produkt kwam het pakje aan in een andere gemeente compleet ander adres tot op heden nog steeds geen antwoord gehad.
Malafide praktijken!
Vandaag een b - stock djx900 van behringer aangekregen. 2 knoppen van 2 kanalen waarvan 1 al was afgebroken en 1 afbrak als ik ze nog maar aanraakte! Duidelijk gewoon terug vast geplakt met seconelijm! De 2 kanalen werken ook niet! lampen die bleven branden terwijl ze niet moesten branden! linker kanaal van de master die dat niet werkt!
Koop hier geen spullen 2dehands want ze zetten je gwn in het zak! Schandalig! En als je via hun website een retourneer aanvraag wilt indienen dan werkt het niet!
Niet aan beginnen!
op 2 september besteld, op 17 september geen oplossing in zicht. Medewerkers zijn compleet onverschillig. Elke medewerker aan de lijn zegt dat er een gigantische achterstand is in de e-mails.
Mijn ervaring: winkelmand is plots leeg, foute facturatie, bestelling verstuurd naar Bax-shop in plaats van ons adres, tweede keer weer zelfde fout. Factuur pas rechtgezet naar 3 keer aandringen. Vandaag nog steeds geen levering. Ik heb het opgegeven.
super klantvriendelijk en goeie service
te danken aan Jeroen van bax music.
Ik had al vertrouwen van het verleden ,van een kleine bestelling ,nu ook terug alles correct verlopen, gewoon een superwinkel die Bax-shop! en dan nog ééns de koop van mijn leven een Gibson 335 onklopbare prijs dank aan Bax-shop!
Muziekinstrument binnengenbracht voor reparatie binnen garantie. Het probleem was gemakkelijk op te lossen, zo verzekerde me de muziekinstrumentenbouwer. Na 5 weken nog niets gehoord van Bax. Email gestuurd naar Bax, na een week een vaag antwoord. Tweede mail gestuurd voor meer duidelijkheid. Blijkbaar hebben ze het instrument niet naar de producent gestuurd, maar zit het vast bij een eigen reparatiecentrum. Stellen me dan voor om nieuw instrument te kopen, met een wachttijd van 12 weken!
Oortjes besteld voor mijn zoon. Binnen 2 weken kapot. Geretourneerd en na 6 weken niks gehoord te hebben contact opgenomen. Het was ontzettend druk dus reparatie duurde langer. Ik kon voor hetzelfde bedrag iets anders uitzoeken.
Anderhalve maand later komen alsnog de oortjes. Na 2 dagen zijn ze wederom kapot. Wij zijn er klaar mee.
Ruim anderhalf jaar later komt er opeens een factuur voor de oortjes. Ik weiger te betalen omdat ik had omgeruild en de, van waardeloze kwaliteit, oortjes niet had besteld. Bax schakelt vervolgens een Incassobureau in die, zelfs nadat ik de, van waardeloze kwaliteit, oortjes teruggestuurd heb, blijft dreigen met een deurwaarder.
Erg menselijk en klantvriendelijk allemaal! Zo'n onbeschoft bedrijf heb ik niet eerder meegemaakt.
Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ”˜Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.
Meest onprofessionele webshop ooit.
Leveringstijden worden niet nageleefd.
cadeaubonnen die het niet doen.
Gitaar ondeugedelijk geleverd met kapotte stemmechanieken. De oplossing is 20% waarde verlies omdat Bax beweerd zonder enig bewijs overigens dat de gitaar ondeugdelijk behandeld is.
Debiteurenbeheer wat met een deurwaardes dreigt voor een product dat niet besteld is en niet eens geleverd is.
Wat een rotzooi
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Bax-shop een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 80 beoordelingen geplaatst over Bax-shop. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,6 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Bax-shop actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Bax-shop reviews? Dan kunt u naar de website van Bax-shop gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.