Hallmark reviews, ervaringen en beoordelingen
Hallmark ervaringen
De Hallmark ervaringen zijn volgens hun eigen website super positief. Maar hoe zit dat nou echt? Je leest het allemaal op onze website. Wij verzamelen de ervaringen van echte klanten en verzinnen geen cijfers. Klanten weten zo precies waar ze aan toe zijn als ze onze website hebben bekeken. Wij zijn onafhankelijk en kunnen je vertellen of een kaartje echt aankomt als je deze bestelt via de website van Hallmark. Met onze ervaringen in je achterhoofd weet je precies wat je moet doen. Heb je zelf toevallig een ervaring met de website? Deel dit direct!
Over Hallmark
Hallmark is een van oorsprong Amerikaans bedrijf dat al tientallen jaren bekend staat om de bekende kaartjes. Het bedrijf staat voor het sturen van een kaartje bij een belangrijk moment. Doordat we steeds meer online bestellen heeft Hallmark sinds een aantal jaren ook een webshop. Je kan hier zelf je eigen kaartje laten maken en drukken. Jouw kaartje wordt vervolgens verzonden en de volgende dag ontvangt iemand al een kaartje in huis. Ideaal als je te laat bent met het kopen van een kaartje en je toch nog wil laten weten dat je aan iemand denkt.
Kaart met cadeau
Je kan bij Hallmark niet alleen terecht om een kaartje te sturen, maar er ook direct een cadeau bij te doen. Handig als je bijvoorbeeld net niet bij een verjaardag kan zijn. Je kan bijvoorbeeld een bos bloemen meesturen of een leuk cadeau voor de pasgeboren baby. De Hallmark ervaringen over de cadeautjes kan je hier teruglezen. Je weet zo precies of je er een cadeau bij moet sturen.
Geboortekaartjes
Naast wenskaarten kan je bij Hallmark ook het geboortekaartje laten maken. Een geboortekaartje hoeft niet duur te zijn. Je kan zelfs eerst een proefdruk laten thuisbezorgen. Zo kan je voor de bevalling controleren of het kaartje helemaal naar wens is. Je hoeft nu alleen nog maar het kaartje te versturen, zodra de kleine geboren is. Je hebt bij Hallmark een ruime keuze uit bekende figuurtjes als Forever Friends en Disney.
Ik betaal graag extra voor een postzegel als de service, die beloofd wordt, ook navenant is. Bijna 6 euro kwijt voor een kaart en 4 dagen later nog niet aangekomen. Is misschien niet helemaal Hallmarks fout maar de service is niet betrouwbaar. Eer dat je een korting gespaard hebt, duurt ook vrij lang. Niet tevreden! Klantenservice is er ook niet. Jammer.
Kaart besteld voor een verjaardag. Ruim van te voren besteld maar we zijn nu 5 dagen verder en de kaart is nog steeds niet aangekomen.
Mijn bestellingen komen nu keer op keer niet aan. De chat van Hallmark werkt niet ook al geeft de site dit leuk aan. Zogezegd 'service' niet dus.
Nooit excuses of iets om het goed te maken. Antwoorden op vragen krijg je niet. Zo koel, zo klant-onvriendelijk. Vragen worden genegeerd.
Er wordt duidelijk niets aan dit veel voorkomende probleem gedaan.
Kortom, Hallmark is niet te vertrouwen of kan je niet gebruiken wanneer een kaart heel belangrijk is.
Een dag te laat geleverd én met de verkeerde verjaardagskaart!!
Prutsers
Bij bestelling van cadeau met kaart komt de courrierdienst niet meer aan huis langs bij ontvanger en laat dus ook geen melding na. Volgens Hallmark laat PostNL geen meldingen na en moet iedereen de verzending via een app van PostNL nagaan. Dus moet de verzender meedelen aan de ontvanger dat hij de verzending van zijn cadeautje moet opvolgen via de app of track en trace code. Waar is nog de verrassing voor de ontvanger en wij kunnen toch zelf als verzender dit niet allemaal opvolgen. Heel jammer, reeds meermaals meegedeeld aan Hallmark maar bieden geen oplossing. Waarom geen beroep doen op andere courrierdienst, BPOST bijvoorbeeld. Denk twee keer na voor het bestellen van cadeau's via Hallmark.
Het is een ongelooflijk leuke en mooie manier om mensen in de bloemetjes te zetten. Wat jammer is, is dat dat bijna altijd later gebeurt dan de voorziene datum. Bij mij zijn er al drie kaartjes gewoon te laat aangekomen. Ook een pakketje met bloemen in, kwam schromelijk te laat. Twee kaartjes zijn nooit toegekomen... Er wordt nochtans genoeg voor betaald.
Ik denk niet dat ik nog gebruik maak van de Hallmark- service.
Mijn echtgenote had kaartje besteld voor mijn verjaardag via hallmark account mezelf. Helaas niet toegekomen. Kan gebeuren maar een klacht indienen hieromtrent en compensatie krijgen is niet mogelijk. Een mail versturen al evenmin.
Dat Hallmark bestellingen die ‘s morgens vroeg al zijn geplaatst, pas na 19.00 uur op de post doen! Logisch dat het dan de volgende dag NIET geleverd wordt!!!
Voor de vrajaarsag van m'n vader een kado besteld , maar levering werd wlke dag uitgesteld naar volgende dag , 2 dagen na beloofde levering wilde ik annuleren omdat m'n vader op de zoveelste uitgestelde dag niet meer thuis zou zijn voor een week . Annuleren was niet meer mogelijk , bij retour zenden zou ik m'n geld ook niet meer terug krijgen .
Bestel een kaart en bloemen bij ons en wij zorgen dat ze op tijd geleverd worden. Dat is toch wat ze beloven bij Hallmark? Maar blijkbaar kunnen ze dat niet. Calamiteiten en de drukte zijn hun excuus. De klant betaalt de verzendkosten en er wordt niets (of te laat) geleverd. Waarom dan nog bestellen bij Hallmark?
Tip: vaak opslaan tijdens het bewerken; Toch wel even wat tijd er in gestopt om een leuke tekst te verzinnen, bij bestellen een kleine storing en ineens is mijn kaart weg, dus ik kan opnieuw beginnen.
Vorige keer was het mijn valentijnscadeau en kaart die gewoon niet aankwam, volgens track en trace bezorgt
Nu is het een beterschap kaartje met bloemetje voor mijn medewerkster.
Service hierover laat je dermate lang wachten, ik stuur een duur cadeau zorg gewoon dat hij aankomt
Meestal koop ik zelf een cadeautje voor mijn vrouw op valentijnsdag. Maar omdat ik niet thuis was dit jaar heb ik een account geopend bij Hallmark en een mooie grote kaart met een doos chocolade erbij besteld voor de Valentijn. Dat kost wat, maar dan heb je ook wat.
Kreeg keurig een melding dat het cadeau (met de gewone post) tussen 9.00 en 18.00 uur afgeleverd zou worden. Toen ik 's avonds voorzichtig informeerde bleek er niets geleverd te zijn en vertelde de app dat PostNL zijn uiterste best deed het voor 22.00 uur te bezorgen. Al rond 19.30 vermeldde de app dat het allemaal mislukt was en nu (10.20) de volgende dag vermeld de app dat ik vooral regelmatig moet checken om er achter te komen wanneer het meneer Post behaagt het cadeau te gaan leveren.
Gereclameerd via de chat bij Hallmark maar die geven aan dat het in de algemene voorwaarden staat dat ze een valentijnsdag cadeau op ieder willekeurig moment kunnen leveren... Aangeven dat levering op 14-2 voor mij een essentieel onderdeel is van een valentijnscadeau, maar daarin verschillen Hallmark en ik van mening. Een coupon gekregen voor een gratis verzending bij een volgende poging t.w.v. 2,95.
Maar die gaat ze gelukkig niets kosten want het mag duidelijk zijn dat die tweede poging er niet gaat komen.
Volgende keer bel ik wel even, dan weet ik zeker dat ik op tijd ben!
Kaart voor valentijns dag besteld en dit voor 22 uur besteld en zou op de dag van Valentijn geleverd worden. Hier zelfs 4,95 bezorgkosten voor betaald en deze is helemaal niet geleverd op valentijns dag.. erg slecht van Hallmark en erg lullig vind ik zelf ook voor diegene voor wie de kaart was.
Ruim op tijd kaart besteld, niet geleverd. Zijn ook niet bereikbaar. Was eens maar niet weer
Wat een toppers zeg. Zelf per abuis het verkeerde huisnummer ingevoerd. Binnen 2 dagen contact met Hallmark, vriendelijk telefonisch geholpen en nog dezelfde week correct geleverd zonder meerprijs. Een kleine meid heeeel blij mee gemaakt!
Is al 2 maal op rij dat ik een verjaardagkaart verstuur en niet op tijd toekomt, ondanks dat de bestelling ruim een week van tevoren werd doorgegeven. Nochtans waren er geen stakingen o.i.d. Dat het één maal gebeurd kan ik nog pruimen, maar de volgende keer terug... NEEN, voor mij was het de laatste keer. Zal in het vervolg wel fysiek een kaartje kopen en het zal geen van Hallmark zijn.
Kaart besteld en betaald. Maar nooit geleverd.
Mail wordt niet beantwoord.
al verschillende malen deden we beroep op hallmark kaarten en attenties om mensen te verrassen; meermaals kwamen de attenties veel later toe dan beloofd. Bij verjaardagen of kampen misten we zo reeds vaak ons doel!
Kaartjes besteld voor de kinderen hun kamp. Helaas zijn ze niet afgeleverd. Jammer.
1 keer en nooit meer
Voor verjaardag verpieterd boeket gekregen, zag er niet uit. Klantenservice wil dat klacht via besteller gaat. Ik wil haar niet lastig vallen, bovendien ben ik bang dat ze dan afgescheept wordt met een tegoedbon ofzo. Ik wil gewoon een nieuw, fris boeket! Geen enkel woord van excuus over het slechte boeket. Ik zie meer klachten over de boeketten trouwens.
Voor mij nooit meer Hallmark!
Ik ben altijd super content geweest, het bestellen gaat eenvoudig en je kan kaarten personaliseren. Maar het voorval van maandag heeft alles ongedaan gemaakt. Ik had 30/06/2022 een bestelling gedaan met een verjaardagskaartje en een cadeau namelijk jelly beans. Dit moest op 11/07/2022 geleverd dienen te worden. Op 11/07/2022 omstreeks 8u57 kreeg ik een email van hallmark dat ze het cadeau niet hadden kunnen versturen vanwege geen voorraad. Ik stelde de vraag of ze dan de kaart toch tenminste hadden verzonden, ook dat hadden ze niet gedaan, want het was 1 pakket lieten ze weten. Ik stel mij dan de vraag waarom kunnen ze de klant dan niet tijdig verwittigen ipv de dag van het normaal voorziene aflevering, logistiek kan dit toch niet. Moest dit tijdig werden gemeld, dan had ik zelf nog iets kunnen voorzien, ik vertrouw er op en dan krijg je dat. Wat ik ook nog een punt vind, wat absoluut niet kan, het had mij €9.90 gekost, ik kreeg van hun een kortingscode van €2.89... en de rest.... Ze hebben dit uiteindelijk wel terug gestort, ik had niet om die kortingscode gevraagd, ik wou mijn geld terug. Geen aanrader!
Zij schrijven zelf dat ze weten hoe belangrijk waardevolle relaties zijn ???? Welke ??? De relatie met het geld misschien!
Ik vind het heel jammer
Dat de personen op de gevraagde data de verjaardagskaart niet kregen.
Ontvangst vandaag 20/6 gevraagd en geen kaart in de bus! Vorige keer was de kaart een week later toegekomen. Dit is echt onaanvaardbaar en ik zal dus nooit meer bij jullie bestellen!
Door een error op de website wordt de aangemaakte kaart niet goed weergegeven. Dus hebben ze een variant met de verkeerde tekst gestuurd... Helaas is er bij de klantenservice geen enkel begrip en weigeren ze de goede variant te sturen. Slechte service!
Voor een geslaagde kleindochter,chocolade en een kaart besteld.zou de volgende dag bezorgd worden.niet dus.de dag erna ook niet.track en trace code is doorgehaald en bezorgmoment is nu niet bekend.
Nou de lol is er wel af en hoeft eigenlijk niet meer.
Voor mij nooit geen hallmark meer
Vaderdag ballon besteld op donderdag 9 juni zou geleverd worden vrijdag.
Na twee bevestiging mails vrijdag dat postbode zou komen in b post app gekeken ineens zou het maandag geleverd worden.
Zou fout zijn in mijn adres.
Terwijl adres correct was.
Gebeld op vrijdag naar hallmark bleken de bureaus gesloten.
Zondag e mail gestuurd maandag antwoord gehad dat mijn adres idd wel klopte.
Waarbij ik bon gehad heb voor de verzending kosten.
Terwijl ik vroeg om 21 euro terug te storten.
Vaderdag was 12 juni niet 13 juni.
De ballon zou maandag komen.
Wel niets gehad 21 euro betaald voor ballon die er nog steeds niet is.
Zal hier niets meer bestellen.
Wel makkelijk verdiend bij hallmark waardeloos bedrijf.
Een geslaagd ballon met kaart besteld voor mijn zusje, is vervolgens de kaart en ballon nog niet verzonden naar POST NL waardoor het veel te laat aankomt. Nu moet ze een paar dagen wachten voordat het er is en is de verassing weg.
Verder is de klantenservice en chat niet te bereiken.
een waardeloos bedrijf, nooit meer bestellen.
cadeautje (pralines: bederfbaar dus)+ kaart besteld voor mijn 91-jarige vader, in de loop van de leveringsdag verscheen er 'bezorger haalt voorgestelde datum niet", dat daar nog aan toe, maar terwijl mijn vader ZEKER thuis was en ook nog steeds goedhorend(!) heeft de besteller dit gewoon gedropt in een afhaalpunt (nog moeilijk bereikbaar voor mijn vader ook), dit kan gewoon niet!!! nooit weer
Ruim op voorhand bestelde ik een boeket rozen ter waarde van 36,90 (verzendingskosten inbegrepen) voor de verjaardag van een vriendin. Levering zou zaterdag 14/05 plaatsvinden, niets ontvangen. 's Avonds met lege handen naar het feest getrokken. Rozen uiteindelijk op maandag 16/05 geleverd... maar ik wou het pakket weigeren. Echter, de chauffeur dropte de doos in de hall van het appartement en éénmaal beneden, ik woon op de 1ste verdieping, was hij al vertrokken. Het waterbakje in de doos was leeg, van verse rozen is hier dus geen sprake. Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen want 2 rozen waren al compleet verwelkt. Heb al meermaals bloemen besteld via het internet bij topbloemen.be en nooit een probleem gehad. Dus Hallmark : voor eens en altijd , nooit meer !
Voor mijn zusje die geslaagd is een ballon met een leuke kaart besteld. Op de dag dat ze was geslaagd geen Hallmark en blijkt dat de ballon en kaart nog niet bij Post NL zijn aangekomen. Geen beloftes doen die je niet kan nakomen.
Kan ze niet via de chat of telefoon bereiken.
NOOIT meer Hallmark voor mij!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Hallmark een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 54 beoordelingen geplaatst over Hallmark. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Hallmark actief?
Hallmark is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kaarten versturen.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Hallmark reviews? Dan kunt u naar de website van Hallmark gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.