Hallmark logo

Hallmark reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Hallmark reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
217
Hallmark logo
Website
Hallmark
Categorie
Webshops

Hallmark ervaringen

De Hallmark ervaringen zijn volgens hun eigen website super positief. Maar hoe zit dat nou echt? Je leest het allemaal op onze website. Wij verzamelen de ervaringen van echte klanten en verzinnen geen cijfers. Klanten weten zo precies waar ze aan toe zijn als ze onze website hebben bekeken. Wij zijn onafhankelijk en kunnen je vertellen of een kaartje echt aankomt als je deze bestelt via de website van Hallmark. Met onze ervaringen in je achterhoofd weet je precies wat je moet doen. Heb je zelf toevallig een ervaring met de website? Deel dit direct!

Over Hallmark

Hallmark is een van oorsprong Amerikaans bedrijf dat al tientallen jaren bekend staat om de bekende kaartjes. Het bedrijf staat voor het sturen van een kaartje bij een belangrijk moment. Doordat we steeds meer online bestellen heeft Hallmark sinds een aantal jaren ook een webshop. Je kan hier zelf je eigen kaartje laten maken en drukken. Jouw kaartje wordt vervolgens verzonden en de volgende dag ontvangt iemand al een kaartje in huis. Ideaal als je te laat bent met het kopen van een kaartje en je toch nog wil laten weten dat je aan iemand denkt.

Kaart met cadeau

Je kan bij Hallmark niet alleen terecht om een kaartje te sturen, maar er ook direct een cadeau bij te doen. Handig als je bijvoorbeeld net niet bij een verjaardag kan zijn. Je kan bijvoorbeeld een bos bloemen meesturen of een leuk cadeau voor de pasgeboren baby. De Hallmark ervaringen over de cadeautjes kan je hier teruglezen. Je weet zo precies of je er een cadeau bij moet sturen.

Geboortekaartjes

Naast wenskaarten kan je bij Hallmark ook het geboortekaartje laten maken. Een geboortekaartje hoeft niet duur te zijn. Je kan zelfs eerst een proefdruk laten thuisbezorgen. Zo kan je voor de bevalling controleren of het kaartje helemaal naar wens is. Je hoeft nu alleen nog maar het kaartje te versturen, zodra de kleine geboren is. Je hebt bij Hallmark een ruime keuze uit bekende figuurtjes als Forever Friends en Disney.

Gerelateerde bedrijven

Otto.nl logo
Otto.nl
23 beoordelingen
4,4
Fietstas.com logo
Fietstas.com
2 beoordelingen
10
Proxis.com logo
Proxis.com
5 beoordelingen
4,8

Gerelateerde blogartikelen

4,0
8% zou hier weer kopen
39 beoordelingen
Lees onze review over Hallmark

Ons team van experts heeft Hallmark geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Hallmark bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Hallmark is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Hallmark is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van Hallmark. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Hallmark.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Komen hun beloftes niet na

Is al 2 maal op rij dat ik een verjaardagkaart verstuur en niet op tijd toekomt, ondanks dat de bestelling ruim een week van tevoren werd doorgegeven. Nochtans waren er geen stakingen o.i.d. Dat het één maal gebeurd kan ik nog pruimen, maar de volgende keer terug... NEEN, voor mij was het de laatste keer. Zal in het vervolg wel fysiek een kaartje kopen en het zal geen van Hallmark zijn.

Geplaatst op: 20-11-2022
Laatst bewerkt op: 20-11-2022
Geschreven door: Patrick D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Kaart besteld en betaald. Maar nooit geleverd.
Mail wordt niet beantwoord.

Geplaatst op: 30-10-2022
Laatst bewerkt op: 30-10-2022
Geschreven door: Pieke

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Misleidende levertermijnen, onbetrouwbaar

al verschillende malen deden we beroep op hallmark kaarten en attenties om mensen te verrassen; meermaals kwamen de attenties veel later toe dan beloofd. Bij verjaardagen of kampen misten we zo reeds vaak ons doel!

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Lien V.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Kaartjes komen niet aan op aangegeven dag

Kaartjes besteld voor de kinderen hun kamp. Helaas zijn ze niet afgeleverd. Jammer.
1 keer en nooit meer

Geplaatst op: 01-08-2022
Laatst bewerkt op: 01-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 3/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Echt waardeloos

Voor verjaardag verpieterd boeket gekregen, zag er niet uit. Klantenservice wil dat klacht via besteller gaat. Ik wil haar niet lastig vallen, bovendien ben ik bang dat ze dan afgescheept wordt met een tegoedbon ofzo. Ik wil gewoon een nieuw, fris boeket! Geen enkel woord van excuus over het slechte boeket. Ik zie meer klachten over de boeketten trouwens.
Voor mij nooit meer Hallmark!

Geplaatst op: 11-07-2022
Laatst bewerkt op: 11-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht!

Ik ben altijd super content geweest, het bestellen gaat eenvoudig en je kan kaarten personaliseren. Maar het voorval van maandag heeft alles ongedaan gemaakt. Ik had 30/06/2022 een bestelling gedaan met een verjaardagskaartje en een cadeau namelijk jelly beans. Dit moest op 11/07/2022 geleverd dienen te worden. Op 11/07/2022 omstreeks 8u57 kreeg ik een email van hallmark dat ze het cadeau niet hadden kunnen versturen vanwege geen voorraad. Ik stelde de vraag of ze dan de kaart toch tenminste hadden verzonden, ook dat hadden ze niet gedaan, want het was 1 pakket lieten ze weten. Ik stel mij dan de vraag waarom kunnen ze de klant dan niet tijdig verwittigen ipv de dag van het normaal voorziene aflevering, logistiek kan dit toch niet. Moest dit tijdig werden gemeld, dan had ik zelf nog iets kunnen voorzien, ik vertrouw er op en dan krijg je dat. Wat ik ook nog een punt vind, wat absoluut niet kan, het had mij €9.90 gekost, ik kreeg van hun een kortingscode van €2.89... en de rest.... Ze hebben dit uiteindelijk wel terug gestort, ik had niet om die kortingscode gevraagd, ik wou mijn geld terug. Geen aanrader!
Zij schrijven zelf dat ze weten hoe belangrijk waardevolle relaties zijn ???? Welke ??? De relatie met het geld misschien!

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 13-07-2022
Geschreven door: Ine E.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kaarten komen niet tijdig toe!

Ik vind het heel jammer
Dat de personen op de gevraagde data de verjaardagskaart niet kregen.
Ontvangst vandaag 20/6 gevraagd en geen kaart in de bus! Vorige keer was de kaart een week later toegekomen. Dit is echt onaanvaardbaar en ik zal dus nooit meer bij jullie bestellen!

Geplaatst op: 20-06-2022
Laatst bewerkt op: 20-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Door een error op de website wordt de aangemaakte kaart niet goed weergegeven. Dus hebben ze een variant met de verkeerde tekst gestuurd... Helaas is er bij de klantenservice geen enkel begrip en weigeren ze de goede variant te sturen. Slechte service!

Geplaatst op: 30-06-2022
Laatst bewerkt op: 01-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf die zijn belofte niet nakomt

Voor een geslaagde kleindochter,chocolade en een kaart besteld.zou de volgende dag bezorgd worden.niet dus.de dag erna ook niet.track en trace code is doorgehaald en bezorgmoment is nu niet bekend.
Nou de lol is er wel af en hoeft eigenlijk niet meer.
Voor mij nooit geen hallmark meer

Geplaatst op: 11-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos flut bedrijf

Vaderdag ballon besteld op donderdag 9 juni zou geleverd worden vrijdag.
Na twee bevestiging mails vrijdag dat postbode zou komen in b post app gekeken ineens zou het maandag geleverd worden.
Zou fout zijn in mijn adres.
Terwijl adres correct was.
Gebeld op vrijdag naar hallmark bleken de bureaus gesloten.
Zondag e mail gestuurd maandag antwoord gehad dat mijn adres idd wel klopte.
Waarbij ik bon gehad heb voor de verzending kosten.
Terwijl ik vroeg om 21 euro terug te storten.
Vaderdag was 12 juni niet 13 juni.
De ballon zou maandag komen.
Wel niets gehad 21 euro betaald voor ballon die er nog steeds niet is.
Zal hier niets meer bestellen.
Wel makkelijk verdiend bij hallmark waardeloos bedrijf.

Geplaatst op: 13-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Bianca G.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Een geslaagd ballon met kaart besteld voor mijn zusje, is vervolgens de kaart en ballon nog niet verzonden naar POST NL waardoor het veel te laat aankomt. Nu moet ze een paar dagen wachten voordat het er is en is de verassing weg.

Verder is de klantenservice en chat niet te bereiken.

een waardeloos bedrijf, nooit meer bestellen.

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Leonie I.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

cadeautje (pralines: bederfbaar dus)+ kaart besteld voor mijn 91-jarige vader, in de loop van de leveringsdag verscheen er 'bezorger haalt voorgestelde datum niet", dat daar nog aan toe, maar terwijl mijn vader ZEKER thuis was en ook nog steeds goedhorend(!) heeft de besteller dit gewoon gedropt in een afhaalpunt (nog moeilijk bereikbaar voor mijn vader ook), dit kan gewoon niet!!! nooit weer

Geplaatst op: 24-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer !

Ruim op voorhand bestelde ik een boeket rozen ter waarde van 36,90 (verzendingskosten inbegrepen) voor de verjaardag van een vriendin. Levering zou zaterdag 14/05 plaatsvinden, niets ontvangen. 's Avonds met lege handen naar het feest getrokken. Rozen uiteindelijk op maandag 16/05 geleverd... maar ik wou het pakket weigeren. Echter, de chauffeur dropte de doos in de hall van het appartement en éénmaal beneden, ik woon op de 1ste verdieping, was hij al vertrokken. Het waterbakje in de doos was leeg, van verse rozen is hier dus geen sprake. Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen want 2 rozen waren al compleet verwelkt. Heb al meermaals bloemen besteld via het internet bij topbloemen.be en nooit een probleem gehad. Dus Hallmark : voor eens en altijd , nooit meer !

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Peter S.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

Voor mijn zusje die geslaagd is een ballon met een leuke kaart besteld. Op de dag dat ze was geslaagd geen Hallmark en blijkt dat de ballon en kaart nog niet bij Post NL zijn aangekomen. Geen beloftes doen die je niet kan nakomen.
Kan ze niet via de chat of telefoon bereiken.

NOOIT meer Hallmark voor mij!

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Leonie I.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer op tijd geleverd! Groot verschil met vroeger!!

Blijkbaar lukt het niet meer om te leveren op de dag die je vraagt. Ik stuur behoorlijk veel kaarten met Hallmark en het blijkt maar niet te lukken om op het beloofde tijdstip te leveren. Héél vervelend als het een verjaardag betreft!!!!
Ook post naar kampjes van de kinderen tijdens vakanties of schoolreizen komt niet op tijd toe.
Zelfs als je extra bij betaalt, komt het niet tijdig toe. Allesbehalve fijn!!!!!!!!

Geplaatst op: 09-06-2022
Laatst bewerkt op: 09-06-2022
Geschreven door: Els P.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet afspraak nakomende rotzooi

Ik heb voor twee jaar bij halmark besteld, zou op een specifieke datum geleverd worden. het is maar goed dat het geen baby was. Vier dagen later kwam het .Daar het hierom een ballon , zat er niet veel lucht in. Dit jaar wilde ik het nog een keer proberen, een bos rozen met een kaart. De rozen kwamen in eerste instantie te laat(weer) 2dagen en hebben het EEN dagdeel volgehouden.
Ik denk dat goed dat men daar niets meer besteld. Ik in ieder geval niet. De prijs op zicht is misschien wel goed,als het kwaliteit was geweest

Geplaatst op: 30-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
2/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Voor de 1ste maal zwaar teleurgesteld

Ik heb al veel houten verjaardagskaarten besteld. Was altijd in orde. Ik heb er nu 2 besteld en ontvangen. Deze zijn een teleurstelling. Het hout is lelijk en de kleuren zijn niet egaal. Het lijkt op vochtige plekken. Jammer.
M.v.g.

Geplaatst op: 03-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Conny V.

8 / 10
5/5 3/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ballon is zijn geld niet waard. Na 2 dagen volledig leeggelopen.

Ballon werd afgeleverd in postkantoor op donderdag . Vrijdag heb ik de box afgehaald en ‘s avonds afgegeven aan mijn kleindochter. Alhoewel ze de ballon altijd bij het koordje vasthield was de lucht er na 2 uur reeds uit. Groot verdriet natuurlijk.

Geplaatst op: 13-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Loreine M.

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte levering

Ik hadden ballon besteld voor iemand die 6 maanden ziekenhuis had gelegen op woensdag besteld en zal vrijdag geleverd worden maar kwam een dag later in de middag dus de verassing was er niet mee het is mijn laatste bestelling geweest

Geplaatst op: 13-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cees B.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik zou zeggen geen serious bedrijf!! Pakket veels te laat bezorg.

Vanaf donderdag ochtend, ballonen met kaart bestel, en het zuo vrijdag binnen komen.
de jarige de hele wiekend wachten tot dat ze kwamen, maar ze waren pas maandag laat gekomen.
Ik vind het niet normaal dat ze niet aan hun afspraak houden. Volgende dag, is volgende dag en Niet over een week!!

