Fletcher Hotels logo

Fletcher Hotels reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Fletcher Hotels reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
494
Fletcher Hotels logo
Website
Fletcher Hotels
Categorie
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen Fletcher Hotels

De laatste decennia timmert Fletcher Hotels flink aan de weg. Op radio en televisie en in diverse magazines presenteert de hotelketen zich volop met reclames. De inhoud bestaat er meestal uit dat mensen wordt opgeroepen om er eens even lekker tussenuit te gaan en een lang weekend of midweek te genieten van een verblijf in een van de meer dan 100 Fletcher Hotels in Nederland. Geen wonder dat velen overwegen om een verblijf te boeken bij een FletcherHotel. Daarbij laten ze zich natuurlijk niet alleen leiden door de diverse reclameboodschappen van Fletcher Hotels, maar zoeken ze ook naar objectievere bronnen, zoals reviews en beoordelingen van bezoekers van Fletcher Hotels. Dat is verstandig want alleen op basis van verschillende bronnen kun je je een goed gefundeerd oordeel vormen. In dit artikel worden reviews en beoordelingen van échte bezoekers van Fletcher Hotels samengevat, zodat je op basis van reële verwachtingen een besluit kunt nemen of je een uitstapje wilt boeken bij een van de vele Fletcher Hotels. In dit artikel worden daarom geen individuele reviews weergegeven, maar wordt de algemene teneur van tientallen klantbeoordelingen samengevat.

Over Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is in 1997 opgericht door Chris Luken en genoemd naar zijn hond: Fletcher. Het eerste hotel, Hotel Koogerend op Texel, werd overgenomen van Van der Valk. Daarna heeft de hotelketen een sterke groei doorgemaakt en inmiddels zijn er in Nederland meer dan 100 Fletcher Hotels, vaak gecombineerd met een restaurant. Gewoonlijk staan de hotels vlakbij toeristische trekpleisters en in de natuur. Zo zijn er veel Fletcher Hotels te vinden langs de kust, rond de Veluwe en in Zuid-Limburg. Gezien de demografie van ons land, zijn bemiddelde, actieve ouderen een belangrijke doelgroep. Vandaar ook dat bij de meeste Fletcher Hotels veel aandacht is voor het verhuren van (elektrische) fietsen. Verder probeert Fletcher Hotels de doelgroep te verwennen door zich te richten op kleinschalige hotels, waardoor persoonlijke aandacht voor de klant kan worden gegarandeerd. Fletcher Hotels doet er niet geheimzinnig over dat niet alleen omzet wordt gegenereerd door de verhuur van de hotelkamers, maar ook door gasten te stimuleren gebruik te maken van het restaurant dat de meeste Fletcher Hotels vergezelt.

Waarom kiezen voor Fletcher Hotels

De huurtarieven van Fletcher Hotels zijn alleszins redelijk. Zeker vergeleken met zakenhotels zijn de prijzen aan de lage kant. Daar staat tegenover dat de kamers in het algemeen vrij basic zijn, in lijn met de gehanteerde tarieven. Het businessmodel van Fletcher Hotels is erop gericht om zoveel mogelijk hotelkamers te verhuren. Net als bij alle andere hotelketens is een hoge bezettingsgraad essentieel. Naast omzet uit kamerverhuur verdient Fletcher Hotels met name zijn geld in de restaurants van de keten. Deze restaurants bieden exclusievere gerechten dan de kwaliteit van de hotelkamers zou verwachten, maar met deze gerechten wordt dan ook navenant meer verdiend. Met diverse acties probeert Fletcher Hotels de prijs van de hotelkamers zelfs nóg aantrekkelijker te maken. Vaak gebeurt dat in de vorm van loyaliteitsacties. Bijvoorbeeld extra korting voor klanten die beloven vaker Fletcher Hotels te bezoeken of voor klanten die beloven om ook het diner in het hotel te gebruiken. Overigens, wordt de druk om ook gebruik te maken van het hotelrestaurant vrijwel nooit als dwingend ervaren. Ofschoon de kamers eenvoudig van uitvoering en relatief beperkt van omvang zijn, wordt wel voldaan aan het belangrijkste criterium voor een hotelkamer: de bedden zijn in het algemeen goed. Doordat wordt beknibbeld op onderhoud en schoonmaak, zie je in klantbeoordelingen relatief vaak genoemd dat kamers niet helemaal schoon zijn en dat er bijvoorbeeld in de badkamer vaak ruimte voor verbetering is. Positieve reviews zijn er gewoonlijk voor de receptie, het ontbijt en de overige dienstverlening. Door de ligging van de hotels zijn bezoekers vaak actievere ouderen die graag wandelen en fietsen in het gebied rond het hotel. Die verklaart wellicht ook het aantal welness hotels binnen de hotelketen.

Is Fletcher Hotels betrouwbaar?

Met meer dan 100 hotels in Nederland is Fletcher Hotels de grootste hotelketen in ons land. Het spreekt vanzelf dat bedrijven met een dergelijke omvang hun verantwoordelijkheid nemen en dat doet Fletcher Hotels dan ook door de doelstellingen van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) te ondersteunen. Dit blijkt uit een Green Key-certificaat, wat aangeeft dat de onderneming zoveel mogelijk op duurzame wijze werkt. In de jaren van 2011 tot en met 2018 werd Fletcher Hotels uitgeroepen tot Beste hotelketen van Nederland.

Klantenservice en klachten

Zoals je van een grote, klantgerichte organisatie, zoals Fletcher Hotels mag verwachten, is het klachtenproces goed geregeld. Zo is er een centraal e-mailadres te vinden onder de Contactgegevens op de website van Fletcher Hotels. Daar kun je al je klachten naartoe sturen.

Wil jij ook beoordelen?

Ben je recent gast geweest in een FletcherHotel? Schrijf dan snel een review, want een review schrijf je niet voor jezelf, maar voor anderen. Door een beoordeling te schrijven, help je toekomstige gasten bij hun keuze, maar ook Fletcher Hotels zelf kijkt met argusogen naar de reviews, omdat het handvatten geeft om de klantbeleving te verbeteren.

Reviews over Fletcher Hotels

Gerelateerde bedrijven

TUI logo
TUI
89 beoordelingen
5,6
Transavia logo
Transavia
30 beoordelingen
4,9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

4,6
25% zou hier weer kopen
38 beoordelingen
Onze beoordeling over Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is geverifieerd door ons expert team. De webshop Fletcher Hotels bestaat al sinds 1999 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Fletcher Hotels lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Fletcher Hotels. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van Fletcher Hotels is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van Fletcher Hotels te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Fletcher Hotels.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Van een gezellig feestje naar een teleurstellend hotel.

Het begon bij al bij het inchecken, een collega ging haar collega overnemen omdat zijn eet pauze begon, dit ging op een hele snauwerige manier (niet perse mijn “probleem” maar het werd daardoor een vreemde sfeer)

Hotelkamer was al een tijd niets aangedaan, de vlekken in de gordijnen smoezelige badkamer (dan te bedenken dat je voor bijna hetzelfde geld ook in een opgeknapte van der valk kan zitten)

S’ochtends werden we al vroeg het bed uit getetterd door een groep die van het zonnige terras gebruik wilde maken of zwembad (in iedere geval genoeg geluid)

Blijkbaar heeft onze kamer geen elektra want beide onze telefoons hadden niet opgeladen (vermeld bij de receptie het antwoord was ik schrijf het wel op, was overigens dezelfde collega die zo snauwde de dag ervoor)

We hadden een late check out wat een van de reden was dat we dit hotel boekte. Helaas stond er al een schoonmaakster om half 11 op onze deur te bonken. Ze had niets gehoord van een late check out.

Van een gezellig feestje naar een teleurstellend hotel.
Wat voor ons als ouders juist net het moment van rust relaxen en uitslapen had moeten zijn.

Wij komen helaas niet meer terug.

Geplaatst op: 11-09-2022
Laatst bewerkt op: 11-09-2022
Geschreven door: Jacobiene V.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Tegenvaller

In vele Fletcher hotels geweest maar Leiden spant de kroon, om bij het hotel te komen is een hele klus, nergens aangegeven, na een uur zoeken in de garage aangekomen, dan begint een dolhof waar moet je zijn voor de ingang van het hotel, ook hier niet aangegeven, dan maar bellen en naar een kwartier zoeken eindelijk gevonden, zitten in een 12 hoog gebouw met andere kantoren, de receptie is op de verdieping van de sauna…. Hoe verzin je dit? S’avond denk je even te ontspannen in de sauna, hebben ze alle warme water baden dichtgeknepen waardoor alles koud was, klacht ingediend en wij kregen een voucher voor een overnachting met ontbijt, dit geloof je niet maar alleen in te wisselen op een doordeweekse dag, wat ons dus twee vrije dagen kost, wij voelen ons hier goed genaaid! Dit hotel raden wij niemand aan.

Geplaatst op: 08-08-2022
Laatst bewerkt op: 08-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Vouchers zijn nep - klantonvriendelijk

Ik heb een ANBO voucher voor Fletcher Hotels incl. ontbijt gekocht maar ik kan het niet boeken. Ik heb gebeld met de klantenservice maar er zijn geen hotels beschikbaar. Mijn vrouw is afhankelijk van de schoolvakanties en nu hebben wij dus een miskoop.
Waarom kan dit niet gecanceled worden. Eerst kopen en dan beschikbaarheid checken, dat is toch niet eerlijk handelen voor gepensioneerden met een klein budget.

8 keer e-mailcontact - 3 keer standaard antwoord terug ontvangen. Er kwam geen reactie op onze vragen, waarna we alleen werden doorverwezen naar enkele voorwaarden. Dat doen bedrijven altijd...

Logische vraag: Waarom heeft de standaard boekingssite van Fletcher hotelkamers in onze periode en locatie, zodat je ze kunt boeken, maar met een voucher moet je boeken op een speciale boekingssite - er zijn geen kamers beschikbaar... hoe noem je dat?? Oplichters!
Mijd Fletcher!

Geplaatst op: 03-08-2022
Laatst bewerkt op: 03-08-2022
Geschreven door: AG D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Overal proberen onderuit te komen

Annuleringen proberen eronder uit te komen, stiekem veel kleine lettertjes.

Geplaatst op: 17-07-2022
Laatst bewerkt op: 17-07-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Je betaald luxe maar ik kreeg poep en dood geslagen muggen op de muren.

Belabberde ervaring, je betaald fors maar met 4 sterren en dan de luxe kamer verwacht je wel wat naast alleen een absurd dure prijs.
Poep op de muur net naast mijn bed, altijd lekker wakker worden, overal dood geslagen muggen, plinten die los zitten, spinnenwebben in de afzuiger. Zowel schoonmaak als onderhoud zwaar beneden nivo. Ik raad iedereen aan ver van Fletcher weg te blijven, want als dit de standaard is….

Geplaatst op: 06-07-2022
Laatst bewerkt op: 06-07-2022
Geschreven door: Els V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Héél vies en slecht onderhouden hotel.

Héél vies en verwaarloosd hotel. En we zijn niet de enige als ik achteraf de reviews lees!! Schandalig hoe ze er bij iedereen er mee weg komen. Bruine vlekken op de douchemuur, vieze gordijnen en beddengoed, kalk tot een halve cm op douche onderdelen, dikke plakkerige laag stof op verschillende plaatsen. De tv deed het niet... dat kwam omdat er teveel mensen tv keken in het hotel! Ahum... ik heb er maar een foto van de kapotte coaxkabel bij gedaan. Gelukkig heb ik nog veel meer prachtige foto's van ons bedorven weekend als gezin. Hoe kun je als medewerkers dit nog gaan verdedigen... en dan bedoel ik in alle lagen!

Geplaatst op: 11-07-2022
Laatst bewerkt op: 11-07-2022
Geschreven door: Fam. V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer klant onvriendelijk, geen reactie zelf na enkele emzils

Geen antwoord op emails

Geplaatst op: 17-07-2022
Laatst bewerkt op: 17-07-2022
Geschreven door: Wendy H.

5 / 10
4/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Restaurant was super slechte bediening. Badkamer was niet schoon

De kamer viel ons tegen en de badkamer was klein en niet echt schoon.Het bed was wel prima. De bediening op terras en restaurant was ontzettend slecht.

Geplaatst op: 21-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: J K.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mooie omgeving en heerlijk gegeten

Vorige week geboekt bij Fletcher hotel Spaarnwoude.
We vonden het een erg mooie omgeving en we hebben heerlijk gegeten en gezwommen. Service was goed.
Wij vonden het zeer warm op de kamer terwijl het maar rond de 20 graden was. Beide nachten met de balkondeur open geslapen anders was het gewoon niet te doen. Een airco was geen overbodige luxe geweest in het gehele gebouw. Tot gevolg dat we onder de muggenbeten zaten. Waardoor we 2 slechte nachten hebben gehad. Overal op de muren en plafond zaten doodgeslagen vliegen en muggen door eerdere gasten. Wij misten ook een koffieapparaat en een waterkoker en evt een koelkastje op de kamer. Wij zullen zeker wel weer gaan boeken bij Fletcher maar niet in Spaarnwoude ivm de warmte en de vele muggen. Een hor voor deur/raam zou al veel oplossen.

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Vouchers zijn nep

Wij hadden vouchers gekocht voor 2 koppels 4 overnachtingen. Er word beloofd dat je in meer dan 100 hotels kunt boeken in weekend of in de week.Maar als je wilt boeken met de voucher is er niks beschikbaar Je hebt maar 4 weken van tevoren om te boeken..zij hebben het geld binnen wij zijn het kwijt bah bah Wat een oplichterij, NOOIT meer fletcher hotels.

Geplaatst op: 09-06-2022
Laatst bewerkt op: 09-06-2022
Geschreven door: Trudie K.

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet kunnen annuleren vanwege onverwachte ziekenhuis onderzoeken 6 dagen voor tijd

Niet kunnen annuleren vanwege onverwachte ziekenhuis onderzoeken. Probeer 6 dagen voor tijd te annuleren. Dat je je voucher niet terug krijgt, snap ik maar je krijgt ook je bijgeboekte extra’s en ontbijt niet terug. Waardeloos.

Geplaatst op: 10-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marion P.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Treurig

wij hebben vouchers gekocht maar het is een hel om ze in te wisselen.wat een misleiding heb er geen goed woord voor over.en als je ze belt ik denk dat daar mensen zitten die weten van niks.uitleg heeft geen zin
het zijn gewoon lekkermakertjes en voor de rest niks
het lijkt er op het verkopen van vouchers extra geld is
ik vindt het een waardeloos bedrijf ben ik nog vriendelijk

Geplaatst op: 01-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Leo V.

4 / 10
1/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Bagger bedrijf, alleen de profiteurs vinden het goed

Het ligt niet aan de personeel maar aan het belijdt van fletcher vieze kamers, diepvries eten , directie slecht omgaan met het personeel, goeie personeel is weggelopen , 90% van de gasten die voor fletcher kiezen zijn socialdealers, goedkoop voor een dubbeltje op het eerste rij....

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Het was goed verzorgd!

Onze ervaring met de bruidslunch was zeer goed verzorgd! Heerlijk eten!
En we konden dit vieren in alle rust met alleen de familie! We zaten in de wijnlougne!

Geplaatst op: 13-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marijke P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Hopeloos

Er valt niet te boeken met de fletcher all in bon. Nu al een aantal keer geprobeert maar dan is op dag 28 voor aankomst alles vol voor deze bon . Ik ga het niet meer proberen en betaal zelf mijn lange weekend wel. Maar wel ergens anders.
Kortom dank voor een bon waar ik niks aan heb.

Geplaatst op: 03-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerard V.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fletcher kamperduinen. Goed gelegen hotel. onvriendelijk en ongastvrij personeel aan receptie!!

mooie kamers, goed gelegen hotel, slecht onvriendelijk personeel aan receptie…personeel reageert traag enlaten je graag wachten…aub doe iets aan de tienermuziek in het restaurant en draai wat jazz of lounge passend bij jullie wat oudere klanten…

Geplaatst op: 08-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 2/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Grote teleurstelling

ABBA arrangement: Onkundig personeel, niet geïnteresseerd, totaal geen samenwerking onderling. Weet van elkaar niet wat ze doen. Het 3 gangendiner komt uit de gaarkeuken, smaakloos zonder mogelijkheid tot sausje of friet. Een glas wijn of bier moet je zelf betalen middels een muntje?
Het event leek een schoolfeest in de aula uit 1980 erg triest allemaal.
Heel veel, veel te duur betaald.Niet voor herhaling vatbaar wat een miskoop.
Ontbijt en bed was goed, maar geen 250 waard voor 1 nacht.

Geplaatst op: 13-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hester V.

4 / 10
1/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Heb via social deal 2 voucher gekocht 1 overnachting met welnessdag.Stond bij tegen betaling ook in t weekend beschikbaar.
Nou mooi niet je kan daar nooit boeken ook kun je maar 4 wkn vooruit kijken.
En je heb 2 wkn kopers garantie houd in je in die 2 wkn je geld terug kan krijgen maar in die tijd ga je daar niet vanuit dat t nooit gaat lukken dus zijn hier al overheen. Bovendien maar geldig tot 31 mei.Door de week is voor ons geen optie. Van te voren geweten had had ik dit nooit gedaan in t verleden ook gebruik van gemaakt toen was t veel beter geregeld
Voor mij nooit meer!!!

Geplaatst op: 24-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Linda J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte customer experience

Ik deel graag een email die ik gestuurd heb vandaag naar de receptie van Hotel Restaurant Scheveningen omdat mijn customer experience met hen vandaag zo is tegengevallen in vergelijking met de vorige ervaring bij een andere boekingspoging in december 2021. Toen werden we fantastisch geholpen met een persoonlijk aanpak door Cerrissa die spijtig genoeg vandaag afwezig was. We wilden vandaag opnieuw een boeking doen maar deze keer werden we door een andere persoon van de receptie koud doorverwezen naar de website waar we dan onze boeking niet rond kregen en daar sta je dan als gemotiveerde klant...

Mijn email van 9 feb 2022:
Beste X,

ik heb getracht om via de website de boeking te doen maar die aanvaardt onze planning niet. Ik vind heel dit voorval erg onpersoonlijk en frustrerend.
Eerlijk gezegd wil ik toch ook nog kwijt dat mijn customer experience met jullie hotel(keten) een serieuse deuk heeft gekregen. Het is heel erg jammer dat uw collega Cerrissa afwezig is want mijn vorige ervaring met haar was wel uitmuntend terwijl het vandaag zo tegen valt dat we besloten hebben om niet meer bij jullie te boeken. U verkiest -waarschijnlijk omdat het zo opgelegd is geweest- om een klant weg te duwen naar een digitale ervaring die mijlenver staat van de persoonlijke service die ik als klant zoek. Cerrissa had dat heel goed begrepen hoe een klant te onboarden op een heel professionele en persoonlijke manier met een fantastische customer experience als resultaat. Voor haar persoonlijke aanpak wilde ik opnieuw bij jullie reserveren. Helaas loopt u met deze andere digitale aanpak business mis, jammer.

Als u een customer satisfaction of een customer experience manager in huis hebt, dan mag u met hem/haar dit verhaal gerust delen. En anders raad ik de directie van het hotel waar u werkzaam bent sterk aan om zo’n manager dringend in dienst te nemen. Ik zet mijn ervaring ook nog even in een review.

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Leo V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik zou wel een derde keer boeken al vind ik de prijs duur voor de kamer die je krijgt.

Dit is de 2de keer fletcher Leidschendam. Verwacht niet de luxe maar het viel weer tegen. De eerste keer was de föhn stuk. Werd niet voor gesteld bij de receptie om een ander te brengen. Ligbad was niet helemaal schoon. Dit keer stoffige kamer, kapotte ronde spiegel scherf viel eruit bij wegduwen naar de wand. Lounge bank zwart maar op het voeten eind vlekken. Haar op de kussen van mijn dochter. Ligbad in de hoek en voorkant niet schoon. Spiegel onderaan horizontaal vlekjes van water. Kortom voir een 3 sterren en zeker zo een kamer mag toch echt beter. Waarschijnlijk controleerde de leiding van de housekeeping de kamers niet bij aftekenen. Geen weggooi haarnetjes of gebonden haren. Kan ook zijn dat dit hotel een andere volgorde van schoonmaken heeft. O ja, kraan bij de douche behoorlijk wat kalk. Hoort elke dag schoon te zijn gemaakt met de sponzen zover ik weet door housekeeping ervaring. Voorschoonmaak geef ik echt een 4! Ik boek het voor 1 nacht omdat het recht tegenover de grootste mall zit. Coördinator van de housekeeping, zit op de wc bril en check het óók eens vandaar uit of de badkamer schoon is!!

Geplaatst op: 16-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marjorie G.

7 / 10
5/5 2/5 2/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bewust slechte service

Hotel geboekt. Moesten afzeggen vanwege ernstig ziektegeval. Wilden voor annuleringstermijn annulering doorgeven. Eerst werd bij het hotel waar we hadden geboekt tot twee keer toe niet opgenomen. Ook een e-mail werd genegeerd. Na half uur wachten algemeen nummer van Fletcher gebeld. IJskoude reactie: gewoon betalen. De via een kerstpakket gekregen waardebon bleek zo waardeloos en kostenpost. Alleen eigen commerciële belang telt bij deze hotelketen. Heeft niets met gastvrijheid te maken.

Geplaatst op: 06-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Johan B.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Ik heb 17 januari 2022 belangrijke afspraak in Vorden. Ik koop 10 vouchers. Bij telefonisch boeken hoorde ik dat je 28 dagen van te voren pas kan boeken. Dus op het laatste moment weet ik of er plek is. Derhalve wilde ik de aankoop annuleren. Van het kastje naar de muur gestuurd. Inwisselen na een jaar. Lekker professioneel. Ben er echt niet blij mee

Geplaatst op: 20-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Mooi hotel, goede ligging, belabberde service.

Op vraag of we op terras mochten plaats nemen, werd op een zeer vervelende manier gezegd dat er geen plaats was wegens personeelsgebrek. Er zaten echter wel mensen. Toen we vroegen waarom die wel, bleek de barman ons niet goed verstaan te hebben. Kan gebeuren, maar dan is de manier waarop iets gezegd wordt zeer bepalend.
Daarna moesten we de kamer sleutel ophalen. We stonden om 16.35 uur aan de balie en om 16.55 uur kwam de medewerkster terug om doodleuk te vertellen dat ze pauze had. Inmiddels stonden er nog vier mensen en de telefoon rinkelde onophoudelijk. Een bordje op de balie met tijd waarop deze weer bemenst is, zou al iets oplossen.
Verder twee dagen lang een blad met etensresten in de gang paar deuren bij ons vandaan.
Ik kan enigszins begrip opbrengen voor personele problemen, maar al met al is dit geen goede reclame.

Geplaatst op: 05-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Diny G.

6 / 10
4/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Onprofessioneel en niet eerlijk

Medewerker voor de reservering is niet op de hoogte van het kunnen gebruiken van een Hema bon (op zich geen probleem, je hoeft tenslotte niet alles te weten) na herhaaldelijk navragen en gesmoes en gegiechel met collega blijken er heel toevallig geen kamers meer beschikbaar te zijn voor die gewenste periode. Dit terwijl er via booking.com voldoende kamers als beschikbaar worden getoond. Raar”¦”¦

Geplaatst op: 30-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ellen V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fletcher hotel de Burghoeve is een verouderd hotel.

Fletcher hotel de Burghoeve in Valkenburg, is een enorm verouderd hotel. Kamer hebben het interieur van de jaren 70 (groen bad). Personeel is absoluut niet klant vriendelijk (chef schoonmaak doet zich voor als receptionist ivm ziekte personeel). Na 21.00 geen personeel meer aanwezig in her hotel. Ontbijt is redelijk.

Geplaatst op: 29-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
1 keer nooit meer”¦

Fletcher Hotel Waalwijk, het personeel daar is op zich niets op aan te merken.
Maar, de kamers daarentegen man man”¦ Punt 1 Luxe familiekamer : geen koelkast, geen telefoon, geen airco en een behoorlijke gedateerde inrichting met versleten vloerbedekking met hier en daar vlekken. Bovendien de regelkast van de achterliggende lift in de kamer verwerkt ene kant van de vloer gloeiend heet en andere kant koud. Ontbijtpakket wel besteld niets meer van gehoord”¦

Punt 2 Een parkeerplaats met het motto wie het eerst komt wie het eerst maalt

Punt 3 Arrangement met Efteling kaarten en ja hoor je krijgt reeds gebruikte kaarten mee.

Een keer zo een ervaring moet je hebben gehad om de andere ketens te waarderen.

Geplaatst op: 18-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super klantonvriendelijk!

Overnachting met ontbijt voor 4 personen
Erg klantonvriendelijk, niet flexibel of bereid om mee te denken. Wij gaan hier nooit meer boeken! Wij hebben onze boeking moeten annuleren, omdat onze zoon corona heeft. We mogen niet verschuiven naar een andere datum, de volledige kosten worden in rekening gebracht, ook het ontbijt..?? Hier kan toch anders mee omgaan worden, als je tenminste zou willen. Er wordt verwezen naar booking.com, erg makkelijk, alsof er helemaal niets mogelijk zou zijn. Telefonisch wordt er door de receptioniste ook nog onderscheid gemaakt tussen "onze eigen gasten" en de klanten via booking.com... alsof hier verschil tussen zit...? Mevrouw geeft ook nog aan dat het onze schuld is omdat we eur 3 goedkoper uit wilden zijn, alsof het daarom gaat... Ons advies , kies dit hotel niet!

Geplaatst op: 20-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Komen zeer slecht hun afspraken na, en niet klantvriendelijk.

Ik zal nooit meer een overnachting bij Fletcher hotels te Leeuwarden boeken gezien deze hun afspraken, welke 4x was gemaakt, niet nakomen

Geplaatst op: 07-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Komen hun afspraken niet na

Ik had zojuist een review geschreven en helaas staat er een foutje in.
Ik bedoelde hier dat Fletcher hotel Leeuwarden na 4x afspraken gemaakt te hebben, zijn afspraken niet nakomt

Geplaatst op: 07-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sedat H.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer. Ranzig smerig en slechte klantenservice

Zie mijn eerdere review

Geplaatst op: 24-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Richard N.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Fletcher Hotels


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

TUI logo
TUI
89 beoordelingen
5,6
Transavia logo
Transavia
30 beoordelingen
4,9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Fletcher Hotels een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 38 beoordelingen geplaatst over Fletcher Hotels. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,6 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Fletcher Hotels actief?

Fletcher Hotels is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hotels.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Fletcher Hotels reviews? Dan kunt u naar de website van Fletcher Hotels gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie