Outspot reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Outspot
Soms wil je het leven gewoon even iets meer kleur geven. Jezelf verwennen met een leuke gadgets. Een citytrip boeken naar Parijs. Of jij wordt helemaal blij van producten scoren tegen bodemprijzen. Of het nu gaat om nieuwe hielbeschermers of oordopjes, het is fantastisch als je hier niet de hoofdprijs voor betaalt. Heb je dan al kennis gemaakt met Outspot? De kans is groot dat je blij wordt wanneer je over hun site surft. Alleen vraag je jezelf wellicht al snel af hoe betrouwbaar Outspot is. Zeker als je een bedrijf niet kent en er worden bodemprijzen gehanteerd, dan kan de twijfel je bespringen. Hoe goedkoop iets ook is, je wilt natuurlijk alleen kopen bij betrouwbare shop. Reviews van anderen klanten helpen je om een weloverwogen keus te maken. Over dit bedrijf hebben wij de beoordelingen al verzameld, zodat jij ze snel tot je kunt nemen. Kijk naar wat andere consumenten in hun recensies vertellen over deze online winkel en kies daarna of jij hier wel of niet gaat kopen.
Over Outspot
Outspot is een online aanbiedingensite waar je aankopen kunt doen voor scherpe tarieven. Er zijn mogelijkheden om jezelf te laten verwennen en inspireren en om je leven meer kleur te geven door allerlei topaanbiedingen. Denk hierbij onder andere aan een citytrip naar Rome, culinaire verwennerijen in restaurantjes of een wellnessbezoek. Ook sportieve avonturen of allerlei juwelen behoren tot de mogelijke opties. Op de site zie je het volledige aanbod. Je kunt je ook inschrijven voor de gratis nieuwsbrief. Dan blijf je dagelijks op de hoogte van dat wat hot is. Outspot geeft aan dat ze uniek zijn in deze branche omdat ze hun klanten een 100% terugbetalingsgarantie bieden. Na aankoop kun je nog twee weken nadenken of de deal echt naar je zin is. Dat is wettelijk verplicht. Bij Outspot is dit geen twee weken, maar zes maanden. In die periode is het mogelijk om je aankoop te annuleren. Zolang je voucher maar niet gereserveerd, opgebruikt of vervallen is. In alle andere gevallen krijg je je geld terug als je dat wilt. Het is wel van belang om even op te letten, want deze garantie geldt voor alle acties met het 6-maand terugbetalingsgarantielabel. Dat is te vinden op de foto van het betreffende product. Elke deal loopt maximaal 7 dagen, dus als je iets interessants ziet, dan moet je niet langer dan een week wachten.
Waarom kiezen voor Outspot
Een aankoop doen bij Outspot werkt heel eenvoudig. In een paar muisklikken heb je het geregeld. Zie je een aanbieding die je aanspreekt, dan klik je op koop nu. Je wordt dan verder begeleid in het aankoopproces. Betalen kan via Visa, Maestro, PayPal, Mastercard of via overschrijven. Na je betaling ontvang je direct de aangekochte voucher in je mailbox. Er zijn niet alleen aanbiedingen te koop, maar je kunt ook meedoen aan winacties. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is jezelf aanmelden. Dit kost je verder niets.
Is Outspot betrouwbaar?
Met aanbieders van goedkope vouchers ben je vaak extra alert als het om de betrouwbaarheid gaat. Bij Outspot zit je wel goed wat betreft kwaliteit en betrouwbaarheid. De site heeft namelijk het BeCommerce kwaliteitslabel ontvangen. Je bestelt en betaalt ook in een veilige omgeving. Als je de recensies van andere klanten bekijkt, dan zie je dat zij over het algemeen zeer tevreden zijn en mag je er dus zeker vanuit gaan dat Outspot een betrouwbaar bedrijf is.
Klantenservice en klachten
Wil je meteen contact met iemand van de klantenservice, dan kun je gebruik maken van de live chat. Je ontvangt dan meteen antwoord op je vraag. Het hoofdkantoor bevindt zich in België. Er is een Adres te vinden op de site. Ook zie je een telefoonnummer en een e-mailadres. Heb je een klacht, dan is er een speciaal e-mailadres om contact te leggen met de helpdesk van Outspot.
Wil jij ook beoordelen?
Profiteerde jij al een keer van een leuke deal bij Outspot? Wil je daar een review over schrijven? Of kocht jij bij deze webshop en ben je helemaal niet tevreden? Onafhankelijke beoordelingen helpen andere consumenten om een weloverwogen keuze te maken. Help hen en laat hier jouw recensie over Outspot achter.
Nu er na onze mail naar helpdesk outspot geen reactie komt.plaatsen wij dit hier zodat mensen gewaarschuwd worden over de wanpraktijken van "De Kaai" die wij via Outspot bestelden en wij deze hebben moeten verlaten!Nu één week geleden en er is tot nu toe GEEN enkele reactie naar ons toe! Onze mail naarOutspot toe:Wij vragen U om de vouchers 67805883-002&003 aan de zaakvoerder van de B&B “De Kaaie” te Nieuwpoort zeker niet uit te betalen aub!!!
Wij hadden met hem deze vouchers gebruikt om van 18 tot en met 20 juni bij zijn B&B door te brengen.
Wij zijn daar dinsdagnamiddag 18 juni om 17u15 aangekomen.Nadat wij onze vouchers afgegeven hadden werden wij begeleid naar een kamer wat bleek een zolderkamer te zijn.Dit stond zo niet omschreven op de site.De fles Cava die op onze kamer zou klaar staan was er ook niet en deze hebben wij zelf moeten gaan vragen aan zijn poetsvrouw die dus ook fungeerde als incheckdame.
Nu,wanneer je naar de foto's kijkt op hun site,strookt dit niet overeen met hetgeen wij te zien kregen.Daar het die dag ook enorm regende,hadden wij voorzien om 's avonds Tv te kunnen kijken.Er stonden wel degelijk 2 TV toestellen,één bij het bed en één op het verdiep waar de badkamer zich situeerde.Doch geen enkele van deze werkte.Bij nader inzien kwamen we tot de ontdekking dat de antennekabel van één van deze toestellen was uit het toestel en kapot getrokken.Toen we de eigenaar daarvoor belden,insinueerde hij dat wij dit euvel misschien zelf kapot gemaakt hadden.Maar niets is minder waar:wij hadden het toestel zelfs niet aangeraakt!!Daarop zijn wij wel heel erg boos geworden daar de eigenaar steeds herhaaldelijk ons bleef beschuldigen dat wij dit probleem hadden veroorzaakt.Hij verzekerde na lange tijd ons dat hij het zou uitzoeken.Diezelfde avond kregen we nog een telefoontje van hem en hij verontschuldigde zich en wist ons te vertellen dat de poetsvrouw per ongeluk die kabel had uitgetrokken maar dat hij daarvoor de poetsvrouw haar ontslag niet kon geven,vonden wij uiteraard ook niet!
Hij verzekerde ons het probleem zelf te komen oplossen de volgende morgen:daarvoor dienden wij onze sleutel achter te laten.Nadat wij van ons ontbijt(waarvoor we zelf naar een andere plaats moesten rijden 2km daarvan)terugkwamen zat hij nog steeds het probleem op te lossen maar het lukte hem niet.Op de andere TV boven was er ook niets van beeld te zien en was er zelfs geen afstandsbediening te bespeuren.Hij zei dat de TV daar wel aan de muur hing maar dat de kabeldistributie nog niet was aangesloten!!
Voor de TV beneden ging hij Telenet bellen en gingen we opnieuw onze sleutel moeten achterlaten en hij wist niet met zekerheid of hij het probleem zou kunnen oplossen.
Hij vermeldde ook als we niet content waren we gerust mochten vertrekken en dat hij ons een voucher zou geven om op een andere keer terug te komen.Ikzelf ben technieker en zag inderdaad dat na het herstel van de kabel door zijn toedoen er inderdaad geen Telenetsignaal aanwezig was.
Waarop ik ook die opmerking maakte naar hem toe.Daarop antwoordde hij:"Wil dat dan zeggen dat ik mijn Telenetfactuur niet betaald heb"Ik gaf daar geen antwoord op.Mijn partner herhaalde nog eens tegenover hem dat het niet mooi was om ons vals te beschuldigen dat wij de oorzaak waren van dit TV probleem.Daarop antwoordde hij dat hij had gezegd dat wij het misschien toch nog hadden kapot gemaakt,Nadien toonde hij zijn GSM en vertelde hij met een grijns op zijn gezicht dat hij alle conversatie tussen ons had opgenomen.De manier waarop deze zaakvoerder met ons is omgegaan is compleet ondermaats en het is zeer moeilijk met deze mens een gesprek mee te beginnen want hij laat U de kans niet om te repliceren.
Verder maken wij ons ook de bedenkingen inzake de brandveiligheid en hebben hem daar ook over aangesproken doch hij wou daar niet meer op antwoorden en is doorgelopen.
Wij weten ook wanneer het daar zou branden,de mensen geen weg naar buiten zien te vinden.Alle personen dienen zich in veiligheid te stellen door via de binnentrappen zich naar buiten te spoeden.Wij zaten dus op de bovenste(tweede verdieping)met aan de voorkant een klein rond raampje(zie foto's in bijlage)waar geen mens door kan en aan de andere kant een veluxraam die zelfs niet kon sluiten en zicht gaf op een onderliggend stuk van de eerste verdieping zonder ladder.Wij gaan er vanuit dat U deze klacht zeer ernstig neemt en vooral dat er daar inspectie moet optreden vooraleer er dodelijke ongevallen gebeuren wat wij ten zeerste zouden betreuren als U onze klacht i.v.m. dit B&B huis niet zou aanvaarden.Nog even ter info:Hij zou het zeker annuleren om via Outspot nog mensen te aanvaarden daar zij steeds met reductie zijn B&B willen boeken want dat heeft hij zeker niet graag.Wij citeren:"Met de mensen die boeken met reductie waaronder Outspot heb ik toch niets anders dan misérie"
Graag willen wij dus om af te sluiten U ook kennis geven van de berichtjes die hij naar ons stuurde.Wij zijn dus niet gebleven tot donderdagmiddag 20 juni en zijn tot de conclusie gekomen dat wij beter terug vertrokken op woensdagnamiddag 19 juni waarvan wij hem ook op de hoogte gebracht hebben.
Wij sluiten nu graag af met de vraag of wij enigszins iets van onze aankoop(zijnde de boeking van deze B&B iets kunnen terugvorderen daar wij onze boeking dus niet volledig hebben benut en anderzijds dat wij het 3 gangenmenu die eigenlijk bedoeld was op de dag van aankomst,maar omdat het restaurant "Neptunus"de dins-en woensdag gesloten blijkt te zijn,het werd verschoven naar donderdagmiddag of avond.Wij vermelden U hier ook bij zoals U zult kunnen lezen uit de berichten van hem,dat hij daar niet zal van wakker liggen en dat hij het geld die wij ervoor betaalden inclusief het diner op donderdag hij ermee een goeie pint zal van gaan kunnen drinken!!
Hopelijk zal U hierbij deze B&B schrappen uit Uw programma om mensen aan te sporen om nog daar te verblijven!!
Wij hopen ook dat wij een gedeelte van hetgeen wij betaalden voor deze B&B te recuperen!
Met dank bij voorbaat om deze mail goed en aandachtig te kunnen doornemen
Wij zijn samen heel goeie klanten bij Outspot en hopen dus echt voor een tussenkomst in de prijs die wij betaalden voor deze vouchers!
Met vriendelijke groeten
P&C Vanclooster-Sandrie
Oudenaarde
Outspot zou bij elke aanbieding moeten vermelden dat het retourneren gratis is of niet. We hebben ooit al eens iets moeten terugsturen en dat ging zonder kosten. Nu hebben we lederen heren sneakers besteld maar de maat is alsnog te klein en moeten we zelf voor de retourkosten opdraaien. Als we dit op voorhand weten staan we niet voor verrassingen.
Tot nu toe: altijd vlot elke bestelling geleverd gekregen! Dikwijls binnen de beloofde tijdspanne!
Ik kocht 2 paar 50 den nude panty s . Ik heb de panty 1 dag gedragen en er zitten allemaal steken aan de tenen. Voor 18 € zou je toch iets betere kwaliteit verwachten.
Ik zal hier niets meer kopen. Het was de eerste keer en de laatste keer.
Robotmaaier van hortensus aangekocht, 6 messen, perfecte service na verkoop. Staat in de beschrijving. Robotmaaier komt aan, 4 messen en na 1,5maand weigert deze alle diensten. Gemaild, en nog steeds elke dag aan het mailen naar de helpdesk zoals ze melden maar geen antwoord, geen reactie. Schandalig. Geld kwijt en een nieuwe moeten kopen. Nooit meer.
Het bestellen ging prima, het betalen natuurlijk ook.
Levering spulletjes; niet ontvangen.
Klantenservice; niet bereikbaar.
Telefonisch, per mail, maakt niet uit, wordt niet op gereageerd.
Met andere woorden, geld weg en geen spullen.
Vandaar; DRAMA !
In plaats van 10 dagen waren het 23 dagen en een slimmerik is op het idee gekomen om stickers op de kussenslopen te plakken. De lijm gaat er niet af en vreet in op de slopen.
ten eerste heel bijzonder dat er bij slechte reviews staat#nogmaals kopen JA, kan me niet voorstellen dat ontevreden klanten, en dat zijn er nogal wat, zeggen dat ze nogmaals willen kopen
morgen plaats ik mijn review over t product en hun service. eerst even testen of er iets veranderd wordt na mijn tekst hier, want dat beweren sommige
Graag veel vlugger antwoord van de leverancier om het aangekocht toestel die nog in garantie is te herstellen of te ruilen 2 weken en nog geen antwoord Dat is toch lang ondertussen wacht ik nog af Dus een elektrisch toestel daar kopen ? Ik twijfel nu
Toestel opgehaald en tot op heden niet teruggekregen
Ook geen reactie meer
Toestel en geld kwijt!
Ik heb een dweilmachine besteld van rond de €64,00 en zou het met 6 dagen ontvangen maar we zijn nu bijna 2weken verder en heb helaas nog niks ontvangen.
Ik hoop dat het z.s.m mijn kant op komt.
Groetjes
Ik bestelde een overnachting in het hotel Riga in Antwerpen. Achteraf bleek dat het me 176 euro via de website kosten terwijl het 150 euro was via het hotel zelf. Het valt dus duurder uit!!
Bestelling geplaasts op 16 januari, leveringstermijn volgens website van 2-3 dagen, betaald met creditkaart. Bestelling vandaag 22 februari ontvangen, en dit na moeilijke communicatie met bedrijf via emails. ZOu hen sterk aanbevelen om meer proactief op te treden en te communiceren, bvb. bij (aanzienlijke) vertragingen!
Ik ontvang toestel om doorbloeding van de benen te bevorderen 94,90 euro 17 jan gestort niet .
Wel allerlei berichten ( GLS ?) dat ik 2 euro moet storten om pak te ontvangen . Dit zonder detail waarover het gaat .
Slecht gestructureerd bedrijf, bestellen en betalen dat gaat zeer vlot.
Maar leveren is zoals het weer wisselvallig, vooral heel laat.
Maar verkopen ook enkel overschot van andere bedrijven, dus geen mirakels verwachten aan die prijzen.
Ik word dood gegooid met Spam. Ik heb me niet aangemeld voor jullie mail. Wel heb ik me meerdere keren afgemeld maar blijf ze ontvangen. Zo irritant. Ik heb er nooit iets gekocht en zal er nooit iets kopen. Ik heb jullie een mail gestuurd om mij uit jullie bestand te halen maar ook dat werkt niet. Slecht bedrijf die alleen spam verstuurd.
Een bedrijf moet ook telefonisch bereikbaar zijn, niet dus!
ik koop dus niet meer bij hun
mijn ervaring bij een eerste bestelling is niet positief, werd niet geleverd volgens afspraak.
Dekbed topper gekocht opengemaakt maar de verpakking was al stuk aangeven dat ik het wilde terug sturen moest het beter dicht maken anders kon het niet in de doos ok geen probleem na 3 weken bericht dat ik geen geld terug krijg om dat de verpakking was opgemaakt ?
Na aantal telefoontjes en emails nog steeds niks gehoord 8 euro verzenkosten kwijt en geen dekbed topper dus 88 euro opgelicht
Na vele negatieve review over Outspot te hebben gelezen, twijfelden ik om daar iets te bestellen. Dacht van dat ik het eerst zelf moest ervaren en met enkele muisklikken had ik de topdekmatras besteld. Blij verrast had ik de bestelling binnen 2 dagen in huis.
De topmatras ligt comfortabel en is van goede kwaliteit voor een mooie prijs aanbieding bij Outspot!
Levering in 6 dagen op de site. Wacht nu al bijna 2 maanden. Absoluut bijna geen respons van OUTSPOT. NOOIT MEER KOPEN DAAR
Hierbij heb ik 3 weken terug mijn bestelling ontvangen, 7 dagen later dan voorzien!! Het betreft grondspots waarvan er 3 zelfs van het eerste moment niet werkten!! Deze grondspots die wel werken op zonne-energie geven zo goed als geen licht!! Een echte oplichting, zelfs bij dit warme en droge weer hebben deze al vocht in het binnenstel, zelfs bij geen natte dagen!!
Levering in 6 dagen op de site. Wacht nu al bijna 2 maanden. Absoluut bijna geen respons van OUTSPOT. NOOIT MEER KOPEN DAAR
komen hun beloftes niet na...zeggen te leveren binnen 5 werkdagen...maar na 10 dagen nog niets ontvangen...ool geen fatsoenlijke reacties
maar je wel iedere dag bestoken met aanbiedingen...ga er niet mee in zee is mij conclusie
Ongewild krijg ik al jaren tot 2 x per dag reclame in mijn mailbox.
Na verschillende keren te hebben gemaild om dit niet te doen, veranderde er NIETS.
Afgemeld via de site, maar dat is uiteraard een fakeknop. Opgegeven na ettelijke pogingen.
En de mails stromen maar binnen. Nooit zal ik hier iets kopen. Degoutant!
Ik wil hier overal een nul op tien geven, maar dat laat deze review niet toe.
Voor mij 5 x 0/10
Heb boxershorts gekocht maar een maatje te klein. Wel 1 pak open gemaakt en 1 gepast. Dus 1 maat te klein. Een email gestuurd om te ruilen en alles is heel goed verlopen. Maar nu komt het ......... om een maat groter te krijgen moet ik 6 weken wachten. Dit lijkt mij toch NIET normaal. Bij deze geef ik alles een negatief review. Een review van minder dan 2 lukt mij niet
Ik was tevreden over Outspot, maar door twee bestellingen die ook betaald werden en welke ik niet kreeg, heeft mijn vertrouwen een serieuze knaag gekregen. Ik heb mails hierover verstuurd maar geen antwoorden gekregen. Totale waarde is 58,95 euro.
Daarom vind ik het zeer spijtig, want ik zou klant willen blijven.
4 barkrukken besteld, waarvan 1 met defekte pomp; OS vraagt nu dat ik een VIDEO stuur met het defekt... Terwijl in de algemene voorwaarden een herroepingsclausule van 14 dgn voorzien is, ZONDER OPGAVE VAN REDEN... Dit is wel de eerste keer dat er een probleem is met OS...doorgaans best tevreden over; benieuwd hoe ze dit verder afhandelen, want heb nu 3 barkrukken ipv. 4...
Wij hebben een grasrobot van Outspot. Slechtste aankoop ooit. Constant kapot. Al 5x in reparatie geweest.
Telkens wanneer hij terugkwam van reparatie ging hij een paar uur en nadien terug kapot. Nu kan je de hoogte niet meer instellen. Zijn ook thuis al komen repareren. Koop dit nooit. Veel te duur voor wat het is.
Ik koop reeds enkele jaren bij Outspot, doorgaans ben ik meer dan tevreden
Nu het ik 2 x een smartwatch aangekocht en de verkeerde bestelling ontvangen, verkeerde kleur en in plaats van 2x een smartwatch, maar 1x ontvangen
Hoe kan ik de juiste bestelling zowel in kleur als in aantal ontvangen.
Deze outspot bestelling is bedoeld als geschenk, dus graag zou ik een reactie van jullie ontvangen, zodat ik weet als ik een ander geschenk moet aankopen.....
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Outspot een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 36 beoordelingen geplaatst over Outspot. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,7 gekregen, waarbij 45% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Outspot actief?
Outspot is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) voordeelshops.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Outspot reviews? Dan kunt u naar de website van Outspot gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.