Geen goede ervaring👎

Geplaatst op: 20-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wilma V.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
De indruk wordt via track en tracé gewekt dat je brievenbus pakket op tijd bezorgd wordt. Maar op de bezorgdag blijkt ineens dat er een dag vertraging is

Dit noem ik misleidende voorlichting. Dan is wat jammer zeggen zeer kort door de bocht. Daar het pakketje voor een kind is die denkt dat je hem vergeten bent. Want je belt ook niet want er komt een verrassing met de post. Zeer slecht van het bedrijf

Geplaatst op: 20-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Rampzalig

Betreft bloemen :
dag te laat terwijl een 5 tal dagen vooraf besteld. Doos en rest stonk naar sigarettenrook. Bloemen in leverings bestelwagen vermoedelijk in de vorst blijven staat de dag/nacht van ophaling. Lees andere beoordelingen, ook spijt dat ze niet eerder gelezen waren. Hallmark kwaliteit is bij mij geschonden. Nooit meer dus , zal ook de jaarlijkse kaarten wel gewoon kopen en versturen. Kost alles genoeg , en voor veel minder geld veel mooiere bloemen. Schande dus ... nu zou ik een foto moeten sturen , maar een aantal bloemen heb ik al in de groencontainer gedaan... en een paar andere tulpen er bij gestoken om nog iets van het spul toonbaar te maken voor een paar dagen. ik was zo kwaad dat ik de Amerikaanse CEO wou mailen. Ben een beetje bekoeld nu....

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Daniel B.

4 / 10
4/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurgesteld en mooi moment voor altijd gemist.

Op site wordt bezorging op volgende dag beloofd. Daarom voor kleindochter haar 1ste verjaardag een mooie en vooral ook dure ballon besteld. Eerst zou de bezorging aan het begin van de dag zijn, toen later op de dag en daarna uitgesteld tot volgende dag. Wat een mooi moment zou zijn geweest werd een enorme teleurstelling. Ik bestel hier ik nooit meer en ben boos op mijzelf dat ik niet eerder de review heb gelezen. Bezorging garanderen zou verboden moeten zijn als dat niet kan worden waargemaakt.

Geplaatst op: 09-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Idioot, ze leveren niet, geven pas na de datum waarop ze moesten leveren aan dat ze te laat zijn. En dan krijg je alleen de verzendkosten GEDEELTELIJK terug in een KORTINGSBON. Belachelijk.

Geen service, idiote reactie..

Geplaatst op: 27-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ireen

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Uitschrijving.

Waarom is het zo moeilijk om je uit te schrijven.

Geplaatst op: 30-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: J.W K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos! Te te laat!

Te laat geleverd! Schuld ligt weer eens elders. Lijkt een gewoonte voor Hallmark.
Nooit meer! En dan nog principieel zijn ook!
Boycotten dit bedrijf!!

Geplaatst op: 29-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jan J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Triestig boeket van zeer lamentabele kwaliteit ontvangen van vrienden als beterschapswensm

Boeket van een tiental roze pioenen enkele dagen geleden ontvangen als beterschapswensen.
Mooie doos en netjes in een beker met water, dus gaf een verzorgde indruk. De bloemknoppen zagen er nogal gesloten uit en waren wat bruining van kleur. Ik hoopte dat ze zouden open komen, een beetje tegen beter weten in.
Bloemen zijn intussen verder aan het verpieteren, zonder te zijn open gegaan. Nog nooit zo'n triestig boeket gehad, noch gezien. Jammer, ook voor onze vrienden die goed geld betaald hebben om me blij te maken. Koop hier geen bloemen!!
Jammer dat je een minimale score moet geven, want heel de service is waardeloos

Geplaatst op: 16-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Greet S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ballonnen a raison van €39 voor geboorte, maar dagen te laat bezorgd! De lol was eraf, een klacht helpt niet. Bestel hier NIETS. Zelf heb ik te laat de slechte reviews gezien.

Leuk idee, die geboortedalingen, ook leuke kaart. Maar zonder tijdige bezorging heb je er niets aan. De lol is er dan af en het cadeau met een vertraging van enkele dagen slaat nergens op.

Geplaatst op: 14-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sylvia B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Te laat en in stukken geleverd

Ik had een kaart met de cijfers 50 besteld en deze laten bezorgen bij de jarige.
Het kwam 2 dagen na de verjaardag in gebroken stukken aan.
Hallmark legt de schuld bij post.nl en doet er verder niets mee.
Zonde van het geld en verrassing weg!
Voor mij nooit meer!

Geplaatst op: 11-04-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Claudia G.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting

Grote dozen poskaarten verkopen die dan maar 10% gevuld zijn, schandalig

Geplaatst op: 20-12-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jan

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Hallmark


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Otto.nl logo
Otto.nl
23 beoordelingen
4,4
Fietstas.com logo
Fietstas.com
2 beoordelingen
10
Proxis.com logo
Proxis.com
5 beoordelingen
4,8

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Hallmark een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 39 beoordelingen geplaatst over Hallmark. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,0 gekregen, waarbij 8% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Hallmark actief?

Hallmark is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kaarten versturen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Hallmark reviews? Dan kunt u naar de website van Hallmark gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